NACHTUILTJES(12)2024
-
meme-rietje - Lid geworden op: 13 okt 2003, 19:51
goeie morgen iedereen
verwacht ieder moment mijn pedicure
proficiat oma waar is den tijd
niet aan denken
oei ze is daar
verwacht ieder moment mijn pedicure
proficiat oma waar is den tijd
niet aan denken
oei ze is daar
Groetjes van meme-rietje,
het is gemakkelijker op te geven dan door te gaan
-
jadi - Lid geworden op: 25 mei 2006, 17:54

Hallo lieve mensen een goede morgen
Zacht weer voor de tijd van het jaar
Straks de broodnodige boodschappen doen
Mijn lijstje ligt al klaar, en wedden dat ik weer de helft zal vergeten zijn
Ivette oeps maagpijn dat is geen lachertje , mijn Rennie pillen liggen altijd klaar. .
Het ligt wel in momenten . Het is een familiekwaaltje .Sander is bij oma met zijn gat in de goeie boter gevallen . Maar het is plezant nog een doel te hebben, en iemand een plezier te kunnen doen
Ik heb net gelezen op FB dat Florian Silbereisen gaat trouwen met zijn jeugdliefde . Hij zou lang zijn relatie met haar verborgen gehouden hebben .
Rietjes Mesen inderdaad de markt met middenin de kiosk. Wie kan het zeggen Durbuy of Mesen hé. .
Dank voor de mooie foto's , ik herinner me ook de rommelmarkt in Mesen die was altijd speciaal omdat er veel Franse invloeden in zaten ..De sfeer was dan ook apart
Een jarige Bambi met de mooie ogen , wat vliegt de tijd zeg . Al was ik dan niet op jullie ander hoekje ik las mee en leefde toen sterk mee . .Gelukkig is alles goed gekomen .. Bij deze een mega gelukkige geboortedag !
Hallo Bekske de wandeling is al achter de rug waarschijnlijk , geniet van je dag
Corry ik ga hetzelfde doen als jij , boodschappen, ik kook nog elke dag voor mijn zoon .. precies een student hi hi . Vanavond komt hij bij mij eten en dan neemt hij een voorraadje mee . En dit elke week
Tja zolang we nog dit kunnen doen, goed voor mij, dan eet ik ook, en zo heb ik ook nog een doel . Hij gaat nog lang genoeg afhaalmenu's moeten eten .. En nee hij kan niet koken. Bang van vuur ooit in een zware brand gezeten en dat heeft hem sterk getriggerd.
Mss weet Rietje nog van die brand in de H. Familie..
meme-rietjes straks nieuwe voetjes , je gaat terug op wolkjes lopen
Aan iedereen een fijne donderdag
toedeloe
menu: op aanvraag spaghetti bolognaise à la Jadi
Laatst gewijzigd door jadi op 15 jan 2026, 10:52, 1 keer totaal gewijzigd.
't Is goed in eigen hart te kijken nog even voor het slapen gaan.
Of ik van dageraad tot avond geen enkel hart heb zeer gedaan.
-
meme-rietje - Lid geworden op: 13 okt 2003, 19:51
hallo ben terug
dat kan toch deugt doen als ze met je voetjes spelen
en dan met crème je voetjes masseren
deze namiddag naar Elckeryc voor tandcontrole
en zo is mijn dag weer gepasseerd
menu: coq au vin stuk met rijst

dat kan toch deugt doen als ze met je voetjes spelen
en dan met crème je voetjes masseren
deze namiddag naar Elckeryc voor tandcontrole
en zo is mijn dag weer gepasseerd
menu: coq au vin stuk met rijst

Groetjes van meme-rietje,
-
Ivette - Lid geworden op: 24 nov 2005, 17:36
Maar jadi toch er staan voortdurend andere foto's van Florians liefjes op FB .Zoveel jaloersheid : zijn (voor mij prachtig kostuum zaterdag) trok op niets, hij zou geen kapitein mogen spelen op de MS Deutschland omdat hij geen echt acteur is, hij zou nog altijd "te doen hebben " met Helene Fischer, allez op haar 41e heeft ze met haar man nog een 2e kindje gekregen, waar halen ze dat allemaal?
Gisteren werd er bloed afgenomen, vanmorgen bij de huisdokter uitslag van het labo: er werden 2 soorten medicatie geschrapt die voor mij schadelijk blijken, hij heeft een nieuw medicatie schema opgesteld.
Ikke content , zal nu hopelijk gauw beteren er zat wat gruis in mijn galblaas vandaar de pijn.
Weet iemand wat er voor lever en galblaas te mijden valt om te eten? Niets vettig maar dat doe ik al niet.
Iemand zei me dat mosterd goed is???
Goeienavond tot morgen
Gisteren werd er bloed afgenomen, vanmorgen bij de huisdokter uitslag van het labo: er werden 2 soorten medicatie geschrapt die voor mij schadelijk blijken, hij heeft een nieuw medicatie schema opgesteld.
Ikke content , zal nu hopelijk gauw beteren er zat wat gruis in mijn galblaas vandaar de pijn.
Weet iemand wat er voor lever en galblaas te mijden valt om te eten? Niets vettig maar dat doe ik al niet.
Iemand zei me dat mosterd goed is???
Goeienavond tot morgen
Ivette
-
krakje - Lid geworden op: 01 sep 2004, 21:16
vandaag drukke dag, mijn 4 vriendinnen kwamen naar mij,
we doen dit om de beurt, voor 2 a3 uurtje met versnaperingen en koffie,
de jongste is 72 jaar en de oudste 92 jaar, we maken het ons gezellig en dat telt,
we praten over van alles wat voor komt,
ook is dit niet ver rijden, alles zo een km in het rond,
geen regen en geen zon gezien, wel een donkere dag,
wens jullie allen een fijne avond van krakje,

we doen dit om de beurt, voor 2 a3 uurtje met versnaperingen en koffie,
de jongste is 72 jaar en de oudste 92 jaar, we maken het ons gezellig en dat telt,
we praten over van alles wat voor komt,
ook is dit niet ver rijden, alles zo een km in het rond,
geen regen en geen zon gezien, wel een donkere dag,
wens jullie allen een fijne avond van krakje,

ik hou van het leven, het is jou maar eenmaal gegeven.
-
greetie - Lid geworden op: 08 jan 2007, 18:17

Aanvraag steunkousen
Vorig jaar formulier meegekregen,dus laten invullen door de dokter.
Ondertussen gebeld naar de zorg winkel waar je in de centrale terecht komt,de bandagist ging me een mail sturen,niet gekregen.
In de winkel
Oei er is een nieuwe update van formulier vanaf september 25.
Niks veranderd aan het formulier,terug naar de dokter,die geloofde haar ogen niet
Terug naar de winkel
Dat is telkens 30 km heen en terug
Mijn dag was gevuld
Groetjes
Greetie
-
corry - Lid geworden op: 08 mar 2005, 10:15
Goedemorgen, opgestaan met een prachtigen zonsopkomst.

Greetie, gelukkig kan je ze zelf gaan halen en ben je weer voor een jaartje ondersteunt.
De soep zit in de vriezer, heb maar een kleintje en moet overleggen wat en wanneer ik weer mijn grote pot kan bovenhalen.
Mijn kornuiten lusten graag kippenvleugeltjes, ik zorg ervoor, staan af te koelen. .
Alleen Poesie maakt ze zo lekker…….foefel ze in de diepvries overal tussen .
Even een pauze genomen, rug is niet blij met mijn bezigheden, gelukkig een goeie maat die me het werk ontneemt, afwasmachine
Ga verder doen, wil ook nog buiten komen vandaag.
Tot in den draai
Corry

