In de Vier Seizoenen reeks 36 Herfst 2024
-
Helena van Troje - Lid geworden op: 15 apr 2006, 17:07

Met dank aan Bekske!
We zijn vertrokken voor een volgend seizoen.
-
wilde eend 2 - Lid geworden op: 06 okt 2019, 22:40
-
Oma-C - Lid geworden op: 20 jun 2010, 15:55
Goeienavond allemaal,
't begint al goed donker te worden
We gaan naar de herfst en dat is te zien
Dank Helena voor de verhuis
en merci aan Bekske voor het mooie plaatje
Voor allen een fijne avond verder ,
slaapwel straks en tot morgen

't begint al goed donker te worden
We gaan naar de herfst en dat is te zien
Dank Helena voor de verhuis
en merci aan Bekske voor het mooie plaatje
Voor allen een fijne avond verder ,
slaapwel straks en tot morgen

“Het leven draait niet om wat je overkomt, maar hoe je ermee omgaat" 
-
Muddy Maddy - Lid geworden op: 30 okt 2015, 07:56
En ik ben meeverhuisd!
Goede morgen seizoentjes,
Er komt nog een update van de soap kookvuur aan. moeder slaagt erin het vuur aan te krijgen maar niet het brandende te houden.
telkens ze de knop loslaat, is het vuur uit. ik heb gezegd proberen, proberen en nog eens proberen. ik heb haar ook gezegd dat ze gisteren een pot petaten moest koken. ventje zuchtte en zei: we hebben weer wat gekocht. ik zeg: neen, zij heeft iets gekocht. Ja, maar ik heb het aangeprezen! Akkkoord, maar als jij dat niet had gedaan, dan had er iemand anders dat wel gedaan.
Het is maar zo simpel als zijn kan: alleen heeft moeder er nog geen gevoel mee. het automatisme zit er nog niet in. En dat kan ze alleen leren door veelvulig dezelfde handeling uit te voeren. proberen: leren: rinse en repeat.
Gisteren camenbert in de oven gedaan. Ventje heeft het vers brood er ook bijgepakt. het was geslaagd. de kaas was lopend genoeg. Gekeken naar "laatste kans" er waren er 2 van mij bij. Een was de helicoptercrash van Kobe Bryant. Hoe had het kunnen gebeuren? De verklaring was heel simpel: desoriëntatie. Piloot dacht dat hij recht vloog, terwijl hij naar links draaide en daalde. in Nederland hebben ze zo'n simulator die dat aantoont. Testpiloot meende dat hij de neus omhoog had ( dat was zonder instrumenten) terwijl hij 20° naar beneden helde. Toen ze hem de instrumenten lieten zien zei die: hemeltje lief, ik zat bijna aan de grond! Het is iets van het binnenoor die je wijst maakt dat je juist bent. Dat had ik ook toen ik enkele weken geleden de planken vloer inspecteerde. ik meende dat ik recht liep, terwijl ik naar beneden liep. Dat heeft zich dan hersteld. Maar ik ben nog altijd heel voorzichtig als ik recht kom en moet lopen.
Goed geslapen. Lilly had het weer in haar velleken. Ze lust nu geen Coshida. Oplossing: ze moet dan maar korrels eten. Gimly kan de rest van de Coshida oplikken. Aangezien ze toch apart eten, gaat Lilly Sheba krijgen en Gimly Coshida voor zo lang hij het lust. We moeten deze week korrels bestellen. Zand hebben we nog genoeg. Die korrels gaan er rap door. Ondanks dat hij ziekjes is, eet Gimly door. We hebben het al anders geweten. Lilly beseft dat het herfst is. Ze vind het niet meer zo leuk buiten. Binnen is het heel wat gezelliger.
Ventje is daar kwaad voor als een van de twee natvoer opeens niet meer lust. Vandaag krijgen ze een extraatje: Tonijn.
Ik krijg ook een extaatje: mijn zondags shotje whisky. We eten gebraad met kroketten.
