In de Vier Seizoenen reeks 36 Herfst 2024
-
Bekske - Lid geworden op: 11 apr 2005, 23:48

volgende week geen boodschapen hulp en ik denk dat de twee daarop volgende weken ook geen hulp zal zijn .Want volgende week is nog een gewone week de weken daarop kerstmis en nieuwjaar .Had het gisteren nog tegen buurman gezegd omdat ik geen bericht ontvangen had .Ik ga geen hulp en voila nu laten ze weten dat er geen hulp komt .Dus denk ik nu voor dit jaar geen hulp meer .Heb te laatste tijd regelmatig een voorgevoel wat een beetje later uitkomt dat ik juist ben .Gisteren vroeg er iemand aan mij jij draagt geen lange broek altijd rokken .Heb je dan geen kou aan je benen en bovenkant .Ik zei ik denk dat beter gekleed ben dan met een broek .Want ik draag speciale pantys met fleece erin .Dus de benen hebben vanaf aan de knieen tot de bovenkant twee lagen .Mijn panty en rok zei ik .En een broek heeft maar 1 laag volgens mij .Ben een uitzondering denk ik maar ik voel me beter met een rok dan met een broek .Had vele broeken maar lukte niet om me er goed bij de voelen dus bijna splinter nieuwe broeken weggedaan .Voor mijn part mag iedereen dragen wat hij wilt ik heb geen kou doordat ik een rok draag .Heb goede sterke warme pantys dus kou heb ik niet .Nu straks weer lekkere puree klaarmaken met vis .Simpel gewoon eten smaak mij het beste .gewoon de dagelijkse kost zoals van kleins af aan gekregen heb .Morgen aardappelen met appelmoes en zwarte pens zo ik wens iedereen het beste toe en geniet om het even hoe groetje
-
Muddy Maddy - Lid geworden op: 30 okt 2015, 07:56
Goede morgen seizoentjes,
Wat gek. Ik heb eens doorgeslapen. Andere dagen sta ik rond 6 uur ten laatste op. Nu had ik zoiets van: ventje is toch beneden, ik blijf nog even liggen. Vandaag voorlopig geen huisarrest voor volwassenen. Ventje gaat om 9 uur Buurman gaan helpen met de opzet van de kerstmarkt. Die gaat vanavond door. Zaterdag wordt die afgebroken en zondag is het vistijn waar we alle jaren naartoe gaan. Het is ons om de vis die ze er verkopen te doen. Dat èn een jenevertje. En de klapkes die je er kan doen.
Ik heb gisteren ook mijn pakje van de chinese wenswebwinkel gekregen. de ring met mijn geboortesteen valt wel heel groot uit. Bovendien heb ik daar jaren geen ring meer gedragen omwille van gezwollen vingers. Dus mijn verlovingsring kon ik niet langer daar dragen. Ik heb wel toen we x-aantal jaar getrouwd waren een nieuwe gekregen maar dan met een andere steen. bij de wenswebwinkel een verlovingsring gezocht die qua zicht op de oude leek met dezelfde steen maar dan geslepen en deze naast mijn trouwring gedragen. ( en voor die prijs: glas) Enfin: ik moet er aan wennen en ventje ook.
De mand voor Gimly staat er. Er is al aan gesnuffeld door Lilly en Gimly is al eens gaan kijken met een blik van: wat is dat?! ik weet dat het lang kan duren voor zoiets in gebruik genomen wordt.
Buurman van 2 heeft nog niet gereageerd op zijn messenger. Ja, hij heeft FB en is verliefd op zichzelf.
ventje heeft daarnet een briefje in diens bus gestoken. Als die er dan nog niet omkomt, is de inhoud dan van ons? ik ga eens die vraag googlen. en informeren bij de blauwe bol zelf en post nl.
Gisteren lag Lilly zoals gewoonlijk op haar groene doos voor het vuurtje. ze legt zich goed en ineens valt mijn bus bodylotion tegen mijn leeg glas. Het leeg glas kon ik juist tegen houden. Conclusie: de bodylotion staat in de weg van haar rug als die op de doos ligt. Bodylotion moet een andere plaats krijgen.
Ventje was gisteren supervergeetachtig. De frituurrotzooi lag er nèt iets te lang in. De bitterballen ontploften als je er maar naar keek. In de namiddag is hij verder de zolder gaan opruimen en heeft daar zout en pepervaatjes in glas gevonden. In twee stijlen. naar de glascontainer want ik miste ze niet en bovendien moet je er dan rijst indoen tegen het vocht. Gevolg: mijn kast is nog niet versierd.
Voor mij staat een kopje starb*cks koffie die Sunny Day heet. Ik ben wel niet tevreden hoe de capsule doorloopt. De smaak is intensiteit 5 en ja, valt wel mee.
