Goedemorgen Seizoentjes,
HVT, van harte bedankt voor de verhuis naar de lente.
Wilde eend en MM, jullie hebben het nieuwe hoekje ook gevonden

. Fijn zo.
Granny M, wat een verhaal van het hondje dat zich had los getrokken, ik moet er niet aan denken wat er gebeurd zou zijn als jij niet zo lief was geweest hem terug te brengen. Sommigen zouden doen dat hun neus bloedt. En kan geloven dat die dame geschrokken was. Jij zou van mij het grootste paasei uit de winkel gekregen hebben. En lieve mama = lieve dochter = lieve schoonzoon = en ga zo maar door

.
Oma-C , ben blij dat je geen bijwerkingen hebt van het vaccin. Heb je al een zicht op het 2° vaccin wanneer dat zou gegeven worden ?
Mammyretro, gisteren geen zin gehad om te gaan wandelen ? Misschien heb je vandaag meer energie om een wandeling te doen.
MJ, dat is hier ook vaak hoor, TV op tijdens het eten. Niet altijd, maar toch vrij regelmatig.
Muddy Maddy, de cake was dan gelukt en heel lekker. Dat is dan leuk dat hij zo goed smaakte na al dat werk.
Ben om 05.00H wakker geworden. Klaarwakker. Dus ben ik maar opgestaan. Gisteren had ik niet gestreken, had er plots geen zin meer in. Dus ben ik deze ochtend om 05.00 begonnen met de strijk. Ik was juist klaar toen manlief opstond. Vandaag weer een machine instoppen.
Ga na het HH rond 14.00H wandelen met Matice en daarna met de fiets naar de dierenwinkel voor voeding voor hem en zijn lievelingssnoepjes.
Zo, ik ga plaats maken voor de andere Seizoentjes. Ik wens iedereen een mooie maandag. Liefs en een dikke knuffel voor elkeen.