Ventje las in de digitale krant dat voorverpakte en gewassen groenten duurder gaan worden. Je moet dus een krop sla kopen en zelf wassen. Het gaat 'em om dat plastiek. Mij maakt dat niet uit. Ik moet alleen zien dat ik die krop sla helemaal opgebruik. De diepvries zit nog vol met potjes slasoep. Ze gaan nodig zijn. Er liggen nog worteltjes van Loïc in de frigo. die zijn van de avondmarkt. Ventje moet maar zien dat 'em ze opeet voor ze slecht komen. Anders zijn ze voer voor Mulch.
Vandaag staat helemaal in teken van Mac.( CSI:NY) en als ik zeg helemaal dan is dat ook zo. Ik heb hier wel nog 2 stukken krant en een libelle .Die zijn voor na mijn epistel. Dan maak ik koffie met. Vandaag geven ze op Tv Colombo. met Peter Falk. Ervoor hebben we Chicago Fire. die moet nog ingesteld worden. Colombo wordt normaal automatisch opgenomen. Toch maar eens kijken of dat inderdaad zo is.
Niets moet, alles mag vandaag. Lilly lag in de badkamer toen ik mijn gezichtsroutine deed, die onderbroken werd door ventje die moest plassen. Lilly bleef liggen. Na de kranten en de libelle verdwijn ik even in 'The Zone' Ik kom er pas uit als Mac begint en de apertief met hapje wordt geserveerd. Welk hapje het zal zijn daar heb ik het raden naar. Gewicht genomen deze morgen. Is weer aan het zakken.
Wafeltjes zijn gisteren inderdaad geleverd. er zijn er al twee op. Deze met chocolade. Witte chocolade dat ventje glazuur noemde. missen is menselijk.
Gimly staat te zeuren om 'iets' Het antwoord is Neen. Neen omdat hij op 3 plaatsen gewokt heeft. Nu gaat hij waarschijnlijk zich naar boven begeven naar het matje voor de badkamer.
Ik heb m'n Koffie met. dus ik ga eerst de stukken lezen die ik mag lezen.
Fijne dag seizoentjes!
Goede morgen seizoentjes,
Er komt nog een update van de soap kookvuur aan. moeder slaagt erin het vuur aan te krijgen maar niet het brandende te houden.
Het is maar zo simpel als zijn kan: alleen heeft moeder er nog geen gevoel mee. het automatisme zit er nog niet in. En dat kan ze alleen leren door veelvulig dezelfde handeling uit te voeren. proberen: leren: rinse en repeat.
Gisteren camenbert in de oven gedaan. Ventje heeft het vers brood er ook bijgepakt. het was geslaagd. de kaas was lopend genoeg. Gekeken naar "laatste kans" er waren er 2 van mij bij. Een was de helicoptercrash van Kobe Bryant. Hoe had het kunnen gebeuren? De verklaring was heel simpel: desoriëntatie. Piloot dacht dat hij recht vloog, terwijl hij naar links draaide en daalde. in Nederland hebben ze zo'n simulator die dat aantoont. Testpiloot meende dat hij de neus omhoog had ( dat was zonder instrumenten) terwijl hij 20° naar beneden helde. Toen ze hem de instrumenten lieten zien zei die: hemeltje lief, ik zat bijna aan de grond! Het is iets van het binnenoor die je wijst maakt dat je juist bent. Dat had ik ook toen ik enkele weken geleden de planken vloer inspecteerde. ik meende dat ik recht liep, terwijl ik naar beneden liep. Dat heeft zich dan hersteld. Maar ik ben nog altijd heel voorzichtig als ik recht kom en moet lopen.
