In 't koffie en theehuisje :"Carpe diem" 2024 (8)
-
zonnebloemetje - Lid geworden op: 08 aug 2011, 22:36

*** Zie het leven van de zonnige kant ***-
Bekske - Lid geworden op: 11 apr 2005, 23:48

WAT GA IK SUPERBLIJ ZIJN ALS DEZE WEEK VOORBIJ IS .Ja dan zitten we in het nieuwe jaar maar dan is dat super gedoe van feesten voorbij.Hier gaat het simpel moet vandaag een mail sturen naar dierenarts voor een viervoeter waar ik me ongerust over maak .Dat heb ik nog nooit meegemaakt begon met kerstmis .Hopelijk kan ik de dierenarts bereiken .Zo ik wens iedereen ook de lezers een super week toe als je van feesten enz hou groetje
-
mama-inge - Lid geworden op: 04 jun 2020, 20:56
-
jadi - Lid geworden op: 25 mei 2006, 17:54

Goede morgen iedereen,
O ik heb niks van zicht , de balustrade is bevroren. Ik zie alleen de kruinen van de bomen, de grauwe donkere lucht . En in de verte witte grasvelden.
Gisteren was het druk in ons doodlopend straatje, vele wandelaars, en vooral in familie verband. Ik woon dan ook langs een uitgestippelde wandelroute .. Ze waren allen goed ingeduffeld met muts, sjaal, en wanten . Rode neuzen, en een wolkje adem uit de mond ..
Zonnebloemetje hopelijk is uw draaikop beter, want voor u is het nu dubbel gevaarlijk om niet te vallen .. Kennissen van mijn ventje bij een video cal vertelde me gisteren dat ze zaterdag naar Brugge zijn geweest, en dat het niet te doen was van het volk, maar o zo mooi .. Je kon op de koppen lopen. Ik vraag me dan af, wat is er daar dan zo aangenaam aan.. Enfin iedereen zijn meug.
mama-inge wat een mooie lichtjes figuren , dat moet daar heel aangenaam geweest zijn. Zo te zien stond er veel volk op het plein. Oeps ! Er zijn veel zieken nu, wist de huisdokter daarnet te zeggen . Hij kwam net aan op de parking .Hopelijk beter bij het opstaan straks
Oesje Bekske strubbel met een hondje, en net in die rare dagen .. En zoals je zegt ik hoop ook dat je de dierenarts kan bereiken .. ochère dat hondje
Aan iedereen een fijne maandag, ik ga straks enkele boodschappen doen voor oudejaar en nieuwjaar .. De innerlijke mens moet ook voldaan worden hé
toedeloe
menu: ik weet het nog niet ..
't Is goed in eigen hart te kijken nog even voor het slapen gaan.
Of ik van dageraad tot avond geen enkel hart heb zeer gedaan.
Of ik van dageraad tot avond geen enkel hart heb zeer gedaan.
-
marietteke - Lid geworden op: 26 mar 2006, 19:31

Hallo ,euh , mag ik nog binnen ?
ja is lang geleden , maar ik kom iedereen toch fijne feestdagen wensen ,
Ik heb wel wat problemen , ook mijn oog is nog niet 100% ,
maar ik hou de moed erin ,
mijn man gaat wel achteruit , is aan het dementeren , echt bangelijk !
In februari moet hij n dagje naar de "geheugenkliniek " voor allerlei testen ,
En dan ook nog tegenslag dat we moeten verhuizen , ik woon hier nu 52 jaar ,
en nu ineens volgens te wet , heb ik één kamer teveel .Ik mag er maar 2 hebben inplaats van 3 ,
allee miserie genoeg zeker ,
maar ik ga stoppen met mijn problemen ,
en ik kom gewoon weer eens af en toe binnen , als jullie het goed vinden ,
veel liefs van mij
geluk vind je onverwacht