volgende week geen boodschapen hulp en ik denk dat de twee daarop volgende weken ook geen hulp zal zijn .Want volgende week is nog een gewone week de weken daarop kerstmis en nieuwjaar .Had het gisteren nog tegen buurman gezegd omdat ik geen bericht ontvangen had .Ik ga geen hulp en voila nu laten ze weten dat er geen hulp komt .Dus denk ik nu voor dit jaar geen hulp meer .Heb te laatste tijd regelmatig een voorgevoel wat een beetje later uitkomt dat ik juist ben .Gisteren vroeg er iemand aan mij jij draagt geen lange broek altijd rokken .Heb je dan geen kou aan je benen en bovenkant .Ik zei ik denk dat beter gekleed ben dan met een broek .Want ik draag speciale pantys met fleece erin .Dus de benen hebben vanaf aan de knieen tot de bovenkant twee lagen .Mijn panty en rok zei ik .En een broek heeft maar 1 laag volgens mij .Ben een uitzondering denk ik maar ik voel me beter met een rok dan met een broek .Had vele broeken maar lukte niet om me er goed bij de voelen dus bijna splinter nieuwe broeken weggedaan .Voor mijn part mag iedereen dragen wat hij wilt ik heb geen kou doordat ik een rok draag .Heb goede sterke warme pantys dus kou heb ik niet .Nu straks weer lekkere puree klaarmaken met vis .Simpel gewoon eten smaak mij het beste .gewoon de dagelijkse kost zoals van kleins af aan gekregen heb .Morgen aardappelen met appelmoes en zwarte pens zo ik wens iedereen het beste toe en geniet om het even hoe groetje