Goed geslapen. Lilly had het weer in haar velleken. Ze lust nu geen Coshida. Oplossing: ze moet dan maar korrels eten. Gimly kan de rest van de Coshida oplikken. Aangezien ze toch apart eten, gaat Lilly Sheba krijgen en Gimly Coshida voor zo lang hij het lust. We moeten deze week korrels bestellen. Zand hebben we nog genoeg. Die korrels gaan er rap door. Ondanks dat hij ziekjes is, eet Gimly door. We hebben het al anders geweten. Lilly beseft dat het herfst is. Ze vind het niet meer zo leuk buiten. Binnen is het heel wat gezelliger.
Ventje is daar kwaad voor als een van de twee natvoer opeens niet meer lust. Vandaag krijgen ze een extraatje: Tonijn.
Ik krijg ook een extaatje: mijn zondags shotje whisky. We eten gebraad met kroketten.
Ventje las in de digitale krant dat voorverpakte en gewassen groenten duurder gaan worden. Je moet dus een krop sla kopen en zelf wassen. Het gaat 'em om dat plastiek. Mij maakt dat niet uit. Ik moet alleen zien dat ik die krop sla helemaal opgebruik. De diepvries zit nog vol met potjes slasoep. Ze gaan nodig zijn. Er liggen nog worteltjes van Loïc in de frigo. die zijn van de avondmarkt. Ventje moet maar zien dat 'em ze opeet voor ze slecht komen. Anders zijn ze voer voor Mulch.
Vandaag staat helemaal in teken van Mac.( CSI:NY) en als ik zeg helemaal dan is dat ook zo. Ik heb hier wel nog 2 stukken krant en een libelle .Die zijn voor na mijn epistel. Dan maak ik koffie met. Vandaag geven ze op Tv Colombo. met Peter Falk. Ervoor hebben we Chicago Fire. die moet nog ingesteld worden. Colombo wordt normaal automatisch opgenomen. Toch maar eens kijken of dat inderdaad zo is.
Niets moet, alles mag vandaag. Lilly lag in de badkamer toen ik mijn gezichtsroutine deed, die onderbroken werd door ventje die moest plassen. Lilly bleef liggen. Na de kranten en de libelle verdwijn ik even in 'The Zone' Ik kom er pas uit als Mac begint en de apertief met hapje wordt geserveerd. Welk hapje het zal zijn daar heb ik het raden naar. Gewicht genomen deze morgen. Is weer aan het zakken.
Wafeltjes zijn gisteren inderdaad geleverd. er zijn er al twee op. Deze met chocolade. Witte chocolade dat ventje glazuur noemde. missen is menselijk.
Gimly staat te zeuren om 'iets' Het antwoord is Neen. Neen omdat hij op 3 plaatsen gewokt heeft. Nu gaat hij waarschijnlijk zich naar boven begeven naar het matje voor de badkamer.
Ik heb m'n Koffie met. dus ik ga eerst de stukken lezen die ik mag lezen.
Fijne dag seizoentjes!
Cats Rule!
-
Aan allemaal een fijne zonnige zondag
geniet nog van wat kan, want volgende week
zal het heel anders zijn volgens de voorspellingen...

Sterkte en beterschap aan wie het nodig heeft
geniet nog van wat kan, want volgende week
zal het heel anders zijn volgens de voorspellingen...

Sterkte en beterschap aan wie het nodig heeft
-
Bekske - Lid geworden op: 11 apr 2005, 23:48

het weer is aan veranderen nu voelik duidelijk aan mijn knie .Als het warm weer was was er geen vuiltje aan de lucht watmijn knie betreft .En bij het opstaan gafmijn knie duidelijke signalen .Dus voorzichtig zijn ben blij dat ik 1ding moet doen in huishouden .Endat ga ik nu nog proberen zodat ik daar even van gerust ben .Want wat ik wil doen daar is geen verwarming en dan doe je dat vliegensvlug en kan het nog eens grondiger gedaan worden.Alsook voorlopig is alles gewassen dus dat is ook een beetje een geruststelling .De week dat kom staat er iedere dag ietsgepland .z ikwens jullie het beste toe want het mooieweer zal ook op reis gaan en we moetenons stilaan voorbeiden op fris koud weer groetje
-
Goede namiddag aan allen.
