Bewindvoering relatie met bank
-
lucskes - Lid geworden op: 07 jul 2022, 22:31
Mijn zus is bewindvoerder voor mijn moeder.als ze geld moet bijstorten op betaalrekening wat kan als het saldo onder de 2500 komt moet ze telkens een afspraak maken met de bank en moet je naar daar gaan en dan voeren ze het zelf uit.er kan zelfs geen domisiliering aangemaakt worden hiervoor.de bank doetvmoeilijk want vredegerecht zelf zegt dat het aan de bank liegt.wie weet wat we moeten doen en er een oplossing hiervoor is.zijn er mensen die dit ook voor hebben gehad.fortis is de bank.
-
Golf 5 - Lid geworden op: 23 apr 2021, 17:17
lucskes ( Lees eens eerst documenten van bewind rechter
Je mag per maand 2000 euro afnemen van de spaarrekening naar de zichtrekening .
Die bewijzen heeft ze ontvangen van de rechter en die moet je binnendoen bij de bank
Heb je meer nodig moet een aanvraag doen aan de rechter met bewijs dat je meegekregen ,,
als je bewindvoerder . En je moet dat telkens aanvragen aan de bank en die storten dat voor jou op
de rekening van Mama of papa en kun je weer verder betalen .Tis streng bij de banken krijgen ook de opdracht .
Is nodig .Moet je bewijs aanvragen aan de rechter of hij bewijs maakt voor de bank . En trouwens je kan dat met mail ook versturen naar de bank , en dan tekenen terug naar de bank . Droevige bank fortis ik heb nooit met de banken problemen gehad .
Je mag per maand 2000 euro afnemen van de spaarrekening naar de zichtrekening .
Die bewijzen heeft ze ontvangen van de rechter en die moet je binnendoen bij de bank
Heb je meer nodig moet een aanvraag doen aan de rechter met bewijs dat je meegekregen ,,
als je bewindvoerder . En je moet dat telkens aanvragen aan de bank en die storten dat voor jou op
de rekening van Mama of papa en kun je weer verder betalen .Tis streng bij de banken krijgen ook de opdracht .
Is nodig .Moet je bewijs aanvragen aan de rechter of hij bewijs maakt voor de bank . En trouwens je kan dat met mail ook versturen naar de bank , en dan tekenen terug naar de bank . Droevige bank fortis ik heb nooit met de banken problemen gehad .
-
lucskes - Lid geworden op: 07 jul 2022, 22:31
Bedankt voor uw reactie.ja ik begrijp dat de bank voorzichtig moet zijn maar de bewindvoerder moet handelen als een goede huisvader volgens de rechtbank.de bewindvoerder krijgt controle.nee de bank moet ook mee werken aan het verhaal.we zorgen voor onze moeder.via mail berichten geld laten overschrijven doen ze niet maar ze moet telkens bellen ervoor voor afspraak.moeder is 90 j geworden juist.hip hip hoera