Ban de islam uit het Westen

Hier is plaats voor discussie over politieke onderwerpen.
Bepaalde dwalingen verdwijnen pas als men ophoudt ze te weerleggen (Otto Weiss 1847)

frits1955

02 mar 2018, 16:13

""ij kunt dus enkel voortgaan op de aimabele persoonlijkheid van die mensen"

Ik heb het stille vermoeden dat ik véél meer tijd met die mensen heb (moeten soms) doorbrengen -zowel buiten als binnen de klas- als jij he Wil. Het punt is namelijk dat ik van uw praatjes niet veel geloof. En dan begin je maar snel wat anders te posten.

Wil.

02 mar 2018, 16:17

Afbeelding

Nog een bonus, frits uit die link van Tokkio.  Waarschijnlijk kent die Iraanse vrouw niet veel van de islam. Waarschijnlijk heeft ze nog niet veel tijd doorgebracht met gesprekken met islamleerkrachten. Waarschijnlijk kent ze slechts dezelfde drie vrome jongens die ik heb gesproken.
AfbeeldingAfbeeldingpSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.

tokkio

02 mar 2018, 16:18

De Spreewald-Grundschule in Berlijn - een basisschool voor kinderen tot 12 jaar -  heeft beslist om een
security-groep in te zetten om de veiligheid op de school te garanderen.
De veiligheidsagenten zijn niet aanwezig om de kinderen te beschermen
tegen buitenstaanders, neen, het gaat om de vele gevallen van fysieke
agressie door de kinderen onderling en tegenover de leerkrachten.
Dat gebeurt hier ook al ,en het zal er niet op verbeteren,zachte heelmeesters maken stinkende wonden. :(

https://www.demorgen.be/binnenland/leer ... -b50b7139/
Zie niet uit naar de dag dat alle problemen opgelost zijn, want dan is men dood.

frits1955

02 mar 2018, 16:25

""Waarschijnlijk kent ze slechts dezelfde drie vrome jongens die ik heb gesproken."

"Ze" kan mij niet schelen, Wil. Ik vraag gewoon hoe jij die wolven in schaapskleren hebt ondervraagd waarna je hebt kunnen besluiten dat een deel - "sommigen" - van de leerkrachten islam hun verderfelijke  "ideologie" willen uitstrooien over al dan niet onschuldige kinderhoofden.

Overigens is het mij een raadsel hoe die tandarts Safai zou kunnen weten wat er allemaal op scholen verteld zou worden. Is ze daar misschien tandarts?Politiek geïnspireerde NVA -toogpