Goede morgen seizoentjes,
Oma C & Clive; bedankt voor jullie kaartjes, ze zaten gisteren in de bus samen met nog twee anderen. van mijn Nederlandse vriendin een groot boeket bloemen gekregen tsjokvol met anjers en rozen. en vanmorgen kwam mijn eigen kadootje toe. Een snijplank met mes en een stuk van 1 kg spaanse serano ham. die moeten we nog een plaatsje geven in de keuken en zien dat Lilly er ook niet aanzit zoals aan de bloemen! ze was gisteren naar de keuken geslopen en was er vandoor met een afgebeten anjer! die kat houdt van bloemen, maar haal ze niet in huis want ze vreet ze op. dus staat het boeket in de keuken en gaat de deur iedere keer in slot want seffens hou ik geen enkele bloem meer over.
schoonzus had een sms gestuurd. voor de rest moet ik nog gaan zien op Fb. neef en nicht gaan dat wel ginder gedaan hebben al had ventje gevraagd om een kaartje te sturen aangezien zij zelfgemaakte krijgen. ventje vond dat ik ook recht had op een kaartje. nu ja, de moderne generatie gaan we zeggen. vriendin Marleen uit antwerpen had ook een zelfgemaakt kaartje gestuurd en vriendin veronique had voor de hallmark service gekozen.
Suus belt vanmiddag nadat ik mijn kreeft ontmanteld heb. anders voor de pc dat doen is niet gemakkelijk en om 11.45 precies als ik 55 jaar geleden geboren ben gaat de champagne ( gewone cava) open. ventje had gevraagd of ik wist wanneer ik geboren was. hijzelf is om middernacht geboren en zijn moeder kon kiezen. ofwel de 18 de ofwel de 19 de . ze koos voor de 19 de was hij een jaar jonger.

nooit gesnapt waar mijn schoonmoeders logica vandaan kwam. de dokter die de mijne vervangt wilde weten waarom ik die hartmedicijnen nam. ik heb hem dan het verhaal van de schoonfamilie verteld en hij trok grote ogen. regelmatig een amai er tussen. dat staat normaal niet in mijn dossier want alleen mijn vaste dokter kende het verhaal. hij dus nu ook.Hij had er over nagedacht en we gaan de medicatie omdraaien.
's morgens werken met de duo's ( en eventueel de Tens en verwarmende zalf) pas 's middags druppels en nog 2 duo's en voor het slapen ook weer duo's zodat de pijnmedicatie gespreid is over de ganse dag en kan werken. dus een constante werking kan afgeven. we kunnen alleen hopen dat er niet te veel vochtig weer is. hij heeft grafieken getoond van mijn leverwaarden en suikers en ze stonden goed.
Gimly is met de paarse muis aan het spelen die hij vroeger had en die ik aan Lilly had gegeven. seffens krijgt Lilly haar sinterklaas. gisteren vergeten te geven.
schoonmoeder en loverboy hebben net gebeld en hij had mijn gsm nummer niet. had naar de landlijn gebeld maar die bestaat al jaren niet meer. we werden te veel lastig gevallen door nummers die we niet kenden en 't waren altijd verkooppraatjes. dus hup, weg ermee en ook met de entertaiment pakketten. ze probeerden nog de streamingsdienst aan te bieden maar ventje zei: juffrouw, ik heb meer dvd's dan uw en andere steamingsdiensten bij elkaar. ja, toen kon ze niet anders.
Moeder had ook al vroeg gebeld maar ik was na de wekker van 8.30 terug ingedommeld. ik werd wakker van de bel die mijn pakket kaas & vleeswaren kwam brengen. er is ook nog een pikante kaas en twee pikante salami's bij. en natuurlijk dat hammetje. iets dat ik al lang wilde hebben.
Lilly heeft haar zotte minuten. dat staat Gimly niet al te veel aan. zijn staart doet overuren. nu is het blijkbaar over. ze heeft nu een gele bal ontdekt en is daar nu mee op route.
ik ga m'n pillen pakken en mijn fruit eten. daarna ga ik eens kijken hoeveel felicitaties er al op Fb staan. schoonzus had een smsje gestuurd. die heeft geen smoelenboek maar whatsapp en weet ik veel meer. die whatsapp is te gevoelig voor virussen zei ventje. die komt er bij ons niet in.
Clive: ik heb ook een paar van die swarofski figuurtjes waaronder een disco duck in het paars met een koptelefoon op. de rest zit heel achterin de kast want Vinny had er eens 1 in zijn poten gekregen en stuk gemaakt. en ik zou nog moeten zoeken waar die staan en wat het is.
Oma C: dat was waarschijnlijk een indrukwekkende fabriek. ik zou aan het kwijlen zijn geslagen bij wijze van spreken. hier is de winkel in de gallerij weg. die staat helemaal leeg. een spookpand noemen ze het.
Fijne dag seizoentjes, keep safe, beterschap voor de zieken en herstellenden, knuffel. en bedankt voor de vele kaartjes en wensen.