Dat laatste "... is totally full" kwam er zelfs mompelend uit zodat ik het niet eens heb verstaan.
Stuur hem eens dit https://www.youtube.com/watch?v=xVAvMIhvqfk
Hoe wil je de website zien?
Kies je kleuren
Kies de lettergrootte
Je keuze blijft bewaard op deze computer of telefoon. Ze geldt voor de hele website.
Onze e-cards zijn vernieuwd! Stuur een kaartje voor een verjaardag, als bedankje of zomaar. Bekijk de e-cards

pSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.
pSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.Zijn er dan nog veel mensen menswaardig ? Hoe meer er van een product is, hoe minder het waard wordt, het leven op zich heeft niet in alle culturen dezelfde waarde.
In de gevangenis: bedje, koelkast, TV, matekes om mee te babbelen.

pSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.Vooral dat laatste is toch wel onmenselijk lijden.Wil. schreef: ↑29 nov 2023, 09:48In de gevangenis: bedje, koelkast, TV, matekes om mee te babbelen.
In Dendermonde moet enkel de tv nog aan de muur gehangen worden. Maar de thermos warme thee staat al klaar.
Gijzelaars hamas: 50 dagen zonder zonlicht, zonder te weten wat er ondertussen in Thuis gebeurd is.
Dat ligt toch maar aan hen die de beelden maken of doorsturen ?
Om te antwoorden heb je een gratis account nodig. Heb je al een account, klik dan op "Aanmelden". Via "Gratis account maken" maak je er eenvoudig een in enkele minuten.