ENKEL OVER "GIMP"
-
rebelle - Lid geworden op: 12 feb 2005, 23:24
Frankje , in mijn cursus photoshop was de leraar voorstander van te selecteren met paden omdat je dan hele fijne correcties kan aanbrengen .
Het is een feit als je goed met paden kan werken dat je zelfs plooien in een broek mooi kan selecteren , maar met gimp kan ik nog niet vlot genoeg met mijn paden werken , ik denk dat het een gewoonte is . ( soms ben ik dan alles kwijt of heb ik een half pad en dan sukkel ik om hen te vervolledigen )
Ik moet zeggen ik gebruik het mss ook te weinig.
Ik gebruik nu meer en meer de schaar hier bij gimp .Heb eindelijk begrepen hoe hij werkt .
Zowieso om mooi te selecteren moet je een engelen geduld hebben .
Hoe denk jij hierover ?
Het is een feit als je goed met paden kan werken dat je zelfs plooien in een broek mooi kan selecteren , maar met gimp kan ik nog niet vlot genoeg met mijn paden werken , ik denk dat het een gewoonte is . ( soms ben ik dan alles kwijt of heb ik een half pad en dan sukkel ik om hen te vervolledigen )
Ik moet zeggen ik gebruik het mss ook te weinig.
Ik gebruik nu meer en meer de schaar hier bij gimp .Heb eindelijk begrepen hoe hij werkt .
Zowieso om mooi te selecteren moet je een engelen geduld hebben .
Hoe denk jij hierover ?
What is reality? what is illusion? Just because you can't see something, does it mean it isn't there?