Deze voormiddag al een babbeltje gedaan met de buur.
Of hij zijn ladder in mijn tuin mocht zetten om de opgelopen stormschade aan zijn garage te herstellen.
Uiteraard dat dat mag. Zeker als hij het zo vriendelijk vraagt.
Het zal nog niet gelachen zijn om dat terug in orde te krijgen.
Zelf heb ik nog een stukje verder proper gekregen aan die kant.
Ik dacht om 15 uur terug in gang te schieten, maar het weer beslist er anders over.
Het regent niet hard, maar zo in de tuin werken gaat niet goed.
Langzaam maar zeker komt die tuin in orde tegen de winter.
Nooit gedacht dat ik dat zo graag deed in de tuin bezig zijn.
Maar ja, in de tijd werken en vier kinderen en dan nog de tuin...
Dat was H. zijn werk, hij in de tuin en ik in huis.
Ik wens jullie nog een fijne avond en voor vannacht een deugddoende slaap.
Deze voormiddag al een babbeltje gedaan met de buur.
Of hij zijn ladder in mijn tuin mocht zetten om de opgelopen stormschade aan zijn garage te herstellen.
Uiteraard dat dat mag. Zeker als hij het zo vriendelijk vraagt.
Het zal nog niet gelachen zijn om dat terug in orde te krijgen.
Zelf heb ik nog een stukje verder proper gekregen aan die kant.
Ik dacht om 15 uur terug in gang te schieten, maar het weer beslist er anders over.
Het regent niet hard, maar zo in de tuin werken gaat niet goed.
Langzaam maar zeker komt die tuin in orde tegen de winter.
Nooit gedacht dat ik dat zo graag deed in de tuin bezig zijn.
Maar ja, in de tijd werken en vier kinderen en dan nog de tuin...
Dat was H. zijn werk, hij in de tuin en ik in huis.
Ik wens jullie nog een fijne avond en voor vannacht een deugddoende slaap.
-
Michieldvd
Guten abend, meine damen und herren
Alhoewel, veel heren zijn er op het eerste zicht niet te zien op seniorennet.
Ik waag me eraan om hier en daar even iets te plaatsen in de hoop reactie te krijgen op mijn schrijven. Misschien ben ik wel welkom hier of daar, wie weet.
Mijn hobby's zijn knutselen, sport op tv en als het even kan een mooie film bekijken. En vooral veel relaxen
Mogelijks tot nog eens? Maar niets is zeker.
Alhoewel, veel heren zijn er op het eerste zicht niet te zien op seniorennet.
Ik waag me eraan om hier en daar even iets te plaatsen in de hoop reactie te krijgen op mijn schrijven. Misschien ben ik wel welkom hier of daar, wie weet.
Mijn hobby's zijn knutselen, sport op tv en als het even kan een mooie film bekijken. En vooral veel relaxen
Mogelijks tot nog eens? Maar niets is zeker.
-

Goedemorgen allen,
Na een grijze ochtend probeert nu de zon erdoor te komen
ik hoop dat ze het haalt ook al is er regen voorspeld
Bekske, ai zo vroeg, zeker een slechte nacht gehad
Ik wens je sterkte en moed.... meer kan ik niet geven
Dag Michiel, ik weet niet of jij hier je draai zal vinden
tussen alleen maar dames, je ziet maar
Allen een fijne maandag en heel veel sterkte
aan wie het kan gebruiken....
-
clive - Lid geworden op: 31 okt 2015, 07:15

Goedemorgen Seizoentjes,
De 2 benedenverdiepingen zijn al gedaan. Dan kan ik als ik badje genomen heb, boven beginnen in de slaapkamer en badkamer en de rest van de kamers gewoon opruimen waar nodig en deze dan stozuigen.