Vandaag gevulde aardappelen met krab. Morgen camembert in de oven met lookstokbrood en zondag nog geen idee. Als ze visschotels aanbieden zoals verleden jaar op het vistijn dan eten we dat. anders eten we wel iets dat bij de beenhouwer naar ventje lacht. Moeder is er mee akkoord gegaan om op kerstdag zelf in de middag bij haar fondue te doen.Wij zorgen voor het fonduestel en het vlees. Ze zegt dat ze zelf nog een fonduestel staan heeft maar voor alle zekerheid de onze meenemen en extra olie.
Ventje wist te vertellen dat er deze keer geld in het cashpoint was, maar dat je geen geld op je rekening kan storten. Daarvoor moet je nog altijd naar de buurtgemeente. En dat wordt dus een tripje naar AH. ( haha)
Koffie is op: Bonussen binnen halen.
Fijne dag seizoentjes!
Wat gek. Ik heb eens doorgeslapen. Andere dagen sta ik rond 6 uur ten laatste op. Nu had ik zoiets van: ventje is toch beneden, ik blijf nog even liggen. Vandaag voorlopig geen huisarrest voor volwassenen. Ventje gaat om 9 uur Buurman gaan helpen met de opzet van de kerstmarkt. Die gaat vanavond door. Zaterdag wordt die afgebroken en zondag is het vistijn waar we alle jaren naartoe gaan. Het is ons om de vis die ze er verkopen te doen. Dat èn een jenevertje. En de klapkes die je er kan doen.
Ik heb gisteren ook mijn pakje van de chinese wenswebwinkel gekregen. de ring met mijn geboortesteen valt wel heel groot uit. Bovendien heb ik daar jaren geen ring meer gedragen omwille van gezwollen vingers. Dus mijn verlovingsring kon ik niet langer daar dragen. Ik heb wel toen we x-aantal jaar getrouwd waren een nieuwe gekregen maar dan met een andere steen. bij de wenswebwinkel een verlovingsring gezocht die qua zicht op de oude leek met dezelfde steen maar dan geslepen en deze naast mijn trouwring gedragen. ( en voor die prijs: glas) Enfin: ik moet er aan wennen en ventje ook.
De mand voor Gimly staat er. Er is al aan gesnuffeld door Lilly en Gimly is al eens gaan kijken met een blik van: wat is dat?! ik weet dat het lang kan duren voor zoiets in gebruik genomen wordt.
Buurman van 2 heeft nog niet gereageerd op zijn messenger. Ja, hij heeft FB en is verliefd op zichzelf.
Gisteren lag Lilly zoals gewoonlijk op haar groene doos voor het vuurtje. ze legt zich goed en ineens valt mijn bus bodylotion tegen mijn leeg glas. Het leeg glas kon ik juist tegen houden. Conclusie: de bodylotion staat in de weg van haar rug als die op de doos ligt. Bodylotion moet een andere plaats krijgen.
Ventje was gisteren supervergeetachtig. De frituurrotzooi lag er nèt iets te lang in. De bitterballen ontploften als je er maar naar keek. In de namiddag is hij verder de zolder gaan opruimen en heeft daar zout en pepervaatjes in glas gevonden. In twee stijlen. naar de glascontainer want ik miste ze niet en bovendien moet je er dan rijst indoen tegen het vocht. Gevolg: mijn kast is nog niet versierd.
Voor mij staat een kopje starb*cks koffie die Sunny Day heet. Ik ben wel niet tevreden hoe de capsule doorloopt. De smaak is intensiteit 5 en ja, valt wel mee.
Vandaag gevulde aardappelen met krab. Morgen camembert in de oven met lookstokbrood en zondag nog geen idee. Als ze visschotels aanbieden zoals verleden jaar op het vistijn dan eten we dat. anders eten we wel iets dat bij de beenhouwer naar ventje lacht. Moeder is er mee akkoord gegaan om op kerstdag zelf in de middag bij haar fondue te doen.Wij zorgen voor het fonduestel en het vlees. Ze zegt dat ze zelf nog een fonduestel staan heeft maar voor alle zekerheid de onze meenemen en extra olie.
Ventje wist te vertellen dat er deze keer geld in het cashpoint was, maar dat je geen geld op je rekening kan storten. Daarvoor moet je nog altijd naar de buurtgemeente. En dat wordt dus een tripje naar AH. ( haha)
Koffie is op: Bonussen binnen halen.
Fijne dag seizoentjes!
Cats Rule!
-
anjelierken - Lid geworden op: 16 feb 2017, 17:29

Hallo iedereen,
Oma-C: je kerstkaartje is aangekomen, waarvoor dank. Ik heb de mijne gisteren geschreven en liggen klaar om gepost te worden.
Clive: groot gelijk dat je buurman niet met Matice laat wandelen, zou het ook niet doen. Ik zou geen minuut gerust zijn, en trouwens je kent je huisdier beter dan wie ook.
Bekske: als jij je comfortabel voelt in een rok , moet je dat zeker doen, een ander hoeft zich daarmee niet te bemoeien. Ikzelf draag graag broeken, en in de winter met een warme panty eronder, dan heb ik ook geen kou.
