In de Vier Seizoenen reeks 21 Winter 2020
-
Muddy Maddy - Lid geworden op: 30 okt 2015, 07:56
Goede morgen seizoentjes,
Nou, de "feestdagen" zitten erop, tenzij je tweede kerstdag ofte boxingday in engeland ook viert.
Er is geen "feestmenu" meer maar wij eten gewone spieringkoteletten met perzikken.
Het zal wel een brik gewone groentenweelde worden als soep.
Ventje heeft naar zijn zus gebeld en naar zijn moeder. schoonmoeder klinkt niet meer zoals vroeger. ze is aan het achteruit gaan. na het stoppen van haar buro van verzekeringen en dan haar zware val.
Schoonzus klonk wèl heel vrolijk. die was waarschijnlijk al aan het aperitieven. ontdekt dat tweede nichtje vegetariër geworden is. altijd geweten van die dat anders is dan neef en nicht. zo wou ze ons ook niet op haar plechtige communie omdat ze mijn gezicht niet kan zien. dat stak wel even, maar toen ik later hoorde op een verjaardag van schoonmoeder dat ik te veel aan de mama mia's zat en dat die haar lievelingschips zijn fronste ik wel even m'n wenkbrauwen. Als er een potje op tafel staat, veronderstel je dan toch dat het voor iedereen is? nu goed. ze reageert ook niet op een vriendschapsverzoek= geen verjaardagskaartje.
Vandaag moet ik niet bellen naar moeder. ze was gisteren nog niet lang op.
Er was wel wat lawaai van bij buren V, geschraap van stoelpoten, maar dat is niets vergeleken met een kerstfeestje met vrienden waar de muziek tot 2 uur gaat.
Gimly is niet lekker. hij heeft gisteren een haarbal gehad. laat ons nu hopen dat het gewoon over gaat. want we gaan zeker achter zijn g*at met de mopper moeten gaan, aangezien N. maandagnamiddag komt poetsen. vroeger moest ik de uren van de hulp zelf bevestigen, maar dit buro doet dat zelf. ik moet alleen zien dat ik voldoende dienstencheques heb.
Ventje zat te twijfelen of hij ze na z'n pensioen nog zou laten komen. maar ik heb hem er van kunnen overtuigen dat hij dan wel tijd zal hebben om bv eens te stofzuigen, maar dat dan de zin ver te zoeken zal zijn.
Ventje had nog een kerstkadootje, maar dat zit nog ergens tussen china en hier. een pin van star-trek. we zijn daar terug mee begonnen. maar ben al heel blij met die klok. wanneer hij opgehangen zal worden dat is mij een raadsel. Hetzelde met de hanglamp voor in de living. die moest er al verleden jaar hangen. het is zo'n messinglamp met zo'n retrogloeilamp die nu LEDs zijn. ach, ja de verbouwingswerken zijn ook maar later gestart dan verwacht, wegens geen geld en geen tijd.
Ik hoor boven lawaai, denk dat ventje zal opstaan om de kranten te gaan halen.
hij moet niets halen uit de ldl.
de garnaalballetjes waren een verdeeld succes. in de ene zaten garnalen a volontè, in een andere niets. en ik vond ze niet bijster lekker. ik heb al betere gegeten. en we hebben nog calemares ook voor vanavond/morgen als ventje weer geen avondmaal gaat eten. want wij eten normaal maar pas na het nieuws en weerbericht. En dat doordat ik laat ontbijt en ventje nooit.
hij had twee pakken americain natuur meegebracht maar ik vind geen van de twee terug in de frigo.
Ze zijn al heel zeker in zijn maag verdwenen.
dus nu moet hij morgen toch naar de beenhouwer om spaghettisaus. ze zelf maken schiet er een beetje in de laatste tijd. maar ja, die van de beenhouwer met wat bijvoegselen zoals wat cayennepeper is best ook te smaken en rap(per) klaar.
