DE ON-LINE BIKERS(topic bewaren)
-
Bandido - Lid geworden op: 28 apr 2008, 12:29
Hej bikers,
Jaja ik leef nog
; mer in augustus zit ik elk W.E. ergens (Tjechië, Nederland.....) op de motorcross
; dus vanaf septemer trug toeren met de seniorenbende. (overjaarse pubers volgens ons Fien).
Hej Redtail de dolo's zijn inderdaad prachtig om te toeren; ik hoop dat ge der evenveel van genoten hebt als wij.
De groeten aan iederen en vooral aan MIMS (schijnt nogal wa aantrek te hebben
) .
Bandido.
Jaja ik leef nog
Hej Redtail de dolo's zijn inderdaad prachtig om te toeren; ik hoop dat ge der evenveel van genoten hebt als wij.
De groeten aan iederen en vooral aan MIMS (schijnt nogal wa aantrek te hebben
Bandido.
Goe gaas geven.
Carpe Diem.
Carpe Diem.
-
redtail - Lid geworden op: 06 aug 2007, 19:32
Nog ni gezienBandido schreef:Hej bikers,
Jaja ik leef nog; mer in augustus zit ik elk W.E. ergens (Tjechië, Nederland.....) op de motorcross
; dus vanaf septemer trug toeren met de seniorenbende. (overjaarse pubers volgens ons Fien).
De groeten aan iederen en vooral aan MIMS (schijnt nogal wa aantrek te hebben) . Ja ja zeker bij jonge gasten rond de 55j
Bandido.
RT
-
odul - Lid geworden op: 08 jan 2007, 21:08
Hallo vrienden
hier een klein verslagje van onze rit,met vertrek in Ertvelde-Assenede en dan door de vlaamse ardennen.Een tocht van ongeveer 165 km door een golvend landschap,ook nu was het weer ons goedgezind.We vertrokken aan de leugenberg met drie man en op de plaats van vertrek stond onze vierde man ons al op te wachten,nl JAS of Ignace.Na ons ingeschreven te hebben begonnen we aan de :) rit die bepijlt was ,dus goed de oogjes openhouden was de boodschap.het weer was wat bewolkt maar goed om te rijden en soms warm als het zonnetje zich melde.Het was weer een heerlijke rit en goed gezelschap,dus wat moet je nog meer hebben?Ik zie in elk geval al uit naar de volgende rit.Hierna heb ik nog een fotoverslagje gemaakt zodat je even kan meegenieten.
Groetjes
Ludo :)

klaarmaken voor de rit op de parking saloon BOOTHILL

even lekker genieten van een drink-PPG en JAS

BULDOG en ODUL

een halte om even van het landschap te genieten

hier was een controlepost

en maakte we van de gelegenheid gebruik om iets te eten

boterham met kaas,pate of ham,was lekker en we konden ermee voort

en dan kwamen we aan de Kwaremont

eerst de Buldog die de kasseien trotseerde

dan volgde de PPG in zijn spoor

en JAS mocht het rijtje sluiten

we passeerden een mooi kasteel"het Lozerkasteel"