Manlief heeft de houtkachel aangestoken, is hier lekker warm. Hij doet dat enkel als het buiten vriest. En Spaanse woef weet ook waar de warmte vandaan komt
Dames, tot morgen allemaal.
-
Oma-C - Lid geworden op: 20 jun 2010, 15:55

Goede middag allen, koud hé
Ik krijg het niet warm hoewel
het aangenaam is binnen
De voetenverzorgster is geweest
en ik loop weer op wolkjes
het is toch telkens weer fijn
als alles weer bijgewerkt is
Geniet nog van deze donkere dag,
en maak er het beste van.....
tot morgen maar weer, ik sluit af
“Het leven draait niet om wat je overkomt, maar hoe je ermee omgaat" 
-
wilde eend 2 - Lid geworden op: 06 okt 2019, 22:40
Dag seizoentjes allemaal ,
Ja, het voelde echt koud aan , vandaag . Het is dan ook maar 3° .... we zijn niks meer gewoon , denk ik
///
Hier weer veel ellende met de huisbaas : de kraan boven het bad is helemaal verkalkt en zoals altijd probeert hij dat eerst heel goedkoop op te lossen en dat lukt niet . Helaas kost het mij dikwijls nog meer geld : zo heeft hij gisteren 100 L warm water laten weglopen terwijl hij een andere kraan "zou gaan kopen" // Voorlopig is het "opgelost" maar ik ga er onder door van de stress . //
Clive : je hebt groot gelijk dat je niemand anders laat wandelen met Matice . Dat zou ik ook niet graag hebben .// Het zal weer heel mooi worden bij jullie thuis met de kerstversiering . //
Bekske : gewoon doen waar je je goed bij voelt : zeker bij kleding . Vroeger droeg ik altijd rokken en kleedjes met een hakje eronder/ nu kan dat nog heel weinig omdat ik geen elegante schoenen meer kan dragen wegens
spataders en artrose ... Dat vind ik heel erg maar het zal helaas niet meer beteren vrees ik.
Voor alle seizoentjes : een goede nachtrust , zonder pijn en ongemakken.
Ja, het voelde echt koud aan , vandaag . Het is dan ook maar 3° .... we zijn niks meer gewoon , denk ik
Hier weer veel ellende met de huisbaas : de kraan boven het bad is helemaal verkalkt en zoals altijd probeert hij dat eerst heel goedkoop op te lossen en dat lukt niet . Helaas kost het mij dikwijls nog meer geld : zo heeft hij gisteren 100 L warm water laten weglopen terwijl hij een andere kraan "zou gaan kopen" // Voorlopig is het "opgelost" maar ik ga er onder door van de stress . //
Clive : je hebt groot gelijk dat je niemand anders laat wandelen met Matice . Dat zou ik ook niet graag hebben .// Het zal weer heel mooi worden bij jullie thuis met de kerstversiering . //
Bekske : gewoon doen waar je je goed bij voelt : zeker bij kleding . Vroeger droeg ik altijd rokken en kleedjes met een hakje eronder/ nu kan dat nog heel weinig omdat ik geen elegante schoenen meer kan dragen wegens
spataders en artrose ... Dat vind ik heel erg maar het zal helaas niet meer beteren vrees ik.
Voor alle seizoentjes : een goede nachtrust , zonder pijn en ongemakken.
-
Helena van Troje - Lid geworden op: 15 apr 2006, 17:07
Goede avond,
Vandaag was het heel vroeg dag.
Om zeven uur belden de werkmannen al aan om te zeggen dat de auto van de oprit moest.
Gezien die niet meer start, is hij blijven staan.
Wie er niet met de fiets naar het hoorcentrum kon dat was ik!
Een heel diepe put, een berg zand en een hoop klinkers en en scheef gezette brievenbus beletten me dat.
Dan maar een afspraak voor volgende week.
Ik hoop dat ze me dan wel gaan doorlaten.
Nu heb ik een brugje gekregen voor het weekend.
Met leuningen nog wel!
Of ze hun machine op mijn oprit mochten zetten?
Uiteraard.Ik hoop alleen maar dat dat nu niet uit zichzelf gaat rijden...
Het helt hier een beetje af naar de straat.
Het zijn gewillige mannen.
De klinkers liggen nu wel op mijn bloemen.
Soit, die zullen daar wel tegen kunnen hoop ik.
Ik heb genoeg te zien gehad vandaag.
En aanspraak ook.
Of mijn tv nog werkte?
Ja, gelukkig wel.
En waar alle leidingen liggen?
Zoek het zelf maar uit.
Dat weet ik niet.
De werken lopen in drie fasen.
We zijn er nog niet dus.
Fluvius aan zet met nieuwe leidingen.
Nog een fijne avond en een deugddoende nachtrust.
Vandaag was het heel vroeg dag.
Om zeven uur belden de werkmannen al aan om te zeggen dat de auto van de oprit moest.
