Goede morgen seizoentjes,
Ventje was gisteren behoorlijk lastig. lag niet aan het weer. lag wel aan de twee grote sterke biertjes die hij gedronken had. de wijsheid was niet in de man....
Vandaag lang geslapen. heb vannacht meerdere malen de wc moeten bezoeken. ga uit voorzorg vanavond iets lichts eten en een primperan nemen.
Nieuwe buren van moeder deden werken. geklop en geboor. we leggen het gesprek stil om een uur later aan ons kant geboor te horen! Buurman? wat doet u nu? waarschijnlijk zijn zij muur afbreken.
denk dat ze een nieuwe keuken gaan zetten met het feit dat ze dit jaar en verleden jaar niet op reis zijn geweest.
Clive: dat zijn idd superprodukten van HG. verstopping is weg.
Granny M: de tocht naar de bloemenwinkel voor de lavendelpotten is niet doorgegaan. er was nogal wat wind. vannacht rond 4 uur ook. dat was rond de periode dat ik meer op 't wc dan in mijn bed lag.
Geen ribben vandaag maar steak met pepersaus en frietjes.
er zijn maar volgende week ribben te verkrijgen. vrouw van beenhouwer vroeg ventje om me te bedanken voor haar kaartje.
Gisterenmorgen was ventje nog viesgezind toen hij terug kwam van de kranten. toen moeder opmerkte dat ik precies niet lang mocht bellen, zei hij dat ik zo lang mocht bellen als nodig. moeder vroeg zich af waarom wij maandag niet langsgekomen waren. ( had niets gevraagd)
Vrijdag had ik een bestelling bij o&v gedaan. zaterdagmorgen stond de koerier er al. chili-olie's en geroosterd paparikapoeder. kwam wel vanuit nederland. ik geraak gewoon niet meer naar de o&v in stad. dat gaat niet meer. heb gelezen dat mijn vaccinatie ergens in april zou plaats vinden. laat ons zeggen dat het mei zal zijn. aan de ratio waarmee ze vaccineneren en de ene rel met de farmareuzen na de andere...
Enfin, we gaan ons pillenontbijt pakken en daarna een restje mango en een clementijntje.
Als ventje zijn online gazet gelezen heeft kan de aperitief ver ingeschonken worden.
HVT: voor die prijs kan je inderdaad niet sukkelen en die plantjes blijven nogal lang. ik zou moeten navragen hoeveel het herplanten van de potten op de koer zou kosten, maar ik zou deze keer naar een tuincentrum gaan. als we naar moeder rijden dan passeren we een grote. Spijtig genoeg was de aziatische winkel dicht anders was ik daar gaan kijken voor kruiden.
Zo, Fijne dag seizoentjes en keep safe!