maar wat de delicatessen waren zijn we niet te weten gekomen

nog even gezellig keuvelen in de schaduw van de bomen en onze rit zat er bijna op en konden we huiswaarts
hier een klein verslagje van onze rit,met vertrek in Ertvelde-Assenede en dan door de vlaamse ardennen.Een tocht van ongeveer 165 km door een golvend landschap,ook nu was het weer ons goedgezind.We vertrokken aan de leugenberg met drie man en op de plaats van vertrek stond onze vierde man ons al op te wachten,nl JAS of Ignace.Na ons ingeschreven te hebben begonnen we aan de :) rit die bepijlt was ,dus goed de oogjes openhouden was de boodschap.het weer was wat bewolkt maar goed om te rijden en soms warm als het zonnetje zich melde.Het was weer een heerlijke rit en goed gezelschap,dus wat moet je nog meer hebben?Ik zie in elk geval al uit naar de volgende rit.Hierna heb ik nog een fotoverslagje gemaakt zodat je even kan meegenieten.
Groetjes
Ludo :)
klaarmaken voor de rit op de parking saloon BOOTHILL
even lekker genieten van een drink-PPG en JAS
BULDOG en ODUL
een halte om even van het landschap te genieten
hier was een controlepost
en maakte we van de gelegenheid gebruik om iets te eten
boterham met kaas,pate of ham,was lekker en we konden ermee voort
en dan kwamen we aan de Kwaremont
eerst de Buldog die de kasseien trotseerde
dan volgde de PPG in zijn spoor
en JAS mocht het rijtje sluiten
we passeerden een mooi kasteel"het Lozerkasteel"
maar wat de delicatessen waren zijn we niet te weten gekomen
nog even gezellig keuvelen in de schaduw van de bomen en onze rit zat er bijna op en konden we huiswaarts
-
Softail - Lid geworden op: 31 aug 2007, 22:17
Schoon foto's Odul.
'T is net wat Louke al 's opmerkte, en ook voor mij is c.a 400Km tegenwoordig 'n beetje te veel van het goede.
D'r komt nog wel eens 'n ritje wat beter bij me past.
See you somwhere.
'T is net wat Louke al 's opmerkte, en ook voor mij is c.a 400Km tegenwoordig 'n beetje te veel van het goede.
D'r komt nog wel eens 'n ritje wat beter bij me past.
See you somwhere.
Iedereen heeft recht op zijn eigen afwijking..
-
Yep yep ; wa zen kik blij dat de JAS erbij is,zo staan de Beemerrijders wa sterker qua aantal,tenminste als de deelnemerslijst nog à jour is , Benson
@ PPG , overlaatst een Moto Guzi Stelvio gezien, ferm machien ......da zou nu eens volledig bij u passen se
Je moet er maar eens naar googelen 
@ Odul,
bedankt voor het mooi verslagje en de bijhorende fotoooooows,journalistiek is percies wel jou ding
RT
@ PPG , overlaatst een Moto Guzi Stelvio gezien, ferm machien ......da zou nu eens volledig bij u passen se
@ Odul,
bedankt voor het mooi verslagje en de bijhorende fotoooooows,journalistiek is percies wel jou ding
-
Da is ier ni meer te doen...enigste oplossingMIMS schreef:Hela Redtail,PPG nie zot maken zenne.'t zal wel gaan met diegene die hij heeft zeker!Nu moet ge oppassen hé,ik lees alles mee.
MIMS , ik wil alleen maar helpe hé , die 2 guzie's ( die een bom vol geld kosten aan herstellingen) inruilen voor nen nieuwe STELVIO , is ook nog Guzi maar wel modern concept.....alleeeee zed is lief voar a ventje
RT
-
odul - Lid geworden op: 08 jan 2007, 21:08
Hallo mannen
Redtail,breng PPG niet op slechte gedachten,elke rit is er nu de spanning "wat gaan we vandaag beleven"stel je voor dat dat wegvalt dat is al een stuk plezier van de rit alleen.
MIMS ,ik wil geen ruzie stoken zenne,toffe gast maar om hem er goed op te krijgen ben ik wel efkes met fotoshop bezig
Als er iemand ritten weet in de kempen,richting Limburg of Brabant, zullen er vast en zeker ook heel mooie zijn zet ze er maar op.
Om eens terug te komen op de rit van Louke,hij heeft er al een hoop tijd en energie ingestoken en misschien ook al van wakker gelegen.Laat ons daar eens een datum opzetten en zien wat de reacties zijn
groetjes
Ludo
Redtail,breng PPG niet op slechte gedachten,elke rit is er nu de spanning "wat gaan we vandaag beleven"stel je voor dat dat wegvalt dat is al een stuk plezier van de rit alleen.
