In de Vier Seizoenen reeks 21 Winter 2020

Hier mag je praten, grappen maken, vertellen over alles.
Een humorist is iemand wiens vrolijkheid van zijn hart naar zijn hersenen is verhuisd. (Otto Weis - 1847)

anjelierken
Lid geworden op: 16 feb 2017, 17:29

13 mar 2021, 10:38

Afbeelding

Hallo iedereen,

GrannyM: dat is de bedoeling, om daarna de krokusjes in de tuin te planten.Vind dat zonde om ze weg te gooien.Zo heb ik er al vele staan in de tuin van vorige jaren.

Manlief is de garage aan het opruimen.Elke dag een beetje, er staat daar zoveel in, dat je dat niet in 1 keer kunt doen.Eigenlijk heeft hij nog nooit grote opkuis gehouden.Hij stelt het altijd uit, misschien omdat het niet zo'n leuk klusje is.

Terug wind en regen.Mijn terrasplanten zijn omgewaaid, maar ik laat die liggen, heeft toch geen zin om ze recht te zetten.

Dames, geniet van het weekend en tot morgen.

Helena van Troje
Lid geworden op: 15 apr 2006, 17:07

13 mar 2021, 17:24

Zo zijn alle hyacinten en soortementen paasbloemen "geboren" uit de mandjes en bloemstukjes die "Grootvake" in het ziekenhuis kreeg. Iedereen wist dat hij graag in de tuin werkte. Hij had zo nogal de gewoonte rond de lente in het ziekenhuis te belanden...

Gisteren had jongste een plantje bij. Een mooie calanchoe 2,5 € daar kan je niet voor sukkel vond hij...

wilde eend 2
Lid geworden op: 06 okt 2019, 22:40

13 mar 2021, 18:08

Hopelijk gaat de wind nu eindelijk liggen .. het was heftig ..
Verder niet veel nieuws .
Goed weekend aan iedereen , zonder pijn en ongemakken .
Afbeelding

Bekske
Lid geworden op: 11 apr 2005, 23:48

14 mar 2021, 08:49

Afbeelding

clive
Lid geworden op: 31 okt 2015, 07:15

14 mar 2021, 09:24

Afbeelding
Goedemorgen Seizoentjes.

Gisteren geen internet, dus kon ik ook niets komen schrijven noch lezen.
Maar dat is nu in orde.
Ben dankbaar voor de mooie overzichtjes.
Gisteren en eergisteren niet gaan wandelen met Matice, ik vond de storm te gevaarlijk voor ons beiden. Bovendien is Matice enorm zenuwachtig als het hard waait of stormt. Maar vandaag is die geluwd en gaan we zeker wandelen. Als het regent = dat niet erg. Ik heb een jas en Matice heeft er ook eentje :D
Zo, zit hier nog in pyjama hoog tijd om te gaan douchen en te beginnen aan het licht HH.

Muddy Maddy, heeft de HG ontstopper gewerkt bij jou in de badkamer ? Ik hoop van wel. Die hebben heel goede producten.

Liefs en een dikke knuffel aan elk van jullie .

Oma-C
Lid geworden op: 20 jun 2010, 15:55
Locatie: Thuis

14 mar 2021, 09:46

Afbeelding

Goede morgen alle seizoentjes, ik ben er geraakt :wink:
't heeft wat voeten in de aarde gehad, :oops:
ik was op de site geraakt maar kon dan niks posten...
Druk vanmorgen denk ik :roll:
dan maar eerst de M-box leeggemaakt :lol:

Dag Bekske mooi plaatje met en een mooie
spreuk naast de agapantus, dank u :)

wilde eens ik hoop ook dat de wind nu eindelijk
is gaan liggen, 't is genoeg geweest... zeker voor
de mensen met schade... een fijne zondag :)

dag clive , geen internet, dat is vervelend
want je mist het algauw... :roll:

Allen een fijne zondag, geniet van wat kan
en maak er het beste van... :lol:
Afbeelding "Hoe minder je denkt aan wat een ander van je denkt, hoe gemakkelijker het leven wordt".

