DE ON-LINE BIKERS(topic bewaren)

Overige discussies/vragen over vrije tijd en hobby's die niet bij de andere forums horen.

Bandido

19 aug 2009, 12:53

Hej bikers,
Jaja ik leef nog :lol: ; mer in augustus zit ik elk W.E. ergens (Tjechië, Nederland.....) op de motorcross :D ; dus vanaf septemer trug toeren met de seniorenbende. (overjaarse pubers volgens ons Fien).
Hej Redtail de dolo's zijn inderdaad prachtig om te toeren; ik hoop dat ge der evenveel van genoten hebt als wij.
De groeten aan iederen en vooral aan MIMS (schijnt nogal wa aantrek te hebben :?:) .
Bandido.
Goe gaas geven.
Carpe Diem.

redtail

19 aug 2009, 13:13

Bandido schreef:Hej bikers,
Jaja ik leef nog :lol: ; mer in augustus zit ik elk W.E. ergens (Tjechië, Nederland.....) op de motorcross :D ; dus vanaf septemer trug toeren met de seniorenbende. (overjaarse pubers volgens ons Fien).
Hej Redtail de dolo's zijn inderdaad prachtig om te toeren; ik hoop dat ge der evenveel van genoten hebt als wij.
De groeten aan iederen en vooral aan MIMS (schijnt nogal wa aantrek te hebben :?:) . Ja ja zeker bij jonge gasten rond de 55j
Bandido.
Nog ni gezien :? maar wa PPG er al over verteld heeft ,ja watte :twisted: (allemaal positief zene)
RT

odul

19 aug 2009, 23:46

Hallo vrienden
hier een klein verslagje van onze rit,met vertrek in Ertvelde-Assenede en dan door de vlaamse ardennen.Een tocht van ongeveer 165 km door een golvend landschap,ook nu was het weer ons goedgezind.We vertrokken aan de leugenberg met drie man en op de plaats van vertrek stond onze vierde man ons al op te wachten,nl JAS of Ignace.Na ons ingeschreven te hebben begonnen we aan de :) rit die bepijlt was ,dus goed de oogjes openhouden was de boodschap.het weer was wat bewolkt maar goed om te rijden en soms warm als het zonnetje zich melde.Het was weer een heerlijke rit en goed gezelschap,dus wat moet je nog meer hebben?Ik zie in elk geval al uit naar de volgende rit.Hierna heb ik nog een fotoverslagje gemaakt zodat je even kan meegenieten.

Groetjes
Ludo :)

Afbeelding
klaarmaken voor de rit op de parking saloon BOOTHILL
Afbeelding
even lekker genieten van een drink-PPG en JAS
Afbeelding
BULDOG en ODUL
Afbeelding
een halte om even van het landschap te genieten
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
hier was een controlepost
Afbeelding
en maakte we van de gelegenheid gebruik om iets te eten
Afbeelding
boterham met kaas,pate of ham,was lekker en we konden ermee voort
Afbeelding
en dan kwamen we aan de Kwaremont
Afbeelding
eerst de Buldog die de kasseien trotseerde
Afbeelding
dan volgde de PPG in zijn spoor
Afbeelding
en JAS mocht het rijtje sluiten
Afbeelding
we passeerden een mooi kasteel"het Lozerkasteel"
Afbeelding
maar wat de delicatessen waren zijn we niet te weten gekomen
Afbeelding
nog even gezellig keuvelen in de schaduw van de bomen en onze rit zat er bijna op en konden we huiswaarts

Softail

20 aug 2009, 11:50

Schoon foto's Odul. :!:

'T is net wat Louke al 's opmerkte, en ook voor mij is c.a 400Km tegenwoordig 'n beetje te veel van het goede. :cry:
D'r komt nog wel eens 'n ritje wat beter bij me past. :)

See you somwhere. :wink:
Iedereen heeft recht op zijn eigen afwijking..

redtail

20 aug 2009, 13:15

Yep yep ; wa zen kik blij dat de JAS erbij is,zo staan de Beemerrijders wa sterker qua aantal,tenminste als de deelnemerslijst nog à jour is , Benson :?:

@ PPG , overlaatst een Moto Guzi Stelvio gezien, ferm machien ......da zou nu eens volledig bij u passen se :idea: Je moet er maar eens naar googelen :wink:

@ Odul,
bedankt voor het mooi verslagje en de bijhorende fotoooooows,journalistiek is percies wel jou ding :?:

:wink: RT

MIMS

20 aug 2009, 14:15

Hela Redtail,PPG nie zot maken zenne.'t zal wel gaan met diegene die hij heeft zeker!Nu moet ge oppassen hé,ik lees alles mee.

redtail

20 aug 2009, 14:31

MIMS schreef:Hela Redtail,PPG nie zot maken zenne.'t zal wel gaan met diegene die hij heeft zeker!Nu moet ge oppassen hé,ik lees alles mee.
Da is ier ni meer te doen...enigste oplossing :idea: nog meer gaan bollen :!:

MIMS , ik wil alleen maar helpe hé , die 2 guzie's ( die een bom vol geld kosten aan herstellingen) inruilen voor nen nieuwe STELVIO , is ook nog Guzi maar wel modern concept.....alleeeee zed is lief voar a ventje :lol:
RT

MIMS

20 aug 2009, 14:41

ik ben altijd lief voor mijn ventje.Op de laatste fotoreeks,laatste rit,zie je toch wat voor een farme vent hij is hé.De moeite waard op te verwennen.

redtail

20 aug 2009, 15:11

MIMS schreef:ik ben altijd lief voor mijn ventje.Op de laatste fotoreeks,laatste rit,zie je toch wat voor een farme vent hij is hé.De moeite waard op te verwennen.
PPG zijn oorkes zullen nu nogal eens fluiten zeker :roll:

odul

20 aug 2009, 19:11

Hallo mannen

Redtail,breng PPG niet op slechte gedachten,elke rit is er nu de spanning "wat gaan we vandaag beleven"stel je voor dat dat wegvalt dat is al een stuk plezier van de rit alleen. :lol:
MIMS ,ik wil geen ruzie stoken zenne,toffe gast maar om hem er goed op te krijgen ben ik wel efkes met fotoshop bezig :wink:
Als er iemand ritten weet in de kempen,richting Limburg of Brabant, zullen er vast en zeker ook heel mooie zijn zet ze er maar op.
Om eens terug te komen op de rit van Louke,hij heeft er al een hoop tijd en energie ingestoken en misschien ook al van wakker gelegen.Laat ons daar eens een datum opzetten en zien wat de reacties zijn :roll:

groetjes

redtail

20 aug 2009, 22:33

odul schreef:Hallo mannen

Redtail,breng PPG niet op slechte gedachten,elke rit is er nu de spanning "wat gaan we vandaag beleven"stel je voor dat dat wegvalt dat is al een stuk plezier van de rit alleen. :lol:
MIMS ,ik wil geen ruzie stoken zenne,toffe gast maar om hem er goed op te krijgen ben ik wel efkes met fotoshop bezig Ik wist het ,ik wist het der was iets ni just :!: :twisted: :wink:
Als er iemand ritten weet in de kempen,richting Limburg of Brabant, zullen er vast en zeker ook heel mooie zijn zet ze er maar op.
Om eens terug te komen op de rit van Louke,hij heeft er al een hoop tijd en energie ingestoken en misschien ook al van wakker gelegen.Laat ons daar eens een datum opzetten en zien wat de reacties zijn :roll:

groetjes

Louke

21 aug 2009, 13:49

Hallo de mannen,

zoals Odul zegt heb ik er wat tijd en km ingestoken om telkens het parkoer aan te passen na een testrit. Maar laat dat geen verplichting zijn. :lol: Wegenwerken en eenrichtingsstraten kunnen nogal wat roet in het eten strooien. Sedert de vervanging van mijn TomTom (voor de wagen) door een Garmin (voor de motor) heb ik nu het parcour uitgetekend op PC via MapSource, de software van Garmin. Dat plan werd dan in een .gdb bestand opgeslagen waarvan het gekopieerd wordt naar de GPS.

Ik heb nu twee routes klaar, nl. één van 142 km en één van 197 km voor zo ver er geen omweg moet gemaakt worden natuurlijk. De tweede is gewoon een verlenging van de eerste. Als er een on-line-biker een kopie van deze .gdb bestanden wenst volstaat het je mail-adres via een privé bericht naar mij te sturen, ik stuur de twee bestanden dan dadelijk door. Of hij kan ze bij het vertrek nog importeren van een SD-kaartje dat ik zal meebrengen.

Wat de rit zelf betreft, die zal toch nog een 14 dagen moeten wachten. De Fons heeft dinsdag tegen 50 km/uur op een grindplek een schuiver gemaakt, waardoor een wonde aan het hoofd die genaaid werd en waardoor hij nu zijn motorhelm niet kan opzetten. En dat hij graag meerijd, daar moet je niet aan twijfelen. :)

Groetjes aan iedereen en tot de volgende.
Louke.

jas

21 aug 2009, 20:11

zeg dat ziet er geen moto uit voor PPG. :lol: :lol: :lol:
Jaja heb van het ritje genoten en kijk al uit naar de volgende
JAS

PPG

22 aug 2009, 16:09

Amaai,
Mijnoren , ik dacht da kik terug een oerontsteking had.
Ppg :roll: :roll: :roll:

Voor mij is dit de laatste zondag dat ik kan gaan rijden .
Vanaf nu terug gaan fluiten .

Bij gelegheid zal er wel eens nen zaterdag passen , maar in de winkel begint normaal ( hopelijk )terug ons druk seizoen .

PPG

jas

22 aug 2009, 17:08

:lol: :lol: :lol: :lol: haha fluiten naar het mooi vrouwvolk??????