Gezien die niet meer start, is hij blijven staan.
Wie er niet met de fiets naar het hoorcentrum kon dat was ik!
Een heel diepe put, een berg zand en een hoop klinkers en en scheef gezette brievenbus beletten me dat.
Dan maar een afspraak voor volgende week.
Ik hoop dat ze me dan wel gaan doorlaten.
Nu heb ik een brugje gekregen voor het weekend.
Met leuningen nog wel!
Of ze hun machine op mijn oprit mochten zetten?
Uiteraard.Ik hoop alleen maar dat dat nu niet uit zichzelf gaat rijden...
Het helt hier een beetje af naar de straat.
Het zijn gewillige mannen.
De klinkers liggen nu wel op mijn bloemen.
Soit, die zullen daar wel tegen kunnen hoop ik.
Ik heb genoeg te zien gehad vandaag.
En aanspraak ook.
Of mijn tv nog werkte?
Ja, gelukkig wel.
En waar alle leidingen liggen?
Zoek het zelf maar uit.
Dat weet ik niet.
De werken lopen in drie fasen.
We zijn er nog niet dus.
Fluvius aan zet met nieuwe leidingen.
Nog een fijne avond en een deugddoende nachtrust.
-
Michieldvd
Muddy Maddy, wat info.Muddy Maddy schreef: ↑13 dec 2024, 09:30Buurman van 2 heeft nog niet gereageerd op zijn messenger. Ja, hij heeft FB en is verliefd op zichzelf.ventje heeft daarnet een briefje in diens bus gestoken. Als die er dan nog niet omkomt, is de inhoud dan van ons? ik ga eens die vraag googlen. en informeren bij de blauwe bol zelf en post nl.
Dit pakket kunnen en mogen jullie niet houden. Het staat op de naam van de buurman en zal ook wel betaald zijn door hem.
Jullie hebben de ontvangst ervan aanvaard en moeten nu enkel zorgen dat de buurman zijn pakket krijgt.
Wanneer je een pakket krijgt op eigen naam maar nergens iets besteld hebt dan mag u dit zelf houden, zelfs zonder te betalen.
Seizoentjes, nog een fijne avond allen.
-
Een hele vroege goede morgen seizoentjes,
Kertkaartje van Oma C is al toegekomen. waarvoor dank.
Buurman 2 heeft geantwoord via messenger en is er rond 5 voor 1 om gekomen. Hij was heel blij. Ventje had voor de zekerheid nog een handgeschreven briefje bij hem gestoken voor hij Buurman ging helpen voor het Vistijn van zondag. De Pastoor doet geen kerstmarkt meer wegens te weinig volk, te hoge drankkosten, te weinig verkopers die een kraampje zetten en te weinig vrijwiligers.( de chiro) Trouwens het frietkraam staat ook al op het vistijn. Buurvrouw moest ook komen. Post nl belt alleen bij mij aan, zegt ' niet thuis' geeft het af en is weg. soms zegt hij voor wie het is als ik mijn bril niet bij heb op dat moment.
Onze nieuwe buurman heet Rudi. zijn poedel is bijna 20 en zijn kruising tussen een chiwawa en een dwergteckel blaft altijd om haar te beschermen. Cooper ( zonder lowie, want die was mee naar het salon) moest er niet van hebben en de twee cezarhondjes van overbuurvrouw zaten aan het raam van hun oren te maken. Lilly was er vandoor naar boven Gimly en ik voelden ons serieus outnumberd. 2 katten tegen 5 hondjes? niet fair vond Lilly. En ze had gelijk.
Gevulde aardappelen waren niet doorkookt ( te groot) en de vulling ( krab) was te weinig gekruid. en het was semi-warm. er is nu puree van gemaakt. Die is voor zondag bij de koude visschotel. puree alleen afwerken en opwarmen. In het vervolg curry krab maken en als vulling gebruiken. en kleinere aardappelen.
Heel de dag in the zone doorgebracht. (tussen het koken) moet ook nog nieuwe batterijen voor de kattenkerstboom insteken vandaag.
Rika gaat aan, straks op automatich zetten als CV het overgenomen heeft. Ventje kreeg het gisterenavond niet warm. Doordat hij kou uitstraalde, kreeg ik het ook koud. Dus hebben we een whisky gedronken. Vandaag gaat ventje verder helpen. Hij leert er nieuwe mensen kennen zei hij. En hij wil al lang zijn sociaal netwerk uitbreiden vandaar zijn eigen beslissing van vrijwillig mee te gaan helpen. Naast de 'old skool rockers' een nieuw netwerk.
Zondag ga ik dan kennis maken met zijn nieuwe kennissen die en je weet nooit best wel toffe vrienden kunnen worden.
Ondertussen zit ik vandaag tijdelijk in the zone, bel naar moeder, lees mijn krant en ga bonussen ophalen. Ik ga straks de camenbert uithalen.