Ik moet het vandaag wel zo doen, want morgen zou ik graag de 2 benedenverdiepingen dweilkaar maken zodat ik doe woensdag enkel moet dweilen. En dan alle bagage inpakken, want donderdagochtend vertrekken we weer naar TEXEL . Matice heeft ons uitgenodigd
Ik ga in Texel nog wat herfstspulletjes kopen voor op mijn thematafeltje Dit is nu nog het zomertafeltje. Heb al een paar herfststukjes, maar kom er tekort. En daar zijn een aantal leuke winkels die zulke spulletjes verkopen. Moet sowieso al een grote theelichthouder hebben in een soort roestbruin. We zien daar wel.
Liefs en maak er een mooie maandag van.
-
Muddy Maddy - Lid geworden op: 30 okt 2015, 07:56
Goede morgen seizoentjes
@Welkom aan MichielDVD, natuurlijk mag je hier wel wat komen schrijven! Hoe meer zielen hoe meer vreugd. Een man hier aan het woord kan soms wel nuttig zijn. ( je bent dus van duitsland afkomstig meen ik?)
Ben wat later opgestaan dan ik zelf verwacht had. Lilly bood me haar buikje aan en ja, dat kan je moeilijk weigeren hè. dat was een leuke goedemorgen groet van haar.
Vandaag komt de online apotheek toe. we hebben dus weer huisarrest voor volwassenen. Het is dat je niet altijd kunt rekenen op de uren die ze zeggen dat ze komen.
Bij mijn moeder komen ze vandaag hun recupel halen. Weg nestor martin en een weer opgeruimde kamer. Tsja, echt opgeruimd is die niet want de tuinset staat daar ook dat ze niet mag gebruiken, omdat ze niet meer in de zon mag zitten van de dokter. (iets met het hart) Een van die stoelen gebruikt ze nu wel aan het raam. Liever zoiets dan een relaxzetel voor op de koer in plastiek. dat trok toch op niets! En ze waren al zou oud dat na een aantal maanden gebruik ze uiteen vielen.
Ben benieuwd of moeder nu al petaten gekookt heeft. Ze moet straks toch bellen om te zeggen of ze alles mee hebben.
Ik moet echt zakje Coshida hebben mama. Gimly scheurt weer van de honger. Heeft weer al z'n trukjes uit de doos gehaald om mij er van te overtuigen hem iets te geven. och, vooruit dan maar, maar wel alles opeten hè! De tonijn liet ie gisteren liggen. Het eerste potje dat at hij nog met smaak op. daarna werd zijn enthousiasme minder. Lilly vond het wel lekker. Het was immers lang geleden.
Vannacht was ze wel lastig. Om te vermijden dat haar staart in mijn gezicht terecht komt als ze daar zit te keppen met ventje, had ik me omgedraaid. Dat lapte ik haar 2 keer en dus kwam ze kopjes geven aan de lamp. Ja, je bent ook lief Lilly.Waarna ze parmantig mij hoofdkussen gebruikte om terug te gaan naar het midden. Ik ben weer ingeslapen.
En wat gaan we vandaag doen? Voor eten is er spaghetti. van taak is het hier grondig stofzuigen. Ik beneden, ventje boven want die moet de vuilniskattenzandbak nog zetten. ( Die staat al 2 weken klaar beneden
) Er moet niets opgenomen worden dus dat wordt laatste kans kijken. het zijn air crashes. ik hoop dat de steelstofzuiger nog genoeg kracht zal hebben. Anders doen we een beroep op rubberen robbie. ventje was er weer over aan het klagen: in het begin zuigt dat heel goed! maar zodra je die 1 keer uitgekuist hebt...... ik dacht daar gaan we weer
Ik heb er geen antwoord op gegeven. Vanavond beginnen we aan 18 mg diazepam. in theorie zou ik daar niets van merken. Ik zeg wel in theorie want ik ben immers de praktijk.
