In 't koffie en theehuisje :"Carpe diem" 2024 (8)

Hier mag je praten, grappen maken, vertellen over alles.
Een humorist is iemand wiens vrolijkheid van zijn hart naar zijn hersenen is verhuisd. (Otto Weis - 1847)

zonnebloemetje

Gisteren, 19:22

Afbeelding
Afbeelding *** Zie het leven van de zonnige kant ***

Bekske

Vandaag, 06:19

Afbeelding

Afbeelding
WAT GA IK SUPERBLIJ ZIJN ALS DEZE WEEK VOORBIJ IS .Ja dan zitten we in het nieuwe jaar maar dan is dat super gedoe van feesten voorbij.Hier gaat het simpel moet vandaag een mail sturen naar dierenarts voor een viervoeter waar ik me ongerust over maak .Dat heb ik nog nooit meegemaakt begon met kerstmis .Hopelijk kan ik de dierenarts bereiken .Zo ik wens iedereen ook de lezers een super week toe als je van feesten enz hou groetje

mama-inge

Vandaag, 06:44

Afbeelding

Goedemorgen en een fijne dag
Werk is gedaan en ik ga zo richting bed
Voel me niet echt fij, slecht geslapen vannacht en veel te vroeg weer wakker
Hoofdpijn en misselijk, hoop dat het straks, als ik van bed kom, beter gaat

Beterschap voor de zieken en sterkte voor wie het nodig heeft

Bekske

Vandaag, 08:12

we zijn buiten geweest met de viervoeters en hebben enorm genoten van de 45 minuten .groetje

jadi

Vandaag, 09:26

Afbeelding
Goede morgen iedereen,
O ik heb niks van zicht , de balustrade is bevroren. Ik zie alleen de kruinen van de bomen, de grauwe donkere lucht . En in de verte witte grasvelden.
Gisteren was het druk in ons doodlopend straatje, vele wandelaars, en vooral in familie verband. Ik woon dan ook langs een uitgestippelde wandelroute .. Ze waren allen goed ingeduffeld met muts, sjaal, en wanten . Rode neuzen, en een wolkje adem uit de mond ..
Zonnebloemetje hopelijk is uw draaikop beter, want voor u is het nu dubbel gevaarlijk om niet te vallen .. Kennissen van mijn ventje bij een video cal vertelde me gisteren dat ze zaterdag naar Brugge zijn geweest, en dat het niet te doen was van het volk, maar o zo mooi .. Je kon op de koppen lopen. Ik vraag me dan af, wat is er daar dan zo aangenaam aan.. Enfin iedereen zijn meug.
mama-inge wat een mooie lichtjes figuren , dat moet daar heel aangenaam geweest zijn. Zo te zien stond er veel volk op het plein. Oeps ! Er zijn veel zieken nu, wist de huisdokter daarnet te zeggen . Hij kwam net aan op de parking .Hopelijk beter bij het opstaan straks
Oesje Bekske strubbel met een hondje, en net in die rare dagen .. En zoals je zegt ik hoop ook dat je de dierenarts kan bereiken .. ochère dat hondje
Aan iedereen een fijne maandag, ik ga straks enkele boodschappen doen voor oudejaar en nieuwjaar .. De innerlijke mens moet ook voldaan worden hé
toedeloe
menu: ik weet het nog niet ..
't Is goed in eigen hart te kijken nog even voor het slapen gaan.
Of ik van dageraad tot avond geen enkel hart heb zeer gedaan.