Ik ga ze van te voren klaarmaken zodat als ventje thuis komt we direct kunnen eten. In die kaasdoos blijft ze nog heel lang warm. Ik ga ook weer soep maken. Deze keer Prei. Daar voeg ik voor het opdienen gebakken spekblokjes bij. Het weer is gelijk gisteren. Voelt aan als -3 °. Thermolactyltje uit de kast halen en aandoen als ik deze middag even ga loeren naar het opzetten. Mag mijn vingerloze handschoenen niet vergeten. De man die de beveiliging van het vistijn doet zal het wel niet warm gehad hebben in 't wachtkotje vannacht. Er staat te veel waardevol spul omdat daar te laten staan.
De drank wordt maar zondagochtend voor de mis naar het vistijn gebracht. Staat koel genoeg in het pakhuis. Als de mis gedaan is, start het Vistijn. Om 10 u. Er zal wel weer met drank/eetkaarten gewerkt worden. Drank is 8 stempels per kaart en per consumatie 2 a 3 stempels. ( voor koffie mèt is het 3) Eetkaart telt maar voor 1 gerecht ( Noordzeeschotel). Friet is ook een aparte kaart want die verkoopt ook garnaalkroketten. Het noemt vistijn voor iets.
Michiel, bedankt voor de info. In dit geval had post nl buurman 2 niet verwittigd. Buurvouw had de bevestiging gekregen dat het een brievenbuspakje ging zijn maar het kwam toch bij mij. Ofwel doet die vaste van Post Nl dat express. Ik ben hier een onoffiëel postpunt voor Post Nl en andere koeriers. B-post flikt het me niet tenzij het onze vaste is en die laat het wel weten aan de bestemmeling dat het bij PPM is.
ik heb koffie en dus bonustijd.
Fijne dag seizoentjes.
Kertkaartje van Oma C is al toegekomen. waarvoor dank.
Buurman 2 heeft geantwoord via messenger en is er rond 5 voor 1 om gekomen. Hij was heel blij. Ventje had voor de zekerheid nog een handgeschreven briefje bij hem gestoken voor hij Buurman ging helpen voor het Vistijn van zondag. De Pastoor doet geen kerstmarkt meer wegens te weinig volk, te hoge drankkosten, te weinig verkopers die een kraampje zetten en te weinig vrijwiligers.( de chiro) Trouwens het frietkraam staat ook al op het vistijn. Buurvrouw moest ook komen. Post nl belt alleen bij mij aan, zegt ' niet thuis' geeft het af en is weg. soms zegt hij voor wie het is als ik mijn bril niet bij heb op dat moment.
Onze nieuwe buurman heet Rudi. zijn poedel is bijna 20 en zijn kruising tussen een chiwawa en een dwergteckel blaft altijd om haar te beschermen. Cooper ( zonder lowie, want die was mee naar het salon) moest er niet van hebben en de twee cezarhondjes van overbuurvrouw zaten aan het raam van hun oren te maken. Lilly was er vandoor naar boven Gimly en ik voelden ons serieus outnumberd. 2 katten tegen 5 hondjes? niet fair vond Lilly. En ze had gelijk.
Gevulde aardappelen waren niet doorkookt ( te groot) en de vulling ( krab) was te weinig gekruid. en het was semi-warm. er is nu puree van gemaakt. Die is voor zondag bij de koude visschotel. puree alleen afwerken en opwarmen. In het vervolg curry krab maken en als vulling gebruiken. en kleinere aardappelen.
Heel de dag in the zone doorgebracht. (tussen het koken) moet ook nog nieuwe batterijen voor de kattenkerstboom insteken vandaag.
Rika gaat aan, straks op automatich zetten als CV het overgenomen heeft. Ventje kreeg het gisterenavond niet warm. Doordat hij kou uitstraalde, kreeg ik het ook koud. Dus hebben we een whisky gedronken. Vandaag gaat ventje verder helpen. Hij leert er nieuwe mensen kennen zei hij. En hij wil al lang zijn sociaal netwerk uitbreiden vandaar zijn eigen beslissing van vrijwillig mee te gaan helpen. Naast de 'old skool rockers' een nieuw netwerk.
Zondag ga ik dan kennis maken met zijn nieuwe kennissen die en je weet nooit best wel toffe vrienden kunnen worden.
Ondertussen zit ik vandaag tijdelijk in the zone, bel naar moeder, lees mijn krant en ga bonussen ophalen. Ik ga straks de camenbert uithalen.
Ik ga ze van te voren klaarmaken zodat als ventje thuis komt we direct kunnen eten. In die kaasdoos blijft ze nog heel lang warm. Ik ga ook weer soep maken. Deze keer Prei. Daar voeg ik voor het opdienen gebakken spekblokjes bij. Het weer is gelijk gisteren. Voelt aan als -3 °. Thermolactyltje uit de kast halen en aandoen als ik deze middag even ga loeren naar het opzetten. Mag mijn vingerloze handschoenen niet vergeten. De man die de beveiliging van het vistijn doet zal het wel niet warm gehad hebben in 't wachtkotje vannacht. Er staat te veel waardevol spul omdat daar te laten staan.