Greetie, gelukkig kan je ze zelf gaan halen en ben je weer voor een jaartje ondersteunt.
De soep zit in de vriezer, heb maar een kleintje en moet overleggen wat en wanneer ik weer mijn grote pot kan bovenhalen.
Mijn kornuiten lusten graag kippenvleugeltjes, ik zorg ervoor, staan af te koelen. .
Alleen Poesie maakt ze zo lekker…….foefel ze in de diepvries overal tussen .
Even een pauze genomen, rug is niet blij met mijn bezigheden, gelukkig een goeie maat die me het werk ontneemt, afwasmachine
Ga verder doen, wil ook nog buiten komen vandaag.
Tot in den draai
Corry
ik tel alleen de zonnige dagen.
-
greetie - Lid geworden op: 08 jan 2007, 18:17
Krulspelden nog in,als het een beetje langer wordt is het te lastig om te brushen
Deze namiddag fietsmaatje naar de kapper voeren en daarna koffie en op de boerenmarkt lopen
Ze is vorige week gevallen aan de apotheker met haar fiets,gelukkig niet erg.
Nu een mooie blauwe hemel hopelijk blijft het zo
Rietjes Ja ben het ikke
,ga de ketting vetten
Groetjes
Greta
Deze namiddag fietsmaatje naar de kapper voeren en daarna koffie en op de boerenmarkt lopen
Ze is vorige week gevallen aan de apotheker met haar fiets,gelukkig niet erg.
Nu een mooie blauwe hemel hopelijk blijft het zo
Rietjes Ja ben het ikke
Groetjes
Greta
-
krakje - Lid geworden op: 01 sep 2004, 21:16
ziet buiten goed uit, even naar buurvrouw gaan zien,
wel voelde aangenaam aan die buitenlucht,
de zon was en is van de partij, dat geeft een vriendelijk zicht,
toch praten ze dat volgende week weer winter zal zijn,
maar we zitten nog in volle winterseizoen,
grtjs van krakje,

wel voelde aangenaam aan die buitenlucht,
de zon was en is van de partij, dat geeft een vriendelijk zicht,
toch praten ze dat volgende week weer winter zal zijn,
maar we zitten nog in volle winterseizoen,
grtjs van krakje,

