TRUMP wordt een goede president
-
Wil. - Lid geworden op: 15 nov 2005, 19:41
Het is sarcasme: als je meent dat het in de VS zo slecht gesteld is, ga dan eens terug kijken in die hell holes waar je vandaan komt. Los het daar op en kom ons dan vertellen hoe wij het moeten doen.
Dát is wat hij zegt, maar de MSM en ook jij blaten maar wat er in jullie kraam past. Ik begrijp echt niet dat je niet de intellectuele eerlijkheid kunt hebben om het gehele kader te geven. Indien je dat begrepen had, dan zou je toch zo het lafhartige kind niet uithangen door er een stukje uit te pikken waarmee je 'stoute Trump' kon slaan, neem ik aan?
Dát is wat hij zegt, maar de MSM en ook jij blaten maar wat er in jullie kraam past. Ik begrijp echt niet dat je niet de intellectuele eerlijkheid kunt hebben om het gehele kader te geven. Indien je dat begrepen had, dan zou je toch zo het lafhartige kind niet uithangen door er een stukje uit te pikken waarmee je 'stoute Trump' kon slaan, neem ik aan?

pSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.-
Dát staat niet ter discussie.
Het gaat over het onvolledig citeren om de woorden uit hun context te kunnen trekken zodat een gans andere betekenis boven komt drijven.

E.T. - Lid geworden op: 11 nov 2008, 21:15
O … het is sarcasme
Sorry Wil. ik wil niet blaten en ben al lang geen kind meer.
"Stoute Trump" is groot genoeg om zichzelf te slaan, je kan blijven ontkennen dat het een warhoofd is maar de vele tegenstrijdige tweets zijn er.
En net zoals Frits al meermaals heeft aangehaald blijft de zin:
ga dan eens terug kijken in die hell holes waar je vandaan komt.
Sorry Wil. ik wil niet blaten en ben al lang geen kind meer.
"Stoute Trump" is groot genoeg om zichzelf te slaan, je kan blijven ontkennen dat het een warhoofd is maar de vele tegenstrijdige tweets zijn er.
En net zoals Frits al meermaals heeft aangehaald blijft de zin:
-
Blijf ik ontkennen dat hij een warhoofd is? Waar aub? Ik ben me er terdege van bewust dat er 'een hoek af is' maar hier gaat het om dat morele vingertje terwijl je daartoe helemaal geen reden kon hebben als je de hele tweet had gelezen en begrepen.
Hij had kunnen zeggen 'waar jullie roots liggen' , maar dat heeft hij niet gedaan. Op dat punt heeft hij voor 3/4 ongelijk.En net zoals Frits al meermaals heeft aangehaald blijft de zin:
Zie je dat , E.T. ? Ik geef hem ongelijk op de punten waar hij ongelijk heeft, maar ik zit niet mee te lopen met de meute omdat dat toch zo moreel hoogstaand is.

E.T. - Lid geworden op: 11 nov 2008, 21:15
Onvolledig citeren? We gaan toch niet telkens die hele (on)zin herhalen hoop ik.
Er is niks uit z'n context getrokken, de betekenis die uiteindelijk komt boven drijven is wat het is.
De oorspronkelijke opmerking ging over de aankoop van Groenland en wat met hun bewoners …
-
Natuurlijk niet, en als je die hele (on)zin had gekend, dan had je dat helemaal niet in verband gebracht met Groenland, als je bij je volle verstand was.
Trouwens, wat is het probleem met Trump en Groenland? Is dat gebied al Amerikaans territorium? Neen. Wat een hineininterpretierung is dat dan wel?
Ah, ik weet het: áls Groenland door de VS zou gekocht zijn en áls Trump dan nog president zou zijn, en áls de Groenlanders Amerikaanse burgers zouden willen worden, en áls zij of hun kinderen vervolgens neerbuigend zouden doen over het de VS waar zij of hun voorouders naartoe geëmigreerd zijn, DAN zou Trump waarschijnlijk zeggen: ga terug naar jullie hell-hole, kijk eens hoe je het daar oplost en kom dan terug.
Alleen: Trump weet dat Denemarken één van de allerbeste landen om te wonen is.

Over die 4 madammen gesproken … Rachida Tlaib, van Palestijnse oorsprong, vroeg een visum aan om in Israël binnen te mogen want haar 90-jarige grootmoeder woont nog in de regio en misschien is dit wel de laatste kans om haar nog eens te ontmoeten
Haar visum werd eerst geweigerd maar daarna kreeg ze wél toelating van de minister van Bi Za om het land binnen te komen. Wat doet Rachida T. dan? Ze gaat helemaal niet! Haar 90-jarige grootmoeder is plots niet meer van tel. Dat laat het vermoeden wel sterker worden dat het enkel om provocatie ging om Israël in een slecht daglicht te stellen en om 'spotlight-time' te winnen waardoor haar zitje bij volgende verkiezingen mogelijks behouden blijft.

Haar visum werd eerst geweigerd maar daarna kreeg ze wél toelating van de minister van Bi Za om het land binnen te komen. Wat doet Rachida T. dan? Ze gaat helemaal niet! Haar 90-jarige grootmoeder is plots niet meer van tel. Dat laat het vermoeden wel sterker worden dat het enkel om provocatie ging om Israël in een slecht daglicht te stellen en om 'spotlight-time' te winnen waardoor haar zitje bij volgende verkiezingen mogelijks behouden blijft.

frits1955 - Lid geworden op: 05 nov 2016, 14:48
Wel tof van Trump om Palestina als "land" te erkennen toen hij stelde dat de ' vrouwen - waaronder Rachida Tlaib - .... go back to the countries they came from". Fidele kerel die president van de VS dat hij impliciet Palestina erkendRachida Tlaib, van Palestijnse oorsprong