De drank wordt maar zondagochtend voor de mis naar het vistijn gebracht. Staat koel genoeg in het pakhuis. Als de mis gedaan is, start het Vistijn. Om 10 u. Er zal wel weer met drank/eetkaarten gewerkt worden. Drank is 8 stempels per kaart en per consumatie 2 a 3 stempels. ( voor koffie mèt is het 3) Eetkaart telt maar voor 1 gerecht ( Noordzeeschotel). Friet is ook een aparte kaart want die verkoopt ook garnaalkroketten. Het noemt vistijn voor iets.
Michiel, bedankt voor de info. In dit geval had post nl buurman 2 niet verwittigd. Buurvouw had de bevestiging gekregen dat het een brievenbuspakje ging zijn maar het kwam toch bij mij. Ofwel doet die vaste van Post Nl dat express. Ik ben hier een onoffiëel postpunt voor Post Nl en andere koeriers. B-post flikt het me niet tenzij het onze vaste is en die laat het wel weten aan de bestemmeling dat het bij PPM is.
ik heb koffie en dus bonustijd.
Fijne dag seizoentjes.
Cats Rule!
-
Bekske - Lid geworden op: 11 apr 2005, 23:48

ik draag altijd schoenen met een hak van 3 a 4 cm nooit hoger doordat ik enorme last heb met de enkels .Zopas de witte was opgeplooid dat van gisteren avond op de droogrek hang binnen .Ik heb geen droogkast en zo ze ook niet willen .Het is warm binnen waarom dan elektriek verbruiken denk ik dan .Gisteren avond na 21 uur nog met de viervoeters buiten geweest .En nu liggen ze nog een boom door te zagen .Buurman kon niet eerder maar hij zorgt toch dat ze hun dagelijkse toer hebben .Ik kan het niet meer zelf doen spijtig genoeg ga wel mee maardoordat ik zelf hen niet goed kan vasthouden .Heb krachtverlies met linkerkant en moet ook de honden buggy gebruiken om op te steunen .Daar ligt alles in wat we nodig hebben voorals ze iets achterlaten .Zelfs een flesje water en keukenpapier .als ik ga moet ik een steun hebben en ik gebruik een vierpoot wandelstok als ik alleen ben om buiten te gaan .Vroeger een rollator maar dat lukt niet meer doordat de linkerkant niet mee wil .En zo trekken we ons plan .Ik doe nog alles zelf in huis wel maar dat is in stukjes dat ik het doe .Zo een fijne dag voor jullie alle groetje
-
clive - Lid geworden op: 31 okt 2015, 07:15

Goedemorgen Seizoentjes,
Bekske, jij moet aandoen waar je je goed in voelt. Bij mij hangt dat van dag tot dag af. Ook hangt het ervan af wat ik die dag in het HH moet doen. Maar ik kan even goed een jeans dragen en dan weer een kleedje, dit laatste in de winter met een warme dikke panty. Zolang ik er mij maar goed in voel.
Oma-C, jij loopt weer op wolkjes, een heerlijk gevoel is dat. Ik heb dat graag, mooi verzorgde voeten. De 23° moet ik weer gaan voor een manicure en pedicure.
Anjelier en Wilde eend, ik ben blij dat jullie me gelijk geven, Matice niet mee te geven aan buurman.
Ik zou doodangsten uitstaan.
Wilde eend, ik hoop dat de badkraan vlug gemaakt kan worden.
HVT, jij hebt de werkmensen dan duidelijke richtlijnen gegeven. En ja, het is niet onze taak te weten waar de leidingen onder de grond liggen, principieel gezien hebben ze daar een plan van. Of zouden ze dat moeten hebben.
Muddy Maddy, je mag inderdaad nooit een pakje voor jezelf houden. Op het moment dat jij het aanvaardt, ben jij er verantwoordelijk voor het in goede staat te bewaren tot op het moment dat je het overlevert aan geadresseerde. Wij hebben hier een driehoek in de wijk. Wij zijn met 3 koppels en aanvaarden enkel die pakjes. Als iemand van ons zijn pakje niet zelf kan ontvangen, krijgen of geven we een belletje met de vraag of wij thuis zijn en of we dan een pakje in ontvangst kunnen nemen. We hangen bij afwezigheid een blad op de deur waar het adres op staat waar ze het mogen leveren. Is een handig systeem.
Gisteren belde de kine of ik eventueel om 15:00H kon komen in plaats van om 16:30H. Geen probleem. Moet nu wel nog beneden alles dweilen, maar manlief gaat nu de boodschappen doen, dus kan ik er meteen aan beginnen. Eer dat hij thuis is, is daar alles gedweild en alle poetsgerief opgeruimd.
We eten vandaag eens hotdogs , daar had ik al een tijdje zin in, vind dat voor een keertje eens echt lekker.
