In 't koffie en theehuisje :"Carpe diem" 2024 (8)

Hier mag je praten, grappen maken, vertellen over alles.
Een humorist is iemand wiens vrolijkheid van zijn hart naar zijn hersenen is verhuisd. (Otto Weis - 1847)

An-W

Vandaag, 11:57

Goedemiddag allen,

Ai Z'bloemeke een scheurtje in je achillespees? Hoe kom je daar nou aan?

Mooie foto van je rooborstje Annemarie. Er zit er hier ook af en toe een in de tuin, maar ik ben steeds niet snel genoeg met mijn camera. Die vogeltjes zijn 'vliegensvlug' haha.

Aj Jadi een punthoofd en roodgloeiend oor van het luisteren.
Het is altijd goed een luisterend oor te bieden maar soms is het bordje vol.

Bekske fijn dat je burenhulp hebt. Sterkte.

Inge hoi, lekker voorjaarsvakantie ook daar? Hier wel. Scholen zijn dicht voor een week.

Fijn weekend voor jullie en allemaal, toedeloeeeee.

Afbeelding
'Voor iedereen met ellende of ziekte : sterkte , moed, hoop , kracht en beterschap.'

zonnebloemetje

Vandaag, 17:45

een goeie namiddag iedereen

zojuist een koffietje gedronken met lekkere pralines er bij van " Leonidas" die ik nog altijd de beste vind
en een paar uur in de zetel gezeten voor de tv , want het was echt nodig en ik kon bijna niet meer stappen van de pijn

An ben je alweer genezen ??? want als ik goed gezien heb was jij toch verkouden of ben ik mis ??

jadi ook een binnen dagje voor jou ?? groot gelijk want tis toch nog winter hé
en de mosseltjes waren lekker gisteren
en ik heb deze middag een pijnstiller genomen voor dat ik mij in mijn zetel placeerde
maar sinds mijn spierziekte zijn mijn spieren bijlange niet meer wat ze waren en dus bij het minste overbelast en ik denk dat het van bij de kinesiste is die deze week nogal goed aan mijn voet en enkel heeft gemasseerd en gedraaid en getrokken want mijn been zit onderaan aan de achterkant zelfs blauw waar mijn achillespees loopt , want tis al de eerste keer niet dat ik geblesseerd ben na een kiné beurt , ik ben precies een serreplantje geworden door die spierziekte
en gelukkig heb je gisteren van je wandeling genoten met je zoon

allé de duisternis is al aan 't komen , dus nu enkele lampen aansteken zodat het wat gezelliger is

tot later

Afbeelding
Afbeelding *** Zie het leven van de zonnige kant ***