In de Vier Seizoenen reeks 22 Lente 2021
-
wilde eend 2 - Lid geworden op: 06 okt 2019, 22:40
-
Muddy Maddy - Lid geworden op: 30 okt 2015, 07:56
Hallo,
ik ben hier ook geraakt bij de lente.
Anjelier, bedankt voor de tip voor fruitcake, ventje is nl ook verzot op appelcake.
ik ben hier ook geraakt bij de lente.
Anjelier, bedankt voor de tip voor fruitcake, ventje is nl ook verzot op appelcake.
Cats Rule!
-
granny M - Lid geworden op: 04 jun 2012, 19:32
Lentehoekje gevonden !
Kijk al uit naar de volgende berichtjes / foto's / plaatjes.
Toen ik daarstraks bij de bakker buiten stapte, liep er een hondje met me mee, had het eerst nog niet inde gaten. Waarschijnlijk niet goed vastgebonden aan het fietsenrek. Ik heb het terug gebracht en het bazinnetje was geschrokken, de winkel ligt aan een drukke baan. En kreeg een chocoladen paasei als bedankje
Dat kan ik natuurlijk nu wel schrijven, maar het is al op ... met een koffietje erbij, dat was best te doen.
Subiet komt de dochter, verheug me er al op. Heb een lijstje gemaakt met de dingen, die ik niet mag vergeten te vragen en het zakje met de plastic doosjes van mijn chef-kok (schoonzoon) staat ook al klaar bij de voordeur.
Benieuwd , wat hij nu weer voor mij in petto heeft, altijd een verrassing !
Ik wens jullie allemaal een fijne zondag ...
.
Kijk al uit naar de volgende berichtjes / foto's / plaatjes.
Toen ik daarstraks bij de bakker buiten stapte, liep er een hondje met me mee, had het eerst nog niet inde gaten. Waarschijnlijk niet goed vastgebonden aan het fietsenrek. Ik heb het terug gebracht en het bazinnetje was geschrokken, de winkel ligt aan een drukke baan. En kreeg een chocoladen paasei als bedankje
Dat kan ik natuurlijk nu wel schrijven, maar het is al op ... met een koffietje erbij, dat was best te doen.
Subiet komt de dochter, verheug me er al op. Heb een lijstje gemaakt met de dingen, die ik niet mag vergeten te vragen en het zakje met de plastic doosjes van mijn chef-kok (schoonzoon) staat ook al klaar bij de voordeur.
Benieuwd , wat hij nu weer voor mij in petto heeft, altijd een verrassing !
Ik wens jullie allemaal een fijne zondag ...
.
-
Oma-C - Lid geworden op: 20 jun 2010, 15:55

Dank je Helena, ja de lente komt er aan
gisteren was het beter, vandaag zit
er een koude wind zei m'n zoon zopas,
hij kwam eens kijken of ik mijn vaccin
heb overleefd
even komen kijken, je weet maar nooit hé
maar ik ben een taaie
M'n broodje is gebakken vanavond verse groene
bonen met loze vink, en verder een rustige middag
met m'n puzzelboekjes, geen tv vandaag er is alleen
skiën en herhalingen van andere sporten
Nog een fijne dag aan allen en tot.................
“Het leven draait niet om wat je overkomt, maar hoe je ermee omgaat" 
-
mammyretro - Lid geworden op: 17 nov 2016, 18:04
goede avond ,ja de lente is begonnen,maar het zag
er maar grijs uit vandaag en koude wind, ,
had de courage niet deze namiddag om te wandelen
er maar grijs uit vandaag en koude wind, ,
had de courage niet deze namiddag om te wandelen
les larmes sont simplement des gouttes d'eau a l’intérieur de toi
-
Helena van Troje - Lid geworden op: 15 apr 2006, 17:07
In antwoord op MM en de gerichte reclame:
Ja die rollator voor alle terreinen met dikke banden was toch dé suggestie van de maand!
Ja die rollator voor alle terreinen met dikke banden was toch dé suggestie van de maand!
-
mariajohanna - Lid geworden op: 21 okt 2012, 19:49
Bedankt, MH, ben er ook geraakt !
Moet terug gaan lezen, ben vergeten wat ik hier las, doordat ik hier attentie moest doen om de 'juiste weg' te vinden.
Was in mijn rappigheid weer verkeerd ....
Geen nood dus. Ga wat eten terwijl het nieuws op staat. Niet gezond, zeggen ze, maar ..... wat is nog 'gezond' ?
Dames, hou jullie allemaal zo goed mogelijk en tot..... de volgende.
Moet terug gaan lezen, ben vergeten wat ik hier las, doordat ik hier attentie moest doen om de 'juiste weg' te vinden.
Was in mijn rappigheid weer verkeerd ....
Geen nood dus. Ga wat eten terwijl het nieuws op staat. Niet gezond, zeggen ze, maar ..... wat is nog 'gezond' ?
Dames, hou jullie allemaal zo goed mogelijk en tot..... de volgende.