Muddy Maddy
Lid geworden op: 30 okt 2015, 07:56
Locatie: Aan het grijze water van de noordzee

14 mar 2021, 09:47

Goede morgen seizoentjes,

Ventje was gisteren behoorlijk lastig. lag niet aan het weer. lag wel aan de twee grote sterke biertjes die hij gedronken had. de wijsheid was niet in de man....
Vandaag lang geslapen. heb vannacht meerdere malen de wc moeten bezoeken. ga uit voorzorg vanavond iets lichts eten en een primperan nemen.
Nieuwe buren van moeder deden werken. geklop en geboor. we leggen het gesprek stil om een uur later aan ons kant geboor te horen! Buurman? wat doet u nu? waarschijnlijk zijn zij muur afbreken.
denk dat ze een nieuwe keuken gaan zetten met het feit dat ze dit jaar en verleden jaar niet op reis zijn geweest.
Clive: dat zijn idd superprodukten van HG. verstopping is weg.
Granny M: de tocht naar de bloemenwinkel voor de lavendelpotten is niet doorgegaan. er was nogal wat wind. vannacht rond 4 uur ook. dat was rond de periode dat ik meer op 't wc dan in mijn bed lag.
Geen ribben vandaag maar steak met pepersaus en frietjes.
er zijn maar volgende week ribben te verkrijgen. vrouw van beenhouwer vroeg ventje om me te bedanken voor haar kaartje.
Gisterenmorgen was ventje nog viesgezind toen hij terug kwam van de kranten. toen moeder opmerkte dat ik precies niet lang mocht bellen, zei hij dat ik zo lang mocht bellen als nodig. moeder vroeg zich af waarom wij maandag niet langsgekomen waren. ( had niets gevraagd)
Vrijdag had ik een bestelling bij o&v gedaan. zaterdagmorgen stond de koerier er al. chili-olie's en geroosterd paparikapoeder. kwam wel vanuit nederland. ik geraak gewoon niet meer naar de o&v in stad. dat gaat niet meer. heb gelezen dat mijn vaccinatie ergens in april zou plaats vinden. laat ons zeggen dat het mei zal zijn. aan de ratio waarmee ze vaccineneren en de ene rel met de farmareuzen na de andere... :?
Enfin, we gaan ons pillenontbijt pakken en daarna een restje mango en een clementijntje.
Als ventje zijn online gazet gelezen heeft kan de aperitief ver ingeschonken worden. :?
HVT: voor die prijs kan je inderdaad niet sukkelen en die plantjes blijven nogal lang. ik zou moeten navragen hoeveel het herplanten van de potten op de koer zou kosten, maar ik zou deze keer naar een tuincentrum gaan. als we naar moeder rijden dan passeren we een grote. Spijtig genoeg was de aziatische winkel dicht anders was ik daar gaan kijken voor kruiden.
Zo, Fijne dag seizoentjes en keep safe!
Cats Rule!

anjelierken
Lid geworden op: 16 feb 2017, 17:29

14 mar 2021, 15:45

Hallo iedereen,

HVT: heb voor vader ook al verschillende kalanchoës gekocht, je hebt die in verschillende kleuren en ze blijven lang bloeien.Hebben ook weinig water nodig, wat ook handig is.

Morgenvoormiddag thuiswacht bij dochter.Die moet werken en er komt een onderhoudsdienst voor de gasketel.Heb gezegd dat ik een beetje zal poetsen.Was heel goed zei ze, ik moet me niet inhouden :D .Ja, dat zal wel.

Vandaag soezen gebakken, was jaren geleden.Eigenlijk lukt me dat niet goed, alles gaat goed tot ze uit de oven komen, dan zakken ze in.Maar verder van smaak heel lekker.Volgende week nog eens proberen, ga een paar dingen anders doen.

Dames, tot morgen allemaal.

Oma-C
Lid geworden op: 20 jun 2010, 15:55
Locatie: Thuis

14 mar 2021, 17:45

Afbeelding

Voor alle seizoentjes een goede avond
en een rustige nacht :wink:
Seffens bloemkool met witte saus
en een koteletje, verse tomatensoep had ik
vanmiddag al, smakelijk allen en tot morgen... :)
Afbeelding "Hoe minder je denkt aan wat een ander van je denkt, hoe gemakkelijker het leven wordt".

Helena van Troje
Lid geworden op: 15 apr 2006, 17:07

14 mar 2021, 18:26

Goede avond.

Ik kom er ook nog door.
Binnen en buiten want ik heb honger.
Het zal een overschotje soep zijn vandaag.

Prettige avond iedereen.