Ik ga de boerderij doen, klondike en m'n sims laten werken. De mysterieuze nightwalker was idd de persoon die ik verdacht. vandaag daar nog de steen aan de hermiet terug geven en dan op naar een volgend hoofdstuk: ivywood.
Fijne dag seizoentjes en keep Safe!
Nou, de "feestdagen" zitten erop, tenzij je tweede kerstdag ofte boxingday in engeland ook viert.
Er is geen "feestmenu" meer maar wij eten gewone spieringkoteletten met perzikken.
Het zal wel een brik gewone groentenweelde worden als soep.
Ventje heeft naar zijn zus gebeld en naar zijn moeder. schoonmoeder klinkt niet meer zoals vroeger. ze is aan het achteruit gaan. na het stoppen van haar buro van verzekeringen en dan haar zware val.
Schoonzus klonk wèl heel vrolijk. die was waarschijnlijk al aan het aperitieven. ontdekt dat tweede nichtje vegetariër geworden is. altijd geweten van die dat anders is dan neef en nicht. zo wou ze ons ook niet op haar plechtige communie omdat ze mijn gezicht niet kan zien. dat stak wel even, maar toen ik later hoorde op een verjaardag van schoonmoeder dat ik te veel aan de mama mia's zat en dat die haar lievelingschips zijn fronste ik wel even m'n wenkbrauwen. Als er een potje op tafel staat, veronderstel je dan toch dat het voor iedereen is? nu goed. ze reageert ook niet op een vriendschapsverzoek= geen verjaardagskaartje.
Vandaag moet ik niet bellen naar moeder. ze was gisteren nog niet lang op.
Er was wel wat lawaai van bij buren V, geschraap van stoelpoten, maar dat is niets vergeleken met een kerstfeestje met vrienden waar de muziek tot 2 uur gaat.
Gimly is niet lekker. hij heeft gisteren een haarbal gehad. laat ons nu hopen dat het gewoon over gaat. want we gaan zeker achter zijn g*at met de mopper moeten gaan, aangezien N. maandagnamiddag komt poetsen. vroeger moest ik de uren van de hulp zelf bevestigen, maar dit buro doet dat zelf. ik moet alleen zien dat ik voldoende dienstencheques heb.
Ventje zat te twijfelen of hij ze na z'n pensioen nog zou laten komen. maar ik heb hem er van kunnen overtuigen dat hij dan wel tijd zal hebben om bv eens te stofzuigen, maar dat dan de zin ver te zoeken zal zijn.
Ventje had nog een kerstkadootje, maar dat zit nog ergens tussen china en hier. een pin van star-trek. we zijn daar terug mee begonnen. maar ben al heel blij met die klok. wanneer hij opgehangen zal worden dat is mij een raadsel. Hetzelde met de hanglamp voor in de living. die moest er al verleden jaar hangen. het is zo'n messinglamp met zo'n retrogloeilamp die nu LEDs zijn. ach, ja de verbouwingswerken zijn ook maar later gestart dan verwacht, wegens geen geld en geen tijd.
Ik hoor boven lawaai, denk dat ventje zal opstaan om de kranten te gaan halen.
hij moet niets halen uit de ldl.
de garnaalballetjes waren een verdeeld succes. in de ene zaten garnalen a volontè, in een andere niets. en ik vond ze niet bijster lekker. ik heb al betere gegeten. en we hebben nog calemares ook voor vanavond/morgen als ventje weer geen avondmaal gaat eten. want wij eten normaal maar pas na het nieuws en weerbericht. En dat doordat ik laat ontbijt en ventje nooit.
hij had twee pakken americain natuur meegebracht maar ik vind geen van de twee terug in de frigo.
Ze zijn al heel zeker in zijn maag verdwenen.
dus nu moet hij morgen toch naar de beenhouwer om spaghettisaus. ze zelf maken schiet er een beetje in de laatste tijd. maar ja, die van de beenhouwer met wat bijvoegselen zoals wat cayennepeper is best ook te smaken en rap(per) klaar.
