Goedemorgen Seizoentjes,
Oma-C, het is koud buiten, zeg het je maar moest je je buiten moeten begeven.
Anjelier, Geen product in het dweilwater, dat zou ik vervelend vinden. Kan wel begrijpen dat dat het beste is. Maar ik gebruik HG voor hoogglansvloeren met een flinke scheut Dettol en mijn vloer ziet er als nieuw uit. Behalve in de garage, daar gebruik ik een gewoon poetsproduct met lavendel erin. Maar dat is dan ook een gewone vloer. Ben blij voor jullie dat de nieuwe vloer ligt, enkel de plintjes dan nog. Het zal mooi zijn.
Ik heb gaatjes in mijn geheugen, want ik heb alles wel gelezen, maar ben vergeten op wie ik nog moest reageren
Gisteren naar het dorp gefietst om naar de slager en de bank te gaan. Was dan even gestopt aan een bloemenwinkel waar ze ook tierlantijntjes verkopen. Manlief vond namelijk dat er nog iets van Kerst op de buffetkast moest staan. Liefst strak en in het zilver. Heb daar een zilveren eland, een vogeltje en een bijpassende ledkaars gekocht. De verkoopster had alles heel goed ingepakt in bubbelplastic. Want mijn fietstassen zaten al vol. Maar had mijn fietsrugzak bij en dat is een ruime en kon daar alles instoppen. Toen ik thuiskwam, alles uitgepakt en dit op de buffetkast gezet. Manlief vond het heel mooi en passend bij de kerstboom.
En onze Matice is vandaag net 2 jaar hier. Hij heeft een bal voor binnen gekregen die net niet onder de kasten kan rollen. Hij heeft er al een hele tijd mee gespeeld. Op dat gebied hebben we een dankbare hond. Die is altijd superblij met een nieuw speelgoedje. Voor zijn Sint krijgt hij een grappige giraf.
En dan moet hij zijn Kerst nog hebben, maar daarvoor moeten we naar een andere dierenwinkel, want waar ik zijn bal en zijn giraf heb gekocht, daar heeft hij bijna alles al van. Die doet ook nooit speelgoed stuk. En speelt nog vaak met puppyspeelgoed ondanks ik dat altijd onderaan in zijn speelgoedboxen leg.
Zo, verder heb ik niet veel te vertellen. Ga vandaag boven poetsen en nieuwe dekbedovertrekken leggen.
Ik wens iedereen een mooie woensdag. Liefs en een dikke knuffel.