Israël en de Palestijnen: enige toelichting
-
Fred1950 - Lid geworden op: 20 nov 2019, 10:18
Dat laatste "... is totally full" kwam er zelfs mompelend uit zodat ik het niet eens heb verstaan.
Stuur hem eens dit https://www.youtube.com/watch?v=xVAvMIhvqfk
-
E.T. - Lid geworden op: 11 nov 2008, 21:15
Lach maar met Theo's "emmer" veel erger zijn de onwaarheden & roddels die hij meent te moeten debiteren ...
Hij liegt gewoon, maar dat zijn we van
nvA-ers wel gewoon.
Zijn wij verbaasd dat onze rechtse partijen de rechtse premier van Israel zonder voorbehoud steunen? NEEN
Een Palistijns kind meer of minder ...
Hij liegt gewoon, maar dat zijn we van
nvA-ers wel gewoon.
Zijn wij verbaasd dat onze rechtse partijen de rechtse premier van Israel zonder voorbehoud steunen? NEEN
Een Palistijns kind meer of minder ...
-
socrates - Lid geworden op: 05 nov 2005, 19:32
Men kan zich afvragen wat Francken bezielde om daar nog een "dom" schepje toe te voegen aan de polarisatie rond het Midden-Oostens' conflict. Als pedagoog en kandidaat onderwijsminister heeft hij daarbij in elk geval zijn deskundigheid aan de wereld getoond. Hij zal voortaan misschien wel een tijdje minder gaan emmeren. 
"NO ONE CAN MAKE YOU UPSET.
YOU CHOOSE TO BE. " Epictetus
-
Wil. - Lid geworden op: 15 nov 2005, 19:41
Het Israëlische Middle East Media Research Institute publiceerde dinsdag een uitgelekt document van de Qatarese regering waarin werd beweerd dat het Qatarese regime 3 miljoen euro aan Human Rights Watch heeft betaald.
Die deugmensengroep staat dus op de loonlijsten van de Qatarezen, die ook Hamas van fondsen voorzien.
Tiens, tiens ...
Die deugmensengroep staat dus op de loonlijsten van de Qatarezen, die ook Hamas van fondsen voorzien.
Tiens, tiens ...

pSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.-
Zijn er dan nog veel mensen menswaardig ? Hoe meer er van een product is, hoe minder het waard wordt, het leven op zich heeft niet in alle culturen dezelfde waarde.
-
Wil. - Lid geworden op: 15 nov 2005, 19:41
In de gevangenis: bedje, koelkast, TV, matekes om mee te babbelen.
In Dendermonde moet enkel de tv nog aan de muur gehangen worden. Maar de thermos warme thee staat al klaar.
Gijzelaars hamas: 50 dagen zonder zonlicht, zonder te weten wat er ondertussen in Thuis gebeurd is.

pSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.-
Vooral dat laatste is toch wel onmenselijk lijden.Wil. schreef: ↑29 nov 2023, 09:48In de gevangenis: bedje, koelkast, TV, matekes om mee te babbelen.
In Dendermonde moet enkel de tv nog aan de muur gehangen worden. Maar de thermos warme thee staat al klaar.
Gijzelaars hamas: 50 dagen zonder zonlicht, zonder te weten wat er ondertussen in Thuis gebeurd is.
-
Fred1950 - Lid geworden op: 20 nov 2019, 10:18
-
Dat ligt toch maar aan hen die de beelden maken of doorsturen ?