Aangezien Ventje vandaag geen plinten kan schilderen, gaan we online op zoek naar de kurkvloer. Die moeten ze immers eerst komen opmeten. En afspreken wanneer ze die gaan leggen want alles moet dan uit de salon. Aangezien het ouderlijk huis op de markt komt, zou het kunnen zijn dat de meubelen hier eerder zijn dan de vloer.
Ventje heeft gisteren alle proefflesjes whisky opgedronken. Hij bedankte me want er zat ene bij die hij nog niet geproeft heeft en die staat zeker hoog op de lijst. Toen we aan ons zondags whisky-tje waren schonk hij een beetje te veel in zijn glas. dat was een dubbele. Hij heeft het weer in de fles gekregen zonder 1 druppel te morsen.
We zitten in het midden van een disc van het vijfde seizoen. Op een gegeven moment zei ventje dat we vandaag maandag waren waarop ik Help zei en dat was meteen de titel van de aflevering. Moet lukken. Shoot! ik heb weer een spamtelefoontje. Deze week wordt het spannend voor overbuurvrouw. Ze moet immers voor de politierechtbank verschijnen. "Ja, maar ik heb een goeie advocaat." Ge moogt nog een goeie advocaat hebben, vluchtmisdrijf met je eigen gestolen wagen omdat je geen zin had om 3 uur te wachten na alcoholcontrole, dat zal niet in goede aarde vallen vrees ik. Enfin, 't is haar probleem.
Ik ga een kopje koffie zonder halen.
Fijne dag seizoentjes!
@Welkom aan MichielDVD, natuurlijk mag je hier wel wat komen schrijven! Hoe meer zielen hoe meer vreugd. Een man hier aan het woord kan soms wel nuttig zijn. ( je bent dus van duitsland afkomstig meen ik?)
Ben wat later opgestaan dan ik zelf verwacht had. Lilly bood me haar buikje aan en ja, dat kan je moeilijk weigeren hè. dat was een leuke goedemorgen groet van haar.
Vandaag komt de online apotheek toe. we hebben dus weer huisarrest voor volwassenen. Het is dat je niet altijd kunt rekenen op de uren die ze zeggen dat ze komen.
Ik moet echt zakje Coshida hebben mama. Gimly scheurt weer van de honger. Heeft weer al z'n trukjes uit de doos gehaald om mij er van te overtuigen hem iets te geven. och, vooruit dan maar, maar wel alles opeten hè! De tonijn liet ie gisteren liggen. Het eerste potje dat at hij nog met smaak op. daarna werd zijn enthousiasme minder. Lilly vond het wel lekker. Het was immers lang geleden.
Vannacht was ze wel lastig. Om te vermijden dat haar staart in mijn gezicht terecht komt als ze daar zit te keppen met ventje, had ik me omgedraaid. Dat lapte ik haar 2 keer en dus kwam ze kopjes geven aan de lamp. Ja, je bent ook lief Lilly.Waarna ze parmantig mij hoofdkussen gebruikte om terug te gaan naar het midden. Ik ben weer ingeslapen.
En wat gaan we vandaag doen? Voor eten is er spaghetti. van taak is het hier grondig stofzuigen. Ik beneden, ventje boven want die moet de vuilniskattenzandbak nog zetten. ( Die staat al 2 weken klaar beneden
Aangezien Ventje vandaag geen plinten kan schilderen, gaan we online op zoek naar de kurkvloer. Die moeten ze immers eerst komen opmeten. En afspreken wanneer ze die gaan leggen want alles moet dan uit de salon. Aangezien het ouderlijk huis op de markt komt, zou het kunnen zijn dat de meubelen hier eerder zijn dan de vloer.
Ventje heeft gisteren alle proefflesjes whisky opgedronken. Hij bedankte me want er zat ene bij die hij nog niet geproeft heeft en die staat zeker hoog op de lijst. Toen we aan ons zondags whisky-tje waren schonk hij een beetje te veel in zijn glas. dat was een dubbele. Hij heeft het weer in de fles gekregen zonder 1 druppel te morsen.