Zo, ik ga eerst beneden dweilen en pas dan een badje nemen en de badkamer dan nog opruimen en afvegen natuurlijk.
Ik wens iedereen een mooie zaterdag. Liefs en een dikke warme knuffel voor jullie allemaal.
-

Goedemorgen iedereen,
Een koude wind buiten en donker weer
Maar nog even geduld en dan beginnen
de dagen weer stilletjes te lengen.....
Goede moed voor iedereen en sterkte aan de zieken....
-
anjelierken - Lid geworden op: 16 feb 2017, 17:29

Hallo iedereen,
Die pakjes , ja. Wij hebben het ook al voorgehad dat we niet thuis waren . Als het klein is , steken ze het in de brievenbus en bij grotere pakjes zetten ze het aan de achterdeur. We laten dan wel onze poort open staan en Spaanse woef zit binnen. Wij hebben eigenlijk nog nooit pakjes moeten gaan afhalen bij de buren.
Bij zoon zetten ze het aan de voordeur , na eerst te hebben aangebeld. Die voordeur zie je niet vanaf de straat, omdat dat opzij is. Het staat ook beschut tegen de regen.
Vanavond gaan manlief en ik uit. Kan me eigenlijk niet herinneren wanneer we nog eens weg geweest zijn op een zaterdagavond. Een gemeente verder komt in het Cultureel Centrum een comédiënne die we wel eens willen zien. Die verteld over wetenschap op een humoristische manier.
Tot morgen, iedereen.
-
Helena van Troje - Lid geworden op: 15 apr 2006, 17:07
Vandaag de wolletjes gewassen.
Ik kan er weer een tijdje tegen.
Ook poes van de buren gaan eten geven.
Die was humeurig en beet.
Tot ze me met de zak korrels bezig zag;
Dan kwam ze kopjes geven.
Ik heb gezegd als ze nog kuren had dat ze geen eten kreeg...
Ze zat heel geduldig te wachten in haar nestje in haar geliefkoosde zetel.
Eigenijk is het de zetel van buurvrouw, maar poes heeft hem opgeëist.
Verder op zijn zaterdags.
Ik ben nogal lui de laatste tijd.
Er is nog veel werk in de tuin, maar het is te koud en het gaat niet lopen.
Zo dames en heer en dieren geniet nog van de rest van de avond.
Ik kan er weer een tijdje tegen.
Ook poes van de buren gaan eten geven.
Die was humeurig en beet.
Tot ze me met de zak korrels bezig zag;
Dan kwam ze kopjes geven.
Ik heb gezegd als ze nog kuren had dat ze geen eten kreeg...
Ze zat heel geduldig te wachten in haar nestje in haar geliefkoosde zetel.
Eigenijk is het de zetel van buurvrouw, maar poes heeft hem opgeëist.
Verder op zijn zaterdags.
Ik ben nogal lui de laatste tijd.
Er is nog veel werk in de tuin, maar het is te koud en het gaat niet lopen.
Zo dames en heer en dieren geniet nog van de rest van de avond.
-

Hier zijn de zaterdagse taken gedaan zoals elke week.
Ik wens jullie een gezellige avond nog en slaapwel voor straks
Beterschap en goede moed aan de zieken
(Ik ga naar de halve finale snooker kijken op eurosport
heerlijk rustig)...
-
Goede morgen seizoentjes,
De opbouw van het Vistijn is gedaan. Nu is daar niemand behalve de beveiliger knus in zijn hokje met verwarming en 4 monitoren. En camera's zijn op elke "dooie" hoek van het terrein opgesteld. Waar de camera's hangen weet alleen de beveiliger. Enfin. Ventje vond het echt plezant dat opbouwen. Hij heeft er al veel mensen leren kennen. Dingen gehoord die hij anders nooit ging horen.
Onze noordzeeschotels zijn al besteld. Als beloning hebben alle deelnemers aan de opbouw 1 gratis drankkaart gekregen. vroeger mochten de deelnemers gewoon gratis drinken en brachten dan de hele familie mee.....
Nu mogen die ook komen maar er is maar 1 drankkaart. met 8 hokjes. dat is ongeveer 4 consumpties per kaart met 2.
Gimly heeft al eten gegehad en wat is hij toch zielig! Zie ik dan niet dat hij aan het vermageren is waar ik bijsta? zijn bord is zo leeg als de staatskas van de begroting. We hebben het al begrepen. Lilly was gisteren boos op ventje. Haar grote liefde had haar hier heel de dag alleen gelaten met mij. Van mij kreeg ze eten. Ik liet haar binnen, ik vulde de korrelbak en ik gaf snoepjes. Ze is dan ook een tijdje naast me komen liggen slapen.En ze bleef in de buurt toen de straatlantaarns aangingen. Ze ging op haar doos liggen wachten tot Rika aangingen en ventje eindelijk thuis kwam. Ventje had redelijk veel babbelwater binnen.
ik was wel een beetje hangry op dat moment. De oostenrijkse whisky van B*frost smaakt helemaal naar whisky maar mist de turftoetsen. Deze kan je bij cola doen en koffie. De enige keer dat de cola beledigd was, was met Canadese whisky. Die was echt niet drinkbaar.
