Goedemorgen Seizoentjes,
Anjelier, ik hoop van harte dat jij en manlief zich geamuseerd hebben gisteren.
Manlief gaat nog enkele vergeten boodschapjes doen. Yoghurtjes, vers fruitsap en een reserve kaarsenaansteker. De AH en de JU*BO zijn hier zondagvoormiddag open.
Gisteren zijn we in de lokale elektrowinkel zo'n opblaasbare strijkplank gaan bestellen. Mijn oude gewone strijkplank is versleten en wiebelt vervaarlijk. Manlief had al een tijd zo'n strijkplank voorgesteld, omdat ik altijd echt wel veel was en dus ook strijk heb. En ik strijk, behalve het ondergoed, werkelijk alles.
Maar ze moest besteld worden en woensdag zou ik ze reeds hebben. Heb 2 vriendinnen die er zo eentje hebben en die zijn daar enorm tevreden van. Zelf als ze gisteren in de winkel beschikbaar was, konden we ze toch niet meenemen, want de achterzetel zou dan voor een deel plat moeten, maar de bench van Matice staat op de achterbank en die moet er eerst uit. Ben benieuwd.
Ga me dadelijk badje nemen en het licht HH doen en dan maken we er een luie zondag van. Enfin, lui, ik ga alle kaartjes schrijven, zodat ik die morgen op de bus kan doen, maar ga die aan het postkantoor instoppen, want de postbus hier in straat wordt helaas niet elke dag leeggemaakt, soms zelfs 3 dagen niet. Hebben daar al ooit een klacht op de Post ingediend, maar dat gaat dan enkele weken goed en dan is het weer hetzelfde oude liedje.
Ben aan het nadenken wat ik ga aantrekken, moet iets comfy zijn, maar goed genoeg om deze namiddag even te gaan wandelen met Matice. Vind het zeer killig buiten.
Zo, ik wens iedereen een fijne zondag, beterschap aan de zieken en herstellenden. En voor jullie allemaal een dikke warme knuffel. Liefs.