Vriendelijke woorden zijn sleutels die op alle deuren passen
-
MJ gewoon uw gezond verstand gebruiken
van alles een beetje en van niets teveel tenzij van "tevredenheid"
van alles een beetje en van niets teveel tenzij van "tevredenheid"
-
clive - Lid geworden op: 31 okt 2015, 07:15

Goedemorgen Seizoentjes,
HVT, van harte bedankt voor de verhuis naar de lente.
Wilde eend en MM, jullie hebben het nieuwe hoekje ook gevonden
Granny M, wat een verhaal van het hondje dat zich had los getrokken, ik moet er niet aan denken wat er gebeurd zou zijn als jij niet zo lief was geweest hem terug te brengen. Sommigen zouden doen dat hun neus bloedt. En kan geloven dat die dame geschrokken was. Jij zou van mij het grootste paasei uit de winkel gekregen hebben. En lieve mama = lieve dochter = lieve schoonzoon = en ga zo maar door
Oma-C , ben blij dat je geen bijwerkingen hebt van het vaccin. Heb je al een zicht op het 2° vaccin wanneer dat zou gegeven worden ?
Mammyretro, gisteren geen zin gehad om te gaan wandelen ? Misschien heb je vandaag meer energie om een wandeling te doen.
MJ, dat is hier ook vaak hoor, TV op tijdens het eten. Niet altijd, maar toch vrij regelmatig.
Muddy Maddy, de cake was dan gelukt en heel lekker. Dat is dan leuk dat hij zo goed smaakte na al dat werk.
Ben om 05.00H wakker geworden. Klaarwakker. Dus ben ik maar opgestaan. Gisteren had ik niet gestreken, had er plots geen zin meer in. Dus ben ik deze ochtend om 05.00 begonnen met de strijk. Ik was juist klaar toen manlief opstond. Vandaag weer een machine instoppen.
Ga na het HH rond 14.00H wandelen met Matice en daarna met de fiets naar de dierenwinkel voor voeding voor hem en zijn lievelingssnoepjes.
Zo, ik ga plaats maken voor de andere Seizoentjes. Ik wens iedereen een mooie maandag. Liefs en een dikke knuffel voor elkeen.
-
Muddy Maddy - Lid geworden op: 30 okt 2015, 07:56
Goede morgen seizoentjes,
Ventje heeft weer slecht geslapen door te piekeren over zijn werk ( nog 20 dagen!) diarree te hebben en maagzuur. Ik had in het begin van de nacht weer last van rusteloze benen. Straks gaat ventje douchen en nadat het mijn beurt geweest is, eens mijn mandjes met sokken en beugelloze bh's uitkuisen want sommige sokken zitten in de mandjes van de bh's en omgekeerd. ai- ai.
Morgen bellen naar de kapster. Hopelijk is de grote massa die kleuringen moest hebben al erdoor. ventje zei dat ze op normale openingstijden zit. het moet ook bijgeknipt worden want ik voel dat het stro aan het worden is. ook naar de dokter want ik zit bijna zonder duo-pijn stillers.
de kookplaat is ingespoten met product en de afwas staat te week. Dan moet Poetske mijn aanrecht niet doen. de vloer is al moeilijk genoeg. zal ik ze nog eens moeten zeggen dat ze de keuken met die speciale bus moet dweilen maar alle andere vloeren met marseillezeep. moet wel eerst de vlekken van Gimly's ziek wegpoetsen want die zijn erg hardnekking en die moet je wegschuren. en wij hebben geen schuurborstel. ( denk ik?) ze mag strijken en de badkamer grondig doen. Neef had een foto op zijn tijdlijn gezet. amai. hij ziet eruit als het kapsel dat Charlie Sheen droeg in Major league en zij had een bruin geruit kleed aan dat precies van haar grootmoeder kwam.
ze schreef aan nichtje dat het een mooie dag was. ook een vintage dag precies. ze heeft de letters van haar naam eruit gehaald.de klinkers dat is. het vreemde was, dat zodra ik aanwezig was op fb, neef eruit ging na een kleine tiental min. dat is al verschillende keren gebeurt en het paranoïde in mij zegt dan; ze doen dat omdat ze niet willen dat ik ze een messenger stuur. op een gegeven moment zal het "foert" zijn met de hele familie. ik ben het beu genegeerd te worden. schoonbroer mag nog blij zijn dat hij me mag behandelen. kon evengoed naar maria-kerke gegaan zijn, maar als het niet klikt met die persoon dan slaat de behandeling ook niet aan. Want eerst wilde hij niet. waarop ventje zei: hij mag wel wat voor zijn schoonfamilie doen. mijn moeder die hem als podoloog heeft, zegt dat hij doorrekent. zo kwam hij met zijn fiets en zei dat hij 2 euro meer kon vragen omdat dit vervoerskosten waren. de blik van mijn moeder kennende zal hij dat geen twee keer gelapt hebben.
ik ga nog een kopje koffie zetten.