Ik ga de boerderij doen, klondike en m'n sims laten werken. De mysterieuze nightwalker was idd de persoon die ik verdacht. vandaag daar nog de steen aan de hermiet terug geven en dan op naar een volgend hoofdstuk: ivywood.
Fijne dag seizoentjes en keep Safe!
Cats Rule!
-
clive - Lid geworden op: 31 okt 2015, 07:15

Goedemorgen Seizoentjes,
Zo te lezen heeft iedereen zich gisteren rustig gehouden en het gezellig gemaakt op Kerstdag.
Wij zijn gisteren rond 14.00H een mooie wandeling gaan maken in het Fort met Matice. Ik had mijn kerstgeschenkje al aan, namelijk mijn outdoortrui van UGG. Ik had geen greintje kou. Had ook wel een muts op. Dus mijn teddy trui is meteen goed gekeurd. En manlief was heel blij met zijn jasje, zeker toen hij ontdekte dat je het aan 2 kanten kan dragen en dat het diepe steekzakken met rits had. En Matice is zotjes van zijn lapjesbeer. Dus tevredenheid alom. En het zijn nuttige geschenkjes.
Na de wandeling is mijn lichtje even uit gegaan en manliefs zijn ook, zelf Matice deed een powernapke.
We hebben gisteren een kaasschotel gegeten en vandaag staat de hoofdmenu op tafel.
Had mijn alarm niet gezet en heb door geslapen tot 08.00H. Niet echt mijn gewoonte.
Ben blij dat die 2 feestdagen al achter de rug zijn. Van mij mogen we rustig een paar maanden overslaan
Zo, ga beginnen aan het licht HH. En de vaatwasser opzetten, was ik gisteren vergeten.
Na de wandeling met Matice , ga ik mijn nieuwe agenda volledig in orde maken, beginnend met jullie verjaardagen erin te noteren , Oma-C is de eerste die jarig is.
Ik wens zonder namen iedereen een heel rustige zaterdag. Liefs aan jullie allen en een dikke knuffel.
-
Oma-C - Lid geworden op: 20 jun 2010, 15:55

Goede morgen op deze zonnige 2e Kerstdag
Vandaag een gewone dag zoals zovele in een jaar
we zijn aan de laatste week van 2020 bezig en
ik kan alleen maar hopen dat het volgende wat komt
een beter jaar wordt... en dat al het covid gevaar weg is
en hoop doet leven dus....
clive blij met de geschenken en er al plezier van gehad
dat is fijn, je zal het kunnen gebruiken want het wordt
flink kouder de volgende dagen, met veel wind...
manlief ook blij met z'n jas... dat is heel fijn...
M-M, ik hoop dat Gimly snel weer beter is, ik heb
zo'n idee dat hij tegenwoordig dikwijls ziek is
van zo'n haarbal, het arme beestje...
En ja nog één feest te gaan, de jaarwisseling
en dan is het weer een ander jaar, hopelijk beter
dan wat het nu is.... gelukkig zijn we hier allemaal
nog gespaard gebleven van "het beest"
Alle seizoentjes een fijn weekeind, en maak het
beste van de laatste week van 2020. Op naar 2021!
Groetjes allen en blijf gezond...
“Het leven draait niet om wat je overkomt, maar hoe je ermee omgaat" 
-
mariajohanna - Lid geworden op: 21 okt 2012, 19:49
Goede morgen, seizoentjes,
Iedereen een aangename tweede kerstdag gewenst. Was blij op internet te lezen dat er maar enkele feestjes gebeurd zijn, en dat van Ranst en de Gucht er goed oog in had dat we een voorsprong hadden in 2021..... Oef
Het zal nog goed komen, op de één of andere manier. Nu nieuwjaar nog veilig door spartelen.......
Wij vertrekken morgen terug naar zee waar de kids ook komen, met hun drie
, wel druk, maar er is iets aan te zeggen, dus kan het geen ergernis geven.
