PARKEERPLICHT?
-
vagelis - Lid geworden op: 29 okt 2007, 18:46
ben je als bezitter van een gehandicapten parkeerkaart verplicht op een plaats voor gehandicapten te staan of mag ik ook op gewone plaats staan? iemand maakte bemerking dat omdat ik voor mijn deur op gewone plaats parkeer, ik een nietgehandicapte een parkeerplaats ontnam gezien er 50m verder een gehandicaptenparkeerplaats was die ik volgens die persoon moet gebruiken; is dat zo ? nu moet ik die afstand niet lopen omdat ik toevallig plek voor de deur had...
ik ben als rode wijn die wordt ook "zwaarder" met de jaren !
-
vagelis - Lid geworden op: 29 okt 2007, 18:46
zo zie ik het ook maar anderen (niet-gehandicapten) verwijten mij een plaats voor hen in te nemen terwijl er een gehandicaptenparkeerplaats ter mijner beschikking is...er zijn er bij die zelfs beweren dat ik verplicht ben op zo'n plaats te parkeren als er eentje vrij is.
ik ben als rode wijn die wordt ook "zwaarder" met de jaren !
-
benq - Lid geworden op: 10 dec 2005, 19:23
@vagilis, jij “Moet” niets, het 1nige dat je “Moet” is doodgaan, dat is al.vagelis schreef: ↑12 okt 2025, 10:27zo zie ik het ook maar anderen (niet-gehandicapten) verwijten mij een plaats voor hen in te nemen terwijl er een gehandicaptenparkeerplaats ter mijner beschikking is...er zijn er bij die zelfs beweren dat ik verplicht ben op zo'n plaats te parkeren als er eentje vrij is.
Er zijn overal parkeer problemen, vele hebben een garage maar hun garage steekt vol rommel en hun auto blijft buiten op straat staan.
genoeg gewerkt nu genieten van mijn zeer groot ambtenaar pensioen 
-
maior domus - Lid geworden op: 25 jul 2014, 00:06
Niwaar.benq schreef: ↑13 okt 2025, 08:17@vagilis, jij “Moet” niets, het 1nige dat je “Moet” is doodgaan, dat is al.vagelis schreef: ↑12 okt 2025, 10:27zo zie ik het ook maar anderen (niet-gehandicapten) verwijten mij een plaats voor hen in te nemen terwijl er een gehandicaptenparkeerplaats ter mijner beschikking is...er zijn er bij die zelfs beweren dat ik verplicht ben op zo'n plaats te parkeren als er eentje vrij is.
Er zijn overal parkeer problemen, vele hebben een garage maar hun garage steekt vol rommel en hun auto blijft buiten op straat staan.
Er zijn twee moetens: 1. belastingen betalen, en 2. daarna doodgaan.
De persoon die zegt dat een gehandicapte op een gehandicaptenplaats moet parkeren is een zeveraar.
Die zuigt wetten uit zijn duim.
Ik had ooit een buur die zijn garage vol rommel stak, zijn auto stond dus op straat én een remorque had hij ook constant op straat staan, met rommel erin, ik geloof zelfs een oude wasmachine.
Wat niet mag, want een remorque moogt ge niet ononderbroken op een parkeerplaats de openbare weg zetten.
Er lopen veel egoïsten rond.
Ondank is 's werelds loon
-
Charlie Maru - Lid geworden op: 24 dec 2011, 17:33
Straffer nog: Je mag er zolang mee parkeren als je wilt en bovendien nog gratis ook.
Opgepast: bij misbruik als je tegen de lamp loopt, staat er een boete op van 3-400€ en kan je ze nog kwijtspelen ook.
Hieronder de bijgevoegde brief wanneer je deze kaart ontvangt:

Opgepast: bij misbruik als je tegen de lamp loopt, staat er een boete op van 3-400€ en kan je ze nog kwijtspelen ook.
Hieronder de bijgevoegde brief wanneer je deze kaart ontvangt:

Rien ne se perd, rien ne se crée, tout se transforme. - A. Lavoisier