Bekske
Lid geworden op: 11 apr 2005, 23:48

15 mar 2021, 05:04

Afbeelding
nog geen oog dicht gedaan en tegen 8 uur staat de hulp hier voor boodschappen te doen.Die gaat wel alleen met een boodschappenlijst

clive
Lid geworden op: 31 okt 2015, 07:15

15 mar 2021, 08:14

Afbeelding

Goedemorgen Seizoentjes,

Bekske, het spijt me dat je niet geslapen hebt. Rust jou dan vandaag maar een beetje als dat mogelijk is.

Ik kom eigenlijk in de rapte goedendag zeggen, want heb heel wat op mijn planning staan vandaag, zien hoever ik geraak. Wat niet gedaan is, is voor morgen. Want heb echt wel last van mijn arm en nek. Maar er zijn ergere dingen in de wereld.Dus doen we maar voort.

Ik wens ieder zonder namen een prettig nieuw begin van de week. Liefs en een knuffel voor elk.

Muddy Maddy
Lid geworden op: 30 okt 2015, 07:56
Locatie: Aan het grijze water van de noordzee

15 mar 2021, 08:32

Goede morgen seizoentjes,

ben al een tijdje op. Ventje is ingelogd en is nu gaan douchen. daarna is het mijn beurt. Goed geslapen en vannacht niet moeten overgeven. want dat was nu wel al drie dagen na elkaar :? .
Gimly zou genezen zijn. heeft al wat gegeten. gisteren steak gegeten vandaag spieringen met pickelssaus op vraag van ventje. hij is nog steeds gewoon de hoeveelheid friet van onze frietpan in de friteuse te smijten. zal een ander potje moeten zoeken. vandaag ook soep maken.
Morgen zijn er kippenboutjes omdat ventje naar brugge moet voor papieren.
Er zit een ekster op het dak van de freule, maar Gimly is aan het dutten.
moet nog mijn pillen nemen en ontbijt van meloenmix want die moet op.
ik wacht nu tot de boerderij een herstart neemt. de derby is dan afgelopen en de valley is weer open.
mijn sims zijn aan het werk, in criminal case zit ik achter de dader aan ( heb die bijna!)
en dragonscapes is aan het heropladen want ik zit zonder energie en anders moet je die kopen en ik koop alleen de diamantjes voor de boerderij. elke maand een 200 tal dan kan ik weer een eindje voort.Ben nu op level 95.
als mijn ring vandaag niet in de bus zit, mag ik mijn geld terug vragen van wish.
de afwas moet ook nog gedaan worden en twee machines was. 1 wit & 1 kleur.
moet dan de stijkmand maken want volgende week komt Poetske.
Er is weer geen bal op de tv, dus gaan we verder met csi. als die serie ten einde is, gaan we verder met DS9. wel een paar programma's opnemen die we later gaan bekijken.
Fijne dag seizoentjes en keep safe!
Cats Rule!

Oma-C
Lid geworden op: 20 jun 2010, 15:55
Locatie: Thuis

15 mar 2021, 09:18

Afbeelding

Goede morgen alle seizoentjes :wink:
de zon is er door gekomen maar hoelang
dat is de vraag, maar het is veel lichter
dan om 7u :wink:
De wind is voorlopig ook minder, die blijft
maar doorwaaien :roll: niet leuk :oops:

Ik ga verder de bankzaken regelen, dat
moet af en toe ook eens gebeuren, en ik was
er al aan bezig vanmorgen....

Ik wens iedereen een fijne maandag
en veel sterkte aan de mensen met pijn en last
Groetjes en tot later.............:)
Afbeelding "Hoe minder je denkt aan wat een ander van je denkt, hoe gemakkelijker het leven wordt".

Helena van Troje
Lid geworden op: 15 apr 2006, 17:07

15 mar 2021, 10:08

Hier speelt de zon verstoppertje met de wolken.
Hoe kom ik te weten waar ze viooltjes hebben.
Google helpt me niet veel vooruit deze keer.
Tuincentrum is niet op "mijn" fietsafstand.
Lees te ver.
Vandaag de keuken afwerken waar ik gisteren moest stoppen.

hele dagen hoor je niets van niemand en dan is he plots of iedereen ontwaakt.
Gisteren telefoon van een klasgenootje uit het pensionaat.
Vandaag een berichtje van een vriendin.
Ook gisteren een bundeltje lectuur en eventueel opdrachtjes van de leraar Latijn.

Maak er een fijne dag van vandaag!