Suus had ventje gebeld tijdens de opbouw om te vragen waar ik was. Hij zei dat hij het niet wist omdat hij net de kerstlichtjes ( en ze zijn mooi!) aan het ophangen was. In plaats van naar mij te bellen om dan te weten of ik wakker was ( jawel) of niet. Zelf heeft ze mij niet opgebeld. Daar ben ik een beetje voor op mijn tenen getrapt.
Lilly was buiten. Onze pruttelpot is binnen en is dat nu gaan vertellen aan ventje die gaat voelen dat de juffrouw koud vel heeft. En ja, het is koud. 6° maar voelt aan als -2°. Twee jaar geleden toen het vistijn doorging vroren de stenen uit de grond en voelde alles glad aan. Het was weer om te "schaverdienen". zou mijn vader zaliger gezegd hebben. ben benieuwd wat voor vertaling er komt.
Heb al mijn gezichtsroutine gedaan, vanavond pas pak ik een douche en laat me insmeren met bodylotion voor ventje terug gaat om met de afbraak te helpen. Of ik dan in mijn bed kruip of nog naar een opgenomen ( kerst)film kijk, weet ik nog niet. Vandaag is het normaal de beurt aan Mac Taylor Maar eerst ons toertje op het vistijn.
Ik heb koffie. deze keer een oranje. die loopt beter door. Het is koffie zonder want die whisky van B*frost heeft een glazen stop en die krijg ik aan geen kanten open. ( is dus een kinderbeveiliging
)Het was voor ventje gisterenavond al prutsen met een vlieg in zijn oog.
Tijd om de bonussen te gaan ophalen.
Fijne dag seizoentjes
De opbouw van het Vistijn is gedaan. Nu is daar niemand behalve de beveiliger knus in zijn hokje met verwarming en 4 monitoren. En camera's zijn op elke "dooie" hoek van het terrein opgesteld. Waar de camera's hangen weet alleen de beveiliger. Enfin. Ventje vond het echt plezant dat opbouwen. Hij heeft er al veel mensen leren kennen. Dingen gehoord die hij anders nooit ging horen.
Onze noordzeeschotels zijn al besteld. Als beloning hebben alle deelnemers aan de opbouw 1 gratis drankkaart gekregen. vroeger mochten de deelnemers gewoon gratis drinken en brachten dan de hele familie mee.....
Gimly heeft al eten gegehad en wat is hij toch zielig! Zie ik dan niet dat hij aan het vermageren is waar ik bijsta? zijn bord is zo leeg als de staatskas van de begroting. We hebben het al begrepen. Lilly was gisteren boos op ventje. Haar grote liefde had haar hier heel de dag alleen gelaten met mij. Van mij kreeg ze eten. Ik liet haar binnen, ik vulde de korrelbak en ik gaf snoepjes. Ze is dan ook een tijdje naast me komen liggen slapen.En ze bleef in de buurt toen de straatlantaarns aangingen. Ze ging op haar doos liggen wachten tot Rika aangingen en ventje eindelijk thuis kwam. Ventje had redelijk veel babbelwater binnen.
Suus had ventje gebeld tijdens de opbouw om te vragen waar ik was. Hij zei dat hij het niet wist omdat hij net de kerstlichtjes ( en ze zijn mooi!) aan het ophangen was. In plaats van naar mij te bellen om dan te weten of ik wakker was ( jawel) of niet. Zelf heeft ze mij niet opgebeld. Daar ben ik een beetje voor op mijn tenen getrapt.
Lilly was buiten. Onze pruttelpot is binnen en is dat nu gaan vertellen aan ventje die gaat voelen dat de juffrouw koud vel heeft. En ja, het is koud. 6° maar voelt aan als -2°. Twee jaar geleden toen het vistijn doorging vroren de stenen uit de grond en voelde alles glad aan. Het was weer om te "schaverdienen". zou mijn vader zaliger gezegd hebben. ben benieuwd wat voor vertaling er komt.
Heb al mijn gezichtsroutine gedaan, vanavond pas pak ik een douche en laat me insmeren met bodylotion voor ventje terug gaat om met de afbraak te helpen. Of ik dan in mijn bed kruip of nog naar een opgenomen ( kerst)film kijk, weet ik nog niet. Vandaag is het normaal de beurt aan Mac Taylor Maar eerst ons toertje op het vistijn.
Ik heb koffie. deze keer een oranje. die loopt beter door. Het is koffie zonder want die whisky van B*frost heeft een glazen stop en die krijg ik aan geen kanten open. ( is dus een kinderbeveiliging
Tijd om de bonussen te gaan ophalen.
Fijne dag seizoentjes
Cats Rule!