In 't koffie en theehuisje :"Carpe diem" 2024 (8)

Hier mag je praten, grappen maken, vertellen over alles.
Een humorist is iemand wiens vrolijkheid van zijn hart naar zijn hersenen is verhuisd. (Otto Weis - 1847)

mama-inge

Gisteren, 13:18

Jadi, geen bos wandeling vandaag
Zoals ik vanmorgen al schreef, het is nog steeds glad
Van mij mag het nu wel weer gaan dooien,

zonnebloemetje

Gisteren, 18:16

een goeie avond allemaal

een beetje laat onze koffie gedronken sè en het smaakte
na de middag naar een film gekeken en daarjuist ook nog een wasje in de droogkast gestoken
en tis hier vandaag maximum 4° geworden buiten

en morgenochtend heeft ventje een afspraak bij de dokter om bloed te laten nemen voor een uitgebreid bloedonderzoek maar vooral ook voor zijn suiker te laten controleren sinds hij nieuwe medicatie is voorgeschreven

jadi neen dat was geen ingegroeide nagel , maar sinds een week of 8 had ik aan de zijkant van mijn grote teen tussen vlees en nagel een wondje , en daar moest ik iedere dag zalf opdoen om te genezen , maar telkens als ik rechtstond en stapte duwde mijn nagel aan de zijkant weer in dat wondje waardoor het niet toeging en eigenlijk nog groter werd en ik kon er zelfs mijn laken niet op verdragen als ik in bed lag dat het zo'n pijn deed en dus zat er volgens mijn huisarts niks anders op dan dat hij de zijkant van mijn nagel zo'n halve centimeter zou wegsnijden waardoor er nu een stuk vlees te zien is waar anders die nagel komt tot tegen de kant en nu dus nog een tijdje zalf opdoen iedere dag tot het genezen is en die nagel zal eerst volledig moeten uitgroeien om er weer normaal uit te zien want nu is er een stuk weg aan de zijkant

en volgens onze huisarts is er een griep die de ronde doet die niet in het griepvaccin zit en dus is er niemand tegen beschermd , ook niet als je ingeënt bent

allé tis alweer bijna tijd voor het avond eten

voor iedereen nog een gezellige warme avond verder

Afbeelding
Afbeelding *** Zie het leven van de zonnige kant ***