NACHTUILTJES(12)2024

Hier mag je praten, grappen maken, vertellen over alles.
Een humorist is iemand wiens vrolijkheid van zijn hart naar zijn hersenen is verhuisd. (Otto Weis - 1847)

meme-rietje

Gisteren, 10:07

goeie morgen iedereen
verwacht ieder moment mijn pedicure
proficiat oma waar is den tijd
niet aan denken
oei ze is daar
Groetjes van meme-rietje,
het is gemakkelijker op te geven dan door te gaan

jadi

Gisteren, 10:24

Afbeelding
Hallo lieve mensen een goede morgen
Zacht weer voor de tijd van het jaar
Straks de broodnodige boodschappen doen
Mijn lijstje ligt al klaar, en wedden dat ik weer de helft zal vergeten zijn
Ivette oeps maagpijn dat is geen lachertje , mijn Rennie pillen liggen altijd klaar. .
Het ligt wel in momenten . Het is een familiekwaaltje .Sander is bij oma met zijn gat in de goeie boter gevallen . Maar het is plezant nog een doel te hebben, en iemand een plezier te kunnen doen
Ik heb net gelezen op FB dat Florian Silbereisen gaat trouwen met zijn jeugdliefde . Hij zou lang zijn relatie met haar verborgen gehouden hebben .
Rietjes Mesen inderdaad de markt met middenin de kiosk. Wie kan het zeggen Durbuy of Mesen hé. .
Dank voor de mooie foto's , ik herinner me ook de rommelmarkt in Mesen die was altijd speciaal omdat er veel Franse invloeden in zaten ..De sfeer was dan ook apart
Een jarige Bambi met de mooie ogen , wat vliegt de tijd zeg . Al was ik dan niet op jullie ander hoekje ik las mee en leefde toen sterk mee . .Gelukkig is alles goed gekomen .. Bij deze een mega gelukkige geboortedag !
Hallo Bekske de wandeling is al achter de rug waarschijnlijk , geniet van je dag
Corry ik ga hetzelfde doen als jij , boodschappen, ik kook nog elke dag voor mijn zoon .. precies een student hi hi . Vanavond komt hij bij mij eten en dan neemt hij een voorraadje mee . En dit elke week
Tja zolang we nog dit kunnen doen, goed voor mij, dan eet ik ook, en zo heb ik ook nog een doel . Hij gaat nog lang genoeg afhaalmenu's moeten eten .. En nee hij kan niet koken. Bang van vuur ooit in een zware brand gezeten en dat heeft hem sterk getriggerd.
Mss weet Rietje nog van die brand in de H. Familie..
meme-rietjes straks nieuwe voetjes , je gaat terug op wolkjes lopen
Aan iedereen een fijne donderdag
toedeloe
menu: op aanvraag spaghetti bolognaise à la Jadi
Laatst gewijzigd door jadi op 15 jan 2026, 10:52, 1 keer totaal gewijzigd.
't Is goed in eigen hart te kijken nog even voor het slapen gaan.
Of ik van dageraad tot avond geen enkel hart heb zeer gedaan.

meme-rietje

Gisteren, 10:51

hallo ben terug :lol:
dat kan toch deugt doen als ze met je voetjes spelen
en dan met crème je voetjes masseren
deze namiddag naar Elckeryc voor tandcontrole
en zo is mijn dag weer gepasseerd
menu: coq au vin stuk met rijst

Afbeelding
Groetjes van meme-rietje,
het is gemakkelijker op te geven dan door te gaan

Ritavdm

Gisteren, 16:41

Grijs, vochtig, modderig om te wandelen maar het traktaat achteraf door de ex bakker, lid van de club heeft veel goedgemaakt .

Greetie was jij het die naar fietsweer verlangt ? Ik ook :wink:
Oud maar niet Out

Ivette

Gisteren, 17:57

Maar jadi toch er staan voortdurend andere foto's van Florians liefjes op FB .Zoveel jaloersheid : zijn (voor mij prachtig kostuum zaterdag) trok op niets, hij zou geen kapitein mogen spelen op de MS Deutschland omdat hij geen echt acteur is, hij zou nog altijd "te doen hebben " met Helene Fischer, allez op haar 41e heeft ze met haar man nog een 2e kindje gekregen, waar halen ze dat allemaal?

Gisteren werd er bloed afgenomen, vanmorgen bij de huisdokter uitslag van het labo: er werden 2 soorten medicatie geschrapt die voor mij schadelijk blijken, hij heeft een nieuw medicatie schema opgesteld.
Ikke content , zal nu hopelijk gauw beteren er zat wat gruis in mijn galblaas vandaar de pijn.
Weet iemand wat er voor lever en galblaas te mijden valt om te eten? Niets vettig maar dat doe ik al niet.
Iemand zei me dat mosterd goed is???
Goeienavond tot morgen
Ivette

krakje

Gisteren, 20:24

vandaag drukke dag, mijn 4 vriendinnen kwamen naar mij,
we doen dit om de beurt, voor 2 a3 uurtje met versnaperingen en koffie,
de jongste is 72 jaar en de oudste 92 jaar, we maken het ons gezellig en dat telt,
we praten over van alles wat voor komt,
ook is dit niet ver rijden, alles zo een km in het rond,
geen regen en geen zon gezien, wel een donkere dag,
wens jullie allen een fijne avond van krakje,

Afbeelding
ik hou van het leven, het is jou maar eenmaal gegeven.