Zoveel gelijk andere jaren doen we niet, gewoon tomatensoep met balletjes, hapjes voor de oven en toastjes allerhande, voor ieders wat Wils dus
.
Een glaasje champagne voor de groten, kiddibul voor de kids, en een verse pot fris water, en iedereen is daarmee ook bediend naar ieders wens. Meer doe ik niet, en alles op veilige afstand, en, zonodig met mondmasker op, tot ze gezeten zijn......
Dat zijn de enige momenten dat we samenkomen, en een fikse wandeling met de honden hoort er ook bij, alhoewel, heb al gehoord dat het vanaf morgen veel gaat regenen....... Heb ginder handdoeken genoeg voor de viervoeters af te drogen !
Vorige week zijn we ook geweest en ben ik speciaal in het donker naar de kerk gaan kijken. Op de muren werden lichttaferelen vertoond met de kerstman, rendieren, dansende kaboutertjes of dat er moest voor doorgaan.... Prachtig. Heb zitten filmen, voor het te kunnen laten zien aan manlief, die was niet meegegaan. Het was opmerkelijk dat veel mensen dit stonden te filmen..... Het was iets unieks.. misschien dat het dit weekend ook nog is .......
Nu ons soepje gaan warm maken, en later is er pizza, ook wat geleden, dan smaakt dat wel !
Lieve dames, ik ga het hier laten, hou jullie warm binnen, het is heel koud (heb het goed gevoeld als ik nieuwe mezenbollen ging ophangen), de mezenpotten in de huisjes (2) zijn ook al 'ver gezet), als ze leeg zijn zet ik er direct andere in, de winter duurt nog lang...... Weet alleen niet hoe ik het moet fixen voor hun water te geven, het mag niet te vlug bevriezen, he ......
Nu ga ik wat bijlezen, als de soep op staat... .
Hou jullie allemaal zo goed mogelijk en tot..... de volgende

Iedereen een aangename tweede kerstdag gewenst. Was blij op internet te lezen dat er maar enkele feestjes gebeurd zijn, en dat van Ranst en de Gucht er goed oog in had dat we een voorsprong hadden in 2021..... Oef
Het zal nog goed komen, op de één of andere manier. Nu nieuwjaar nog veilig door spartelen.......
Wij vertrekken morgen terug naar zee waar de kids ook komen, met hun drie
Zoveel gelijk andere jaren doen we niet, gewoon tomatensoep met balletjes, hapjes voor de oven en toastjes allerhande, voor ieders wat Wils dus
Een glaasje champagne voor de groten, kiddibul voor de kids, en een verse pot fris water, en iedereen is daarmee ook bediend naar ieders wens. Meer doe ik niet, en alles op veilige afstand, en, zonodig met mondmasker op, tot ze gezeten zijn......
Dat zijn de enige momenten dat we samenkomen, en een fikse wandeling met de honden hoort er ook bij, alhoewel, heb al gehoord dat het vanaf morgen veel gaat regenen....... Heb ginder handdoeken genoeg voor de viervoeters af te drogen !
Vorige week zijn we ook geweest en ben ik speciaal in het donker naar de kerk gaan kijken. Op de muren werden lichttaferelen vertoond met de kerstman, rendieren, dansende kaboutertjes of dat er moest voor doorgaan.... Prachtig. Heb zitten filmen, voor het te kunnen laten zien aan manlief, die was niet meegegaan. Het was opmerkelijk dat veel mensen dit stonden te filmen..... Het was iets unieks.. misschien dat het dit weekend ook nog is .......
Nu ons soepje gaan warm maken, en later is er pizza, ook wat geleden, dan smaakt dat wel !