MIMS ,ik wil geen ruzie stoken zenne,toffe gast maar om hem er goed op te krijgen ben ik wel efkes met fotoshop bezig
Als er iemand ritten weet in de kempen,richting Limburg of Brabant, zullen er vast en zeker ook heel mooie zijn zet ze er maar op.
Om eens terug te komen op de rit van Louke,hij heeft er al een hoop tijd en energie ingestoken en misschien ook al van wakker gelegen.Laat ons daar eens een datum opzetten en zien wat de reacties zijn
groetjes
Ludo
-
odul schreef:Hallo mannen
Redtail,breng PPG niet op slechte gedachten,elke rit is er nu de spanning "wat gaan we vandaag beleven"stel je voor dat dat wegvalt dat is al een stuk plezier van de rit alleen.![]()
MIMS ,ik wil geen ruzie stoken zenne,toffe gast maar om hem er goed op te krijgen ben ik wel efkes met fotoshop bezig Ik wist het ,ik wist het der was iets ni just![]()
![]()
Om eens terug te komen op de rit van Louke,hij heeft er al een hoop tijd en energie ingestoken en misschien ook al van wakker gelegen.Laat ons daar eens een datum opzetten en zien wat de reacties zijn![]()
groetjes
Ludo
-
Louke - Lid geworden op: 09 sep 2002, 18:19
Hallo de mannen,
zoals Odul zegt heb ik er wat tijd en km ingestoken om telkens het parkoer aan te passen na een testrit. Maar laat dat geen verplichting zijn.
Wegenwerken en eenrichtingsstraten kunnen nogal wat roet in het eten strooien. Sedert de vervanging van mijn TomTom (voor de wagen) door een Garmin (voor de motor) heb ik nu het parcour uitgetekend op PC via MapSource, de software van Garmin. Dat plan werd dan in een .gdb bestand opgeslagen waarvan het gekopieerd wordt naar de GPS.
Ik heb nu twee routes klaar, nl. één van 142 km en één van 197 km voor zo ver er geen omweg moet gemaakt worden natuurlijk. De tweede is gewoon een verlenging van de eerste. Als er een on-line-biker een kopie van deze .gdb bestanden wenst volstaat het je mail-adres via een privé bericht naar mij te sturen, ik stuur de twee bestanden dan dadelijk door. Of hij kan ze bij het vertrek nog importeren van een SD-kaartje dat ik zal meebrengen.
Wat de rit zelf betreft, die zal toch nog een 14 dagen moeten wachten. De Fons heeft dinsdag tegen 50 km/uur op een grindplek een schuiver gemaakt, waardoor een wonde aan het hoofd die genaaid werd en waardoor hij nu zijn motorhelm niet kan opzetten. En dat hij graag meerijd, daar moet je niet aan twijfelen.
Groetjes aan iedereen en tot de volgende.
Louke.
zoals Odul zegt heb ik er wat tijd en km ingestoken om telkens het parkoer aan te passen na een testrit. Maar laat dat geen verplichting zijn.
Ik heb nu twee routes klaar, nl. één van 142 km en één van 197 km voor zo ver er geen omweg moet gemaakt worden natuurlijk. De tweede is gewoon een verlenging van de eerste. Als er een on-line-biker een kopie van deze .gdb bestanden wenst volstaat het je mail-adres via een privé bericht naar mij te sturen, ik stuur de twee bestanden dan dadelijk door. Of hij kan ze bij het vertrek nog importeren van een SD-kaartje dat ik zal meebrengen.
Wat de rit zelf betreft, die zal toch nog een 14 dagen moeten wachten. De Fons heeft dinsdag tegen 50 km/uur op een grindplek een schuiver gemaakt, waardoor een wonde aan het hoofd die genaaid werd en waardoor hij nu zijn motorhelm niet kan opzetten. En dat hij graag meerijd, daar moet je niet aan twijfelen.
Groetjes aan iedereen en tot de volgende.
Louke.
-
PPG - Lid geworden op: 26 jan 2008, 15:21
Amaai,
Mijnoren , ik dacht da kik terug een oerontsteking had.
Ppg

Voor mij is dit de laatste zondag dat ik kan gaan rijden .
Vanaf nu terug gaan fluiten .
Bij gelegheid zal er wel eens nen zaterdag passen , maar in de winkel begint normaal ( hopelijk )terug ons druk seizoen .
PPG
Mijnoren , ik dacht da kik terug een oerontsteking had.
Ppg
Voor mij is dit de laatste zondag dat ik kan gaan rijden .
Vanaf nu terug gaan fluiten .
Bij gelegheid zal er wel eens nen zaterdag passen , maar in de winkel begint normaal ( hopelijk )terug ons druk seizoen .
PPG