Oefenforum

ENKEL OVER "GIMP"

Gestart door Gast op 25 feb 2013, 15:22 1658 berichten 466.103 keer gelezen Reageer
rebelle 28 okt 2014, 17:06 Damme 1.137 berichten
Afbeelding

Aan iedereen een prettige herfstvakantie .
Rebelle
What is reality? what is illusion? Just because you can't see something, does it mean it isn't there?
    Citeer
    rebelle 29 okt 2014, 18:29 Damme 1.137 berichten
    Frankje , in mijn cursus photoshop was de leraar voorstander van te selecteren met paden omdat je dan hele fijne correcties kan aanbrengen .
    Het is een feit als je goed met paden kan werken dat je zelfs plooien in een broek mooi kan selecteren , maar met gimp kan ik nog niet vlot genoeg met mijn paden werken , ik denk dat het een gewoonte is . ( soms ben ik dan alles kwijt of heb ik een half pad en dan sukkel ik om hen te vervolledigen )
    Ik moet zeggen ik gebruik het mss ook te weinig.
    Ik gebruik nu meer en meer de schaar hier bij gimp .Heb eindelijk begrepen hoe hij werkt .
    Zowieso om mooi te selecteren moet je een engelen geduld hebben .
    Hoe denk jij hierover ?
    What is reality? what is illusion? Just because you can't see something, does it mean it isn't there?
      Citeer

Schrijf gerust een antwoord

Om te antwoorden heb je een gratis account nodig. Heb je al een account, klik dan op "Aanmelden". Via "Gratis account maken" maak je er eenvoudig een in enkele minuten.