Goede morgen seizoentjes,
vuilniszak en blauwe zakken vandaag. naar de kine vandaag. en volgende week: druk.
dinsdag covidtest, woensdag Ir. donderdag denervatie. nog een geluk dat ventje thuis is.
ventje zijn teen is volgens hem niet gebroken maar hij heeft toch wel een behoorlijke klap gehad.
vergelijk het met een hamer en een duim.
ventje gaat boodschappen doen tijdens de pauze. nadat hij me aan de kine afgezet heeft, gaat hij de boodschappen doen naar de ldl want we hebben korting op een pizza.
aangezien het woensdag ook nog weer gaat regenen, zal Ir. moeten meehelpen met de kleerkast.
Dan is die ook een keer gedaan. zal niets van kleren moeten meegeven want Ir. kan twee keer in mij.
van postuur bedoel ik. ( gezegde van mijn moeder) klein een fijntig maar een harde werker. alles is tot in de puntjes en traag maar zorgvuldig. daarna mag ze zich aan de keuken wagen. waar ik nog altijd niets weet over dat vloertje. maar als ventje naar de ldl gaat, kan hij terug keren langs hen. ik wil me niet opjagen.
gisteren frituursnacks gegeten en ze hebben me nog eens uitgebreid bedankt voor het kaartje. klein is in "paw patrol" maar daar heb ik alleen kleine stickers van. moet vandaag nog een paar extra verjaardagen voorbereiden. moeder belde gisteren. er scheelde toch wat aan d'r verwarming dus zij naar Roland om op diens google te kijken naar het nummer van hun vroegere chauffagist. die is gekomen, euvel opgelost en tevens ook haar probleem met de cassette. ( duwde op de verkeerde knopjes) die mannen gingen dinsdag komen maar die gaat ze afzeggen. beweerd dat die ruit schoon genoeg is en dat ze een jaar moeten wachten omdat ze die cassette zoveel niet aansteekt als in het begin. ( net een speelgoedje van een klein) en dan is het maar nodig dat ze komen om de twee jaar als voorzien in de wet.
Bon, ik heb koffie. gisteren kreeg ik een stapel enveloppen in de bus ipv kleefbriefjes! heb dan maar een oude enveloppe van een ander filiaal genomen en er een sticky ingestoken met de vraag. heb straks zo'n briefje nodig om mijn griepspuit af te halen en het op de attest te kleven. anders bel ik naar het hoofdburo.
de week na de denervatie ga ik een afspraak maken voor mijn haren te kleuren en te knippen.
heb dan meer tijd. moet dan enkel naar de kine.
Ging gisteren nog een extra werkje doen, maar ventje kwam vroeger thuis. kan dat werkje nog vandaag doen of morgen. Gimly heeft nog steeds last van zijn haarbal. Zeger zei dat zijn katten dat nu ook hebben en ook een week: bweuk. speeksel met schuim. zijn stenen vloer ziet er lief uit zei hij. ja, natuurlijk moest zijn vriendin er een hebben in poreuze steen. ( ze is dokter) papa zou gezegd hebben wat mooi is, is daarvoor niet altijd geschikt. over vloeren gesproken, Anjelier? wanneer kwamen ze nu juist bij jouw? je zei dat je een week boven ging wonen als ik me niet vergis? Jammer van de overlijdens. Dat is altijd triest natuurlijk. heb iemand horen zeggen dat een kennis in zo'n wzc werkt dat ze vond dat de dementerende mensjes er nog het meest vanaf zagen. zij mochten ze niet eens aanraken ( buiten verzorgen) en in zo'n marsmannetjes pak.
ga nog eens lief vragen of er een kopje koffie kan gemaakt worden.
dan ga ik eerst naar mijn boerderij. dan mijn sims. ze moeten simoleons verdienen anders kan ik geen dubbel bed kopen en kan hun relatie status niet naar omhoog. want ik vertik het ingame geld aan het kopen. 1 x voor 10. 99 euro: 275 diamanten op hay-day is genoeg maar dan kom ik daar meestal een goei 2 maand mee toe.
Fijne dag seizoentjes en keep safe.