Goede morgen seizoentjes
@Welkom aan MichielDVD, natuurlijk mag je hier wel wat komen schrijven! Hoe meer zielen hoe meer vreugd. Een man hier aan het woord kan soms wel nuttig zijn. ( je bent dus van duitsland afkomstig meen ik?)
Ben wat later opgestaan dan ik zelf verwacht had. Lilly bood me haar buikje aan en ja, dat kan je moeilijk weigeren hè. dat was een leuke goedemorgen groet van haar.
Vandaag komt de online apotheek toe. we hebben dus weer huisarrest voor volwassenen. Het is dat je niet altijd kunt rekenen op de uren die ze zeggen dat ze komen.

Bij mijn moeder komen ze vandaag hun recupel halen. Weg nestor martin en een weer opgeruimde kamer. Tsja, echt opgeruimd is die niet want de tuinset staat daar ook dat ze niet mag gebruiken, omdat ze niet meer in de zon mag zitten van de dokter. (iets met het hart) Een van die stoelen gebruikt ze nu wel aan het raam. Liever zoiets dan een relaxzetel voor op de koer in plastiek. dat trok toch op niets! En ze waren al zou oud dat na een aantal maanden gebruik ze uiteen vielen.

Ben benieuwd of moeder nu al petaten gekookt heeft. Ze moet straks toch bellen om te zeggen of ze alles mee hebben.
Ik moet echt zakje Coshida hebben mama. Gimly scheurt weer van de honger. Heeft weer al z'n trukjes uit de doos gehaald om mij er van te overtuigen hem iets te geven. och, vooruit dan maar, maar wel alles opeten hè! De tonijn liet ie gisteren liggen. Het eerste potje dat at hij nog met smaak op. daarna werd zijn enthousiasme minder. Lilly vond het wel lekker. Het was immers lang geleden.
Vannacht was ze wel lastig. Om te vermijden dat haar staart in mijn gezicht terecht komt als ze daar zit te keppen met ventje, had ik me omgedraaid. Dat lapte ik haar 2 keer en dus kwam ze kopjes geven aan de lamp. Ja, je bent ook lief Lilly.Waarna ze parmantig mij hoofdkussen gebruikte om terug te gaan naar het midden. Ik ben weer ingeslapen.
En wat gaan we vandaag doen? Voor eten is er spaghetti. van taak is het hier grondig stofzuigen. Ik beneden, ventje boven want die moet de vuilniskattenzandbak nog zetten. ( Die staat al 2 weken klaar beneden

) Er moet niets opgenomen worden dus dat wordt laatste kans kijken. het zijn air crashes. ik hoop dat de steelstofzuiger nog genoeg kracht zal hebben. Anders doen we een beroep op rubberen robbie. ventje was er weer over aan het klagen: in het begin zuigt dat heel goed! maar zodra je die 1 keer uitgekuist hebt...... ik dacht daar gaan we weer

Ik heb er geen antwoord op gegeven. Vanavond beginnen we aan 18 mg diazepam. in theorie zou ik daar niets van merken. Ik zeg wel in theorie want ik ben immers de praktijk.
Aangezien Ventje vandaag geen plinten kan schilderen, gaan we online op zoek naar de kurkvloer. Die moeten ze immers eerst komen opmeten. En afspreken wanneer ze die gaan leggen want alles moet dan uit de salon. Aangezien het ouderlijk huis op de markt komt, zou het kunnen zijn dat de meubelen hier eerder zijn dan de vloer.
Ventje heeft gisteren alle proefflesjes whisky opgedronken. Hij bedankte me want er zat ene bij die hij nog niet geproeft heeft en die staat zeker hoog op de lijst. Toen we aan ons zondags whisky-tje waren schonk hij een beetje te veel in zijn glas. dat was een dubbele. Hij heeft het weer in de fles gekregen zonder 1 druppel te morsen.
We zitten in het midden van een disc van het vijfde seizoen. Op een gegeven moment zei ventje dat we vandaag maandag waren waarop ik Help zei en dat was meteen de titel van de aflevering. Moet lukken. Shoot! ik heb weer een spamtelefoontje. Deze week wordt het spannend voor overbuurvrouw. Ze moet immers voor de politierechtbank verschijnen. "Ja, maar ik heb een goeie advocaat." Ge moogt nog een goeie advocaat hebben, vluchtmisdrijf met je eigen gestolen wagen omdat je geen zin had om 3 uur te wachten na alcoholcontrole, dat zal niet in goede aarde vallen vrees ik. Enfin, 't is haar probleem.
Ik ga een kopje koffie zonder halen.
Fijne dag seizoentjes!