Jobs - Jobs - Jobs
-
Jan Meuleman - Lid geworden op: 19 jul 2006, 18:37
http://deredactie.be/cm/vrtnieuws/video ... =1.2671391oomski schreef:Die situaties zijn de huidige realiteit.
De rooie moeten van mijn geld blijven. Ze moeten maar werken ipv op mijn kosten te leven.
-
Gast
Ah nu begrijp ik het.Gij hebt in oomski haar plaats geantwoord.Dicksy schreef:Waarom dan die vraag ?
-
Gast
Nee petrol, op een forum gooit iemand iets in de groep en daar kan iedereen op reageren.
Enkel een titel vermelden maar zich niet verder verdiepen in hoe de vork in de steel zit dan heb ik het recht om toch even de verschillende oorzaken aan te halen en dat de oorzaak niet louter deze regering is.
En als mijn reactie dan nog een antwoord op uw vraag is heeft niets met elkaar te maken en is louter toeval.
Enkel een titel vermelden maar zich niet verder verdiepen in hoe de vork in de steel zit dan heb ik het recht om toch even de verschillende oorzaken aan te halen en dat de oorzaak niet louter deze regering is.
En als mijn reactie dan nog een antwoord op uw vraag is heeft niets met elkaar te maken en is louter toeval.
-
pastoor - Lid geworden op: 19 mar 2005, 21:55
oomski,
Charles Vögele sluit al zijn winkels in België. Jobs jobs jobs.
Misinformatie Oomski.
Een verlieslatend bedrijf mag niet gesloten worden.
Heeft niets te maken met jobs/jobs/jobs.
http://deredactie.be/cm/vrtnieuws/economie/1.2675091
De Zwitserse kledingketen Charles Vögele wil al zijn winkels in België sluiten. Dat meldt het bedrijf in een persbericht. In de 41 filialen, verspreid over het hele land, werken 210 mensen.
Het bedrijf was sinds 1999 actief op de Belgische markt. De Belgische activiteiten hebben nooit operationele winst kunnen maken, zegt het bedrijf. "Daarnaast speelden moeilijke economische omstandigheden, de complexiteit van de Belgische markt en een negatief consumentensentiment een belangrijke rol in deze beslissing."
In 2011 startte Charles Vögele in België een strategisch programma om de resultaten structureel te verbeteren. Verlieslatende winkels gingen dicht, er werden diverse wijzigingen in het management doorgevoerd en er werd een nieuwe hoofdzetel geopend in Merksem. De situatie verbeterde volgens het bedrijf wel, maar niet voldoende om winst te draaien.
* * * * *
Charles Vögele sluit al zijn winkels in België. Jobs jobs jobs.
Misinformatie Oomski.
Een verlieslatend bedrijf mag niet gesloten worden.
Heeft niets te maken met jobs/jobs/jobs.
http://deredactie.be/cm/vrtnieuws/economie/1.2675091
De Zwitserse kledingketen Charles Vögele wil al zijn winkels in België sluiten. Dat meldt het bedrijf in een persbericht. In de 41 filialen, verspreid over het hele land, werken 210 mensen.
Het bedrijf was sinds 1999 actief op de Belgische markt. De Belgische activiteiten hebben nooit operationele winst kunnen maken, zegt het bedrijf. "Daarnaast speelden moeilijke economische omstandigheden, de complexiteit van de Belgische markt en een negatief consumentensentiment een belangrijke rol in deze beslissing."
In 2011 startte Charles Vögele in België een strategisch programma om de resultaten structureel te verbeteren. Verlieslatende winkels gingen dicht, er werden diverse wijzigingen in het management doorgevoerd en er werd een nieuwe hoofdzetel geopend in Merksem. De situatie verbeterde volgens het bedrijf wel, maar niet voldoende om winst te draaien.
* * * * *
Sudoku, wijntjes proeven, genieten.
-
Gast
Ah, het is louter toeval.Dicksy schreef:Nee petrol, op een forum gooit iemand iets in de groep en daar kan iedereen op reageren.
-
oomski - Lid geworden op: 28 mei 2008, 08:25
Pastoor, ik heb toch enkel maar gezegd dat ze hun winkels sluiten. Ik heb geen reden gegeven, enkel maar aangegeven met 'jobs jobs jobs', dat er weer jobs verdwijnen ipv bijkomen.
Trouwens de eigenaars van Brantano gaan ook 21 winkels sluiten.
Als de koopkracht alsmaar verminderd wordt ....
Wie op wraak zint, houdt zijn eigen wonden open.
-
MichelN - Lid geworden op: 16 nov 2008, 17:44
Jij wel heel selectief, anders past het niet bij de rooie propaganda, hé?oomski schreef:Jobs jobs jobs.
Jij kijkt/luistert nooit naar het nieuws Jockey???
En wat zegt de NBB over jobs, jobs, jobs?
"De arbeidsmarkt geeft al bijna twee jaar een gestage verbetering te zien. Deze positieve dynamiek, die toe te schrijven is aan de structurele hervormingen, onder meer inzake werkloosheidsuitkeringen, en aan de maatregelen ter vermindering van de arbeidskosten, zou de komende jaren aanhouden. In gecumuleerde termen zal de nettowerkgelegenheidscreatie over de periode 2016-2018 140 000 eenheden bedragen. De werkloosheidsgraad zal dalen tot 7,8 % van de beroepsbevolking tegen 2018." end quote
Maar ja, de NBB is een filiaal van de N-VA, nietwaar.
-
Gast
Blijkbaar leeft gij op een andere planeet.Ge hebt blijkbaar nog nooit van e-commerce gehoord.oomski schreef:Pastoor, ik heb toch enkel maar gezegd dat ze hun winkels sluiten. Ik heb geen reden gegeven, enkel maar aangegeven met 'jobs jobs jobs', dat er weer jobs verdwijnen ipv bijkomen.
Als de koopkracht alsmaar vermindert..... simpele duif.
-
Gast
Wow plezant.De infantieltjes hebben fun.Ga u wat amuseren in Plopsa land.Dicksy schreef:Oomski![]()
-
Ice
MichelN schreef:Mag het vast personeel dan niet af en toe een zondag rust hebben, misschien?dejules schreef:Zondag was bij ons de Brico open : allemaal jobstudenten en de zaakvoerder (dit is al 2 jaar zo!).
Hou je je nu van den domme of snap je 'm echt niet? Je vindt waarschijnlijk een studentenjob een volwaardige job? Niet verwonderlijk, de meeste werkgevers vinden dat ook...
Schijnheilig, zogezegd opkomen voor het vaste personeel terwijl het weer om de hebzucht van de werkgever gaat: goedkope werkkrachten via studentenjobs of meen je nu dat het 'gepeupel' dat nog steeds niet weet?
Als ze konden, dan zouden de werkgevers het liefst altijd en alleen werken met studenten...nog meer winst
En petrol: weer een draadje verzanden met kinderachtige commentaren en beledigingen?
De koopkracht is zeker gedaald met bijbehorende gevolgen en dat wordt steeds erger, enkel degenen die er geen last van hebben blijven dat koppig ontkennen: dat is het ontkennen dat de zon schijnt!
Blijf vooral je best doen de realiteit en opzettelijke verarming te ontkennen, als het jullie beurt is, is de schok dan wel iets groter...