Oefenforum

gimp bewerkingen Rebelle

Gestart door rebelle op 11 jun 2014, 11:19 891 berichten 213.083 keer gelezen Reageer
rebelle Startte dit onderwerp 29 apr 2015, 11:03 Damme 1.137 berichten
Afbeelding

Fijne woensdag allemaal , nog even genieten van het mooie weer ;

Groetjes
Rebelle
What is reality? what is illusion? Just because you can't see something, does it mean it isn't there?
    Citeer
    *Joy* 29 apr 2015, 18:16
    .
    Prachtig werkje rebelle.
    Schitterend die blik.........
    Mooie kleuren.
    Proficiat.

Nog een mooie avond.
      Citeer
      rebelle Startte dit onderwerp 01 mei 2015, 09:34 Damme 1.137 berichten
      Afbeelding

Ik wens iedereen een prachtige meimaand toe .
      Rebelle
      What is reality? what is illusion? Just because you can't see something, does it mean it isn't there?
        Citeer
        krakje 03 mei 2015, 14:49 Heist op den Berg 10.834 berichten
        Afbeelding
        eigenlijk zou de zon moeten schijnen,
        maar hier valt er regen uit de lucht,
        rebelle nog een fijne gezellige dag binnen,
        groetjes van krakje,
        ik hou van het leven, het is jou maar eenmaal gegeven.
          Citeer
          rebelle Startte dit onderwerp 10 mei 2015, 17:33 Damme 1.137 berichten
          Vandaag is het eindelijk weer genieten .
            Citeer
            rebelle Startte dit onderwerp 21 mei 2015, 22:23 Damme 1.137 berichten
            Afbeelding
              Citeer
              Sita 22 mei 2015, 08:58
              Schitterend, Rebelle, bijna letterlijk.
              Is de achtergrond bewerkt in G'MIC met rodilius?

Eigenlijk zou ik terug moeten beginnen oefenen na het zien van de mooie creaties van Joy en jou.
              Maar ja...

Ook voor jou een mooi weekeinde, Rebelle.
                Citeer
                rebelle Startte dit onderwerp 23 mei 2015, 08:04 Damme 1.137 berichten
                Inderdaad Sita met rodilius . Die kan echt wel mooie resultaten geven maar je moet het juiste plaatje vinden en dan nog de instellingen wat aanpassen .

Laatst gewijzigd door rebelle op 23 mei 2015, 09:10, 1 keer totaal gewijzigd.

Citeer
                  rebelle Startte dit onderwerp 23 mei 2015, 09:09 Damme 1.137 berichten
                  Afbeelding

Aan iedereen een stralend pinksterweekend .
                  Rebelle
                    Citeer
                    krakje 29 mei 2015, 18:32 Heist op den Berg 10.834 berichten
                    Afbeelding
                    eindelijk weer eens iets gemaakt,
                    heb soms echt geen goesting meer,
                    groetjes van krakje
                    ik hou van het leven, het is jou maar eenmaal gegeven.
                      Citeer
                      Sita 29 mei 2015, 21:25
                      rebelle schreef:Inderdaad Sita met rodilius . Die kan echt wel mooie resultaten geven maar je moet het juiste plaatje vinden en dan nog de instellingen wat aanpassen .
                      Bedankt voor het antwoord, Rebelle.
                      Enkel de filter gebruiken op de standaard instellingen geeft niet altijd een mooi resultaat.
                      De juiste aanpassingen zoeken is de kunst.
                      Bij jou is het alvast goed gelukt.
                        Citeer
                        rebelle Startte dit onderwerp 18 jul 2015, 20:14 Damme 1.137 berichten
                        Afbeelding

Prettig weekend allemaal !!!!!
                          Citeer
                          rebelle Startte dit onderwerp 19 jul 2015, 16:58 Damme 1.137 berichten
                          Afbeelding

Kan beter , maar ik heb zolang aan die cutout gezeten om dus die evoliutie van die foto goed te krijgen , dat ik geen zin meer had om de eerste foto nog iets breder te maken . Ik heb de eerste twee evenveel breder gemaakt maar eigenlijk moet ik ze afzonderlijk schalen en de eerste nog de helft groter maken dan de tweede.

En na de regen komt zonneschijn . Hier althans na de natte morgen een stralende namiddag .

Groetjes
                          Rebelle
                            Citeer
                            rebelle Startte dit onderwerp 20 jul 2015, 08:35 Damme 1.137 berichten
                            Afbeelding

Maya wordt vandaag of morgen weer mama . Ming wordt grote broer .
                              Citeer

Schrijf gerust een antwoord

Om te antwoorden heb je een gratis account nodig. Heb je al een account, klik dan op "Aanmelden". Via "Gratis account maken" maak je er eenvoudig een in enkele minuten.