We zitten in het midden van een disc van het vijfde seizoen. Op een gegeven moment zei ventje dat we vandaag maandag waren waarop ik Help zei en dat was meteen de titel van de aflevering. Moet lukken. Shoot! ik heb weer een spamtelefoontje. Deze week wordt het spannend voor overbuurvrouw. Ze moet immers voor de politierechtbank verschijnen. "Ja, maar ik heb een goeie advocaat." Ge moogt nog een goeie advocaat hebben, vluchtmisdrijf met je eigen gestolen wagen omdat je geen zin had om 3 uur te wachten na alcoholcontrole, dat zal niet in goede aarde vallen vrees ik. Enfin, 't is haar probleem.
Ik ga een kopje koffie zonder halen.
Fijne dag seizoentjes!
Cats Rule!
-
Goede morgen.
Dat zijn dan goede vooruitzichten voor jou Clive.
Spijtig dat Matice zijn beurs toehoudt als de rekening gepresenteerd wordt.
Laatst nog een paar boeken gelezen die zich op de Nederlandse en Duitse waddeneilanden afspelen.
Van een Nederlandse schrijver: Deen.
Die e-reader dat is toch een gerief!
Een papieren boek is wel plezanter om lezen, maar nu hoef ik niet meer zo ver en gevaarlijk naar de bib.
Is geen gezellig parcours met de fiets.
Dat is wel heel weinig geslapen Bekske.
Dag Michiel, wie weet vind je je draai wel tussen dames hier. Spectaculair nieuws hebben wij wel niet.
Oma-C is heel goed in huishoudelijke tips.
Anjelier kan goed koken en weet veel van groenten en fruit. Ook van de tuin.
Clive werkt naarstig alle dagen een stukje poets af in haar nette huis.
Zorgt super goed voor Matice. Als ik later moet reïncarneren wil ik best hond worden bij haar.
MM is kampioen in lange epistels schrijven.
MJ komt meestal binnen en buiten gevlogen.
Heeft het reuze druk sinds ze in een service flatje woont.
Gaande weg leer je ons allemaal wel kennen.
De meesten onder ons kennen elkaar al heel lang online.
Volgend jaar al 20 jaar voor sommigen!
Straks komt de hulp.
Ik zal maar mijn boodschappenlijstje gaan maken en het takenlijstje opmaken.
Aan iedereen schrijvers en lezers een aangename dag gewenst.
Dat zijn dan goede vooruitzichten voor jou Clive.
Spijtig dat Matice zijn beurs toehoudt als de rekening gepresenteerd wordt.
Laatst nog een paar boeken gelezen die zich op de Nederlandse en Duitse waddeneilanden afspelen.
Van een Nederlandse schrijver: Deen.
Die e-reader dat is toch een gerief!
Een papieren boek is wel plezanter om lezen, maar nu hoef ik niet meer zo ver en gevaarlijk naar de bib.
Is geen gezellig parcours met de fiets.
Dat is wel heel weinig geslapen Bekske.
Dag Michiel, wie weet vind je je draai wel tussen dames hier. Spectaculair nieuws hebben wij wel niet.
Oma-C is heel goed in huishoudelijke tips.
Anjelier kan goed koken en weet veel van groenten en fruit. Ook van de tuin.
Clive werkt naarstig alle dagen een stukje poets af in haar nette huis.
Zorgt super goed voor Matice. Als ik later moet reïncarneren wil ik best hond worden bij haar.
MM is kampioen in lange epistels schrijven.
MJ komt meestal binnen en buiten gevlogen.
Heeft het reuze druk sinds ze in een service flatje woont.
Gaande weg leer je ons allemaal wel kennen.
De meesten onder ons kennen elkaar al heel lang online.
Volgend jaar al 20 jaar voor sommigen!
Straks komt de hulp.
Ik zal maar mijn boodschappenlijstje gaan maken en het takenlijstje opmaken.
Aan iedereen schrijvers en lezers een aangename dag gewenst.