Fijne dag seizoentjes en keep Safe!
Ventje heeft weer slecht geslapen door te piekeren over zijn werk ( nog 20 dagen!) diarree te hebben en maagzuur. Ik had in het begin van de nacht weer last van rusteloze benen. Straks gaat ventje douchen en nadat het mijn beurt geweest is, eens mijn mandjes met sokken en beugelloze bh's uitkuisen want sommige sokken zitten in de mandjes van de bh's en omgekeerd. ai- ai.
Morgen bellen naar de kapster. Hopelijk is de grote massa die kleuringen moest hebben al erdoor. ventje zei dat ze op normale openingstijden zit. het moet ook bijgeknipt worden want ik voel dat het stro aan het worden is. ook naar de dokter want ik zit bijna zonder duo-pijn stillers.
de kookplaat is ingespoten met product en de afwas staat te week. Dan moet Poetske mijn aanrecht niet doen. de vloer is al moeilijk genoeg. zal ik ze nog eens moeten zeggen dat ze de keuken met die speciale bus moet dweilen maar alle andere vloeren met marseillezeep. moet wel eerst de vlekken van Gimly's ziek wegpoetsen want die zijn erg hardnekking en die moet je wegschuren. en wij hebben geen schuurborstel. ( denk ik?) ze mag strijken en de badkamer grondig doen. Neef had een foto op zijn tijdlijn gezet. amai. hij ziet eruit als het kapsel dat Charlie Sheen droeg in Major league en zij had een bruin geruit kleed aan dat precies van haar grootmoeder kwam.
ze schreef aan nichtje dat het een mooie dag was. ook een vintage dag precies. ze heeft de letters van haar naam eruit gehaald.de klinkers dat is. het vreemde was, dat zodra ik aanwezig was op fb, neef eruit ging na een kleine tiental min. dat is al verschillende keren gebeurt en het paranoïde in mij zegt dan; ze doen dat omdat ze niet willen dat ik ze een messenger stuur. op een gegeven moment zal het "foert" zijn met de hele familie. ik ben het beu genegeerd te worden. schoonbroer mag nog blij zijn dat hij me mag behandelen. kon evengoed naar maria-kerke gegaan zijn, maar als het niet klikt met die persoon dan slaat de behandeling ook niet aan. Want eerst wilde hij niet. waarop ventje zei: hij mag wel wat voor zijn schoonfamilie doen. mijn moeder die hem als podoloog heeft, zegt dat hij doorrekent. zo kwam hij met zijn fiets en zei dat hij 2 euro meer kon vragen omdat dit vervoerskosten waren. de blik van mijn moeder kennende zal hij dat geen twee keer gelapt hebben.
ik ga nog een kopje koffie zetten.
Fijne dag seizoentjes en keep Safe!
Cats Rule!
-
Oma-C - Lid geworden op: 20 jun 2010, 15:55

Goede morgen alle seizoentjes, ja stilaan wordt het lente
maar niet te hevig, 't is nog altijd maart
clive, ja bij het inschrijven krijg de 1e en de 2e datum
een paar waaruit je kan kiezen want het moet voor
iedereen passen, ik krijg op 8 juni de 2e prik
alle seizoentjes, fijn dat Helena de verhuis gedaan heeft
en 't is even opletten , er staat lente dus daar moeten we zijn
Vandaag nog wat huistaken en straks een wandelingetje
als het mooi weer blijft(met masker, maar dat zijn we ondertussen gewoon)
Groetjes aan allen en sorry dat ik niet op iedereen reageer
daaaag en tot later........
“Het leven draait niet om wat je overkomt, maar hoe je ermee omgaat" 
-
Ik zie dat we aan reeks 22 zijn.
Dat wil zeggen dat we al vijf jaar hier aan het babbelen zijn...
De tijd vliegt snel, gebruik hem wel.
J. is vlijtig aan het poetsen.
Dekbed hangt te luchten.
Voor de rest is het hier maar grijs...
Dat wil zeggen dat we al vijf jaar hier aan het babbelen zijn...
De tijd vliegt snel, gebruik hem wel.
J. is vlijtig aan het poetsen.
Dekbed hangt te luchten.
Voor de rest is het hier maar grijs...
-
anjelierken - Lid geworden op: 16 feb 2017, 17:29

HVT: dank je wel voor de verhuis, we kunnen weer een tijdje verder.
Oma-C: fijn te lezen dat je geen nevenwerkingen hebt gehad van de spuit.Nichtje heeft vorige week ook haar 1ste spuit gehad en heeft 2 dagen in bed gelegen met hoge koorts.Volgens haar huisarts zijn er redelijk wat mensen die last hebben nadien.
Gisteren toch even gaan wandelen .In een naburig dorp is er een klein natuurgebied, en soms gaan we daar eens wandelen.Goed ingeduffeld was het aangenaam.
De soezen waren lekker, mijn recept staat op punt.Af en toe ga ik dat eens bakken, inplaats van taart.
Dames, tot morgen allemaal.