ik hou van het leven, het is jou maar eenmaal gegeven.
-

Nog iemand een tas koffie ? ? . . Er is genoeg hoor
Hallo ik ben er , eindelijk
Deze voormiddag om mijn nieuwe identiteitskaart geweest in ons mooi stadhuis. En het weer dat lonkte zo uitgenodigd. Ik ben dan maar even door de winkelstraat gelopen. Een geschenk gaan kopen voor mijn kleindochter die op 21-1 jarig is. Ze wordt 25j .. In de standaard binnen voor een gepaste kaart en intussen de krant meegebracht.
Het was middag toen ik thuis kwam, thing thing mijn ex buurvrouw of ze mocht langs komen . Zo en nu ben ik eventjes hier want de rest van mijn HH is blijven liggen . Zelfs de krant heb ik nog niet ingekeken ..
Hallo meme-rietje tandjes bekeken, de voetjes weer in een nieuw jasje . Je kan er weer tegen
Rietjes en zo is een mens content , na een stevige wandeling een stevig traktaat meer moet dat niet zijn
Ivette dank om mij te vertellen , ik was er al mee weg ..
Fijn dat de medicatie aangepast is .
*Pilletjes al zijn ze zo klein , ze kunnen soms meer negatief dan positief invloed hebben . Daarom nooit op eigen houtje de dosis aanpassen.
Ik zeg dit nu wel even voor iedereen . Pillen zijn geen snoepjes ..
Krakje maar dat moet daar bij jullie een geestige boel zijn . Vier vrouwen allemaal aan het praten, babbelen, tetteren , tatteren en ga zo maar verder .. Daar worden de batterijtjes van opgeladen met duracell
Volgende week terug een winterprik zeg je ? . Tja het is eigenlijk nog winter , maar toch ik was echt blij met het weer van vandaag
Bekske zo waar wat er op je plaatje staat. Al je kan content zijn met iets kleins dan is uw dag al geslaagd.
Greetie ze kunnen de mensen nog al van hier naar daar sturen hé . Echt je zou er een punthoofd van krijgen .. En dan nog als je dankt het is eindelijk opgelost , kan er nog een addertje onder de grond zitten .. Allee op hoop van zegen
En genoten op de boerenmarkt , was het weer ook zo heerlijk daar in land van Nevele ? Hier waande je in de lente
Corry wauw uw foto zo mooi, daar kan je bij dagdromen , en in mijn geval de fantasie de vrije loop laten .. Njam soep kan ik altijd eten , en kippenvleugeltjes ook zo lekker dat peuzelwerk ..
Ik ga hier een eind aan breien . Nog een ditje en een datje doen en zo gaan we stilaan naar de avond toe
toedeloe
-
Ritavdm - Lid geworden op: 12 feb 2019, 18:39
Fijne begin van het WE
Jadi, die brand in de H Familie (waar ik ooit school liep) zegt me niets, welk jaar was dat ?
Hier vanmorgen ook zo'n mooie zonsopgang als bij Corry.
Ik had zin om op stap te gaan maar heb het toch maar niet gedaan, mijn ruiten vroegen om aandacht.
Nu content (weeral) dat ik de hele toer gedaan heb en ze weer blinken als spiegels.
Daarna nog verse soep en vol au vent gemaakt en boodschappen gedaan, binnen bij ex-buurtje om een paar afspraken te regelen .
Boodschappen in de vernieuwde L..l maar 'k vind er mijn draai niet en heb de helft niet mee, 't zal eenmalig zijn; volgende keer terug S..r.
Genoeg voor vandaag dus.
Jadi, die brand in de H Familie (waar ik ooit school liep) zegt me niets, welk jaar was dat ?
Hier vanmorgen ook zo'n mooie zonsopgang als bij Corry.
Ik had zin om op stap te gaan maar heb het toch maar niet gedaan, mijn ruiten vroegen om aandacht.
Nu content (weeral) dat ik de hele toer gedaan heb en ze weer blinken als spiegels.
Daarna nog verse soep en vol au vent gemaakt en boodschappen gedaan, binnen bij ex-buurtje om een paar afspraken te regelen .
Boodschappen in de vernieuwde L..l maar 'k vind er mijn draai niet en heb de helft niet mee, 't zal eenmalig zijn; volgende keer terug S..r.
Genoeg voor vandaag dus.
Oud maar niet Out
-
Rietjes volgens mijn zoon zou het waarschijnlijk in 1996 geweest zijn . Gans het dak was weg daar waren de lokalen voor de studenten voor etalage en verkoop
-
Oma-C - Lid geworden op: 20 jun 2010, 15:55
Goede avond allen,
De laatste week niks als doktersbezoeken
gehad gisteren nog bij de cardioloog geweest
en vandaag bij de oogarts....
Het vlot niet zoals het zou moeten
maar ik doe mijn best, kan nog niet
veel buitenkomen, altijd direct erg
vermoeid bij de minste beweging
en het was zo'n mooi weer en niet koud
om eens een wandelingetje te doen...
't is voorlopig afgeraden door die extreme moeheid.
Hopelijk met jullie alles naar wens, ik heb nog niks bijgelezen...
Slaapwel en tot.....
De laatste week niks als doktersbezoeken
gehad gisteren nog bij de cardioloog geweest
en vandaag bij de oogarts....
Het vlot niet zoals het zou moeten
maar ik doe mijn best, kan nog niet
veel buitenkomen, altijd direct erg
vermoeid bij de minste beweging
en het was zo'n mooi weer en niet koud
om eens een wandelingetje te doen...
't is voorlopig afgeraden door die extreme moeheid.
Hopelijk met jullie alles naar wens, ik heb nog niks bijgelezen...
Slaapwel en tot.....
“Het leven draait niet om wat je overkomt, maar hoe je ermee omgaat"