Lieve dames, ik ga het hier laten, hou jullie warm binnen, het is heel koud (heb het goed gevoeld als ik nieuwe mezenbollen ging ophangen), de mezenpotten in de huisjes (2) zijn ook al 'ver gezet), als ze leeg zijn zet ik er direct andere in, de winter duurt nog lang...... Weet alleen niet hoe ik het moet fixen voor hun water te geven, het mag niet te vlug bevriezen, he ......
Nu ga ik wat bijlezen, als de soep op staat... .
Hou jullie allemaal zo goed mogelijk en tot..... de volgende
Vriendelijke woorden zijn sleutels die op alle deuren passen
-
anjelierken - Lid geworden op: 16 feb 2017, 17:29
Hallo iedereen,
Gisteren ook een rustige dag, we hebben de rest gegeten van kerstavond.En voor vandaag ga ik soep maken, heb zin in pompoensoep.Kan ik ook eens mijn nieuwe mixer uitproberen.Nu heb ik toch wel van manlief een soepmixer gekregen.Ik had al wel een doos zien staan op de kast, maar heb er wijselijk afgebleven
.En ja, op kerstavond ging hij die doos halen en voila.Ik had eerder dit jaar eens gezegd dat mijn huidige mixer niet fijn mixt, wat ook zo is.Zeker als er wat vezelige groenten in zitten.Dus eens uitproberen.
Gisternamiddag een wandeling gemaakt en ik denk vandaag ook, de zon is al van de partij.Goed ingeduffeld natuurlijk.Mijn ster heeft succes, veel wandelaars stoppen even om het te lezen.
Zag gisteren foto's op mijn smartphone van zoonlief en gezinnetje aan zee.Die waren voor enkele uren naar zee getrokken, de ukjes op het strand rennend.Ze hadden zelfs hun bakvormpjes mee voor "koeken" te bakken
.Zal eens een leuke afleiding geweest zijn.
Dames, tot morgen allemaal.
Gisteren ook een rustige dag, we hebben de rest gegeten van kerstavond.En voor vandaag ga ik soep maken, heb zin in pompoensoep.Kan ik ook eens mijn nieuwe mixer uitproberen.Nu heb ik toch wel van manlief een soepmixer gekregen.Ik had al wel een doos zien staan op de kast, maar heb er wijselijk afgebleven
Gisternamiddag een wandeling gemaakt en ik denk vandaag ook, de zon is al van de partij.Goed ingeduffeld natuurlijk.Mijn ster heeft succes, veel wandelaars stoppen even om het te lezen.
Zag gisteren foto's op mijn smartphone van zoonlief en gezinnetje aan zee.Die waren voor enkele uren naar zee getrokken, de ukjes op het strand rennend.Ze hadden zelfs hun bakvormpjes mee voor "koeken" te bakken
-

Goede middag alle seizoentjes op 2e kerstdag
Ik heb mijn dagelijks wandeling gedaan,
hoewel het donker is geworden
ik denk dat er nog nat van komt...
Ach ja, ik heb ondertussen wat boodschappen
gedaan, ik dacht het zal druk zijn
nee hoor in de Colr*** kon ik gewoon na
de korte winkeltoer zo aan de kassa door en weg
dat gebeurt niet dikwijls, maar ja ik had geluk
dan thuis mijn kopje thee en uitblazen...
Er is wel een koude wind en de thermometer
bij de apotheek wees 3° aan...
Nu het verse fruit en de rest op z'n plaats leggen
en het broodmachine in gang zetten, ik laat
die nooit draaien als ik niet binnen ben
je weet nooit met een elektrisch toestel
De was die was al droog deze voormiddag
en opgeplooid, badhanddoeken en flanellen
lakens strijk ik niet
't is een rare week nu het vandaag zaterdag is
Ik hoop dat jullie ook een fijne dag hebben
groetjes allen en tot.....
-
Helena van Troje - Lid geworden op: 15 apr 2006, 17:07
Voila bij gelezen.
Ben al even terug thuis gebracht.
Ik werd de kerstdagen ondergedompeld in een badje van liefde en genegenheid door mijn twee mannen.
Gelogeerd in een super mooi en fantastisch goed ingericht appartement.
Geslapen in een reuze fijn bed.
Heel lekker gegeten, take away van bij een restaurant met stereen.
Daar moest wel nog heel veel zelf aan klaar gemaakt worden.
Gek zicht de hele dag met mondmasker rondlopen in huis.
Ik in de kleine zetel en zij in de grote.
Ik aan de kop van de tafel en zij aan de andere hoofdzijde.
Ik had mijn eigen badkamer en slaapkamer.
Zalig!
We hebben gewandeld en zijn gisteren uitgeregend.
Vandaag was minder nat.
Het was een toffe vakantie.
Ben al even terug thuis gebracht.
Ik werd de kerstdagen ondergedompeld in een badje van liefde en genegenheid door mijn twee mannen.
Gelogeerd in een super mooi en fantastisch goed ingericht appartement.
Geslapen in een reuze fijn bed.
Heel lekker gegeten, take away van bij een restaurant met stereen.
Daar moest wel nog heel veel zelf aan klaar gemaakt worden.
Gek zicht de hele dag met mondmasker rondlopen in huis.
Ik in de kleine zetel en zij in de grote.
Ik aan de kop van de tafel en zij aan de andere hoofdzijde.
Ik had mijn eigen badkamer en slaapkamer.
Zalig!
We hebben gewandeld en zijn gisteren uitgeregend.
Vandaag was minder nat.
Het was een toffe vakantie.
-

Goedenavond Seizoentjes,
Alles met tevredenheid gelezen, iedereen heeft het leuk gehad, soms zelfs heel onverwacht.
Wij zijn nog met Matice een serieuze wandeling gaan maken en heel veel geoefend met hem. Maar het was vandaag wel onaangenaam koud, de wind , denk ik. Die was er gisteren niet. Morgen gaan we niet wandelen wegens de voorspelde storm en regen. Niemand houdt van storm en Matice sluit zich daarbij aan.
Hebben Matice op een veilige plek in het bos , er was nergens iemand anders te bespeuren, hem eens een 5 minuutjes volledig los laten lopen, hij ging nooit ver uit de buurt, kwam telkens terug als we hem riepen en hem een " zit voor " lieten doen. Was eens plezant , maar gaan daar zeker geen gewoonte van maken, hou daar zelf niet van, van onaangelijnde honden.
Tot onze grote verwondering heeft hij vandaag 2X alles opgegeten.
Zo, nu gaan wij aan tafel, Ik wens iedereen nog een hele fijne avond en voor veel later vandaag een rustige slaapzacht. Liefs en een dikke knuffel aan elk.
-
granny M - Lid geworden op: 04 jun 2012, 19:32
Hier nog even een avondgroetje van een nog altijd hele blije (O)mama. Ik had gisteren op een fijne dag gehoopt en die heb ik meer dan ooit gekregen. Dochter is me komen halen en eerst even wat door de straten van Antw. rondgereden om alvast in de sfeer te komen van de verlichting overal. Voelde me net zo'n opgewonden klein kind, dat met haar neus tegen de autoruit vast geplakt zat.
Hapjes, eten + glaasje wijn fietsten er vanzelf in. En de schoonzoon had op mijn verzoek een "Tiramisu" gemaakt XXL. Daar heb ik een groot stuk mee naar huis gekregen. Toen ik thuis was gebracht, heb ik alleen nog maar een zacht muziekje opgezet met de kerstboom aan, dat was genoeg...
Maar wie zat er dus vanmorgen als laat Kerstontbijt al aan de Tir. met een tasje koffie ? Ja ik weet ook wel, dat niet iedereen van zoet houdt, maar zo op het gemakske... geen schuldgevoelens. Een mens kan er maar ducht van hebben en dat had ik
Ook zeker zo goed om te lezen dat iedereen zo'n aangename tijd binnen en buiten had , zo fijn voor jullie allemaal !
Welterusten voor straks ...
Hapjes, eten + glaasje wijn fietsten er vanzelf in. En de schoonzoon had op mijn verzoek een "Tiramisu" gemaakt XXL. Daar heb ik een groot stuk mee naar huis gekregen. Toen ik thuis was gebracht, heb ik alleen nog maar een zacht muziekje opgezet met de kerstboom aan, dat was genoeg...
Maar wie zat er dus vanmorgen als laat Kerstontbijt al aan de Tir. met een tasje koffie ? Ja ik weet ook wel, dat niet iedereen van zoet houdt, maar zo op het gemakske... geen schuldgevoelens. Een mens kan er maar ducht van hebben en dat had ik
Ook zeker zo goed om te lezen dat iedereen zo'n aangename tijd binnen en buiten had , zo fijn voor jullie allemaal !
Welterusten voor straks ...
-

Nog even iedereen een fijne avond
wensen en een goeie nachtrust
Heerlijk te lezen dat iedereen een fijne
Kerst had ondanks de beperkingen...
granny dan was je niet er van mij vandaan
op je rondrit, hier branden ook veel mooie
lichtjes in de straat
Er is veel wind en ik hoor die rammelen
aan de rolluiken, ik vind dat een vies geluid
Allen een goeie nacht en tot morgen....
-

Goede morgen alle seizoentjes,
allemaal nog aan 't genieten van jullie
warme bedje? groot gelijk, het is geen weer
om op te staan.... donker, nat en stormy
We zullen de gezelligheid zelf moeten maken
want 't is niet te geloven, dat dit de laatste zondag
van 2020 is
We kunnen alleen maar op beter hopen...
Allemaal nog een fijne dag en hou het fijn binnen
-
mariajohanna - Lid geworden op: 21 okt 2012, 19:49
Goede morgen iedereen,
Het is 'zon'dag, je zou het niet zeggen, he .
Intussen zijn wij naar zee aan het rijden voor enkele dagen ontspanning......
Na inspanning komt altijd ontspanning, zegt men, hoewel!?
Het is rustig op de autostrade, nog geen vrachtwagen gezien, dat scheelt ook in de drukte. Tel er dan dat slecht weder bij .....
Ondertussen zie ik plaat Merelbeke staan, we komen er wel
Straks pc ook eens uitproberen, of ik wifi heb, nu efkes bezig met data, ik kom straks wel terug.
Hou jullie ondertussen goed warm en droog binnen, hier jaag je dus nog geen hond door .....

Het is 'zon'dag, je zou het niet zeggen, he .
Intussen zijn wij naar zee aan het rijden voor enkele dagen ontspanning......
Na inspanning komt altijd ontspanning, zegt men, hoewel!?
Het is rustig op de autostrade, nog geen vrachtwagen gezien, dat scheelt ook in de drukte. Tel er dan dat slecht weder bij .....
Ondertussen zie ik plaat Merelbeke staan, we komen er wel
Straks pc ook eens uitproberen, of ik wifi heb, nu efkes bezig met data, ik kom straks wel terug.
Hou jullie ondertussen goed warm en droog binnen, hier jaag je dus nog geen hond door .....
Vriendelijke woorden zijn sleutels die op alle deuren passen
-

Goedemorgen Seizoentjes,
Granny M, hoe jij schrijft en hoe jij het leven als het ware omarmt, is zo fijn te lezen, je wordt er werkelijk blij van en je krijgt er een warm gevoel bij. Chapeau !
Oma-C, sterkte voor jou vandaag, ik weet dat jij echt niet van storm houdt, ik ook niet trouwens. Ik hoop dat de wind tegen een uur of 17.00H geluwd is. Dat hoorde ik toch deze ochtend op de radio zeggen.
HVT, nog aan het nagenieten van alle verwennerij ? Vast wel.
MJ, waai niet weg aan zee. Ik wens jullie een gezellige vakantie toe. Geniet ervan.
Anjelier, alles nog oké met jouw vader ? En hoe is het nu met jouw pijnlijke arm ? Vandaag geen wandeling met Matice, weet niet of jouw manlief dit weer gaat trotseren om met Spaanse Woef te gaan wandelen.
Matice is een beetje bang van felle wind en storm, hij luistert dan slecht en is wat zenuwachtig. Maar zijn gisteren nog een grote wandeling met hem gaan doen.
Wilde eend, laat altijd een kaarsje voor jou branden. Dat die huisbaas van jou toch eens naar jou luistert en in gang schiet de nodige herstellingen te laten doen. Veel moed en sterkte.
Mammyretro, alles een beetje oké met jou ? Hoop van ganser harte van wel.
Muddy Maddy ligt nog lekker in haar warme bedje, denk ik en gelijk heeft ze.
Mijn licht HH is al volledig gedaan, heb het in de open keuken en de living extra gezellig gemaakt, er staan echt veel theelichtjes en dan LED kaarsen. Die laatste zijn al aan.
Ga straks mijn nieuwe agenda in orde maken, want dat was mijn plan gisteren geloof ik te doen, maar heb dat dan nimmer gedaan. Vandaag kunnen we toch niet naar buiten.
En als dat gedaan is, dan gaan we een spelletje spelen, er staan al 2 dozen klaar in de living.
Zo, ik hoop dat ik niemand vergeten ben. Ik wens iedereen ondanks de storm een rustige zondag.
Liefs en dikke knuffel van ons 3.
-
anjelierken - Lid geworden op: 16 feb 2017, 17:29
Hallo iedereen,
Man,man wat een weer.We houden de luiken gesloten aan de voorkant, de wind beukt te hard tegen de ramen.Daarstraks zag ik iets liggen tegen de garage, bleek het de ster van buurvrouw te zijn.Die had ook een ster gemaakt met een wens erop.Heb ze afgespoeld, staat te drogen, zal ze morgen terug brengen.Die van mij hangt nog steeds aan de afsluiting.
Sinds gisteren luisteren we naar de 1000 klassiekers op radio 2.Zo hoor je nog eens liedjes van lang geleden.
MJ: geniet maar van de vakantie aan zee.
Clive: Manlief gaat niet wandelen met zulk weer.Spaanse woef houdt niet van regen en nattigheid.Deze morgend ook al moeite gehad om hem even buiten te krijgen voor een plasje.1 druppeltje op zijn neus en hij keert zich om
.
Met vader alles oké, de rugpijn is over.Met mijn arm gaat het ook elke dag beter, ik doe dagelijks mijn oefeningen.Heb er nieuwe oefeningen bij gekregen.
In de namiddag naar het veldrijden kijken, zal de moeite zijn , denk ik, met zulk weer.
Man,man wat een weer.We houden de luiken gesloten aan de voorkant, de wind beukt te hard tegen de ramen.Daarstraks zag ik iets liggen tegen de garage, bleek het de ster van buurvrouw te zijn.Die had ook een ster gemaakt met een wens erop.Heb ze afgespoeld, staat te drogen, zal ze morgen terug brengen.Die van mij hangt nog steeds aan de afsluiting.
Sinds gisteren luisteren we naar de 1000 klassiekers op radio 2.Zo hoor je nog eens liedjes van lang geleden.
MJ: geniet maar van de vakantie aan zee.
Clive: Manlief gaat niet wandelen met zulk weer.Spaanse woef houdt niet van regen en nattigheid.Deze morgend ook al moeite gehad om hem even buiten te krijgen voor een plasje.1 druppeltje op zijn neus en hij keert zich om
Met vader alles oké, de rugpijn is over.Met mijn arm gaat het ook elke dag beter, ik doe dagelijks mijn oefeningen.Heb er nieuwe oefeningen bij gekregen.
In de namiddag naar het veldrijden kijken, zal de moeite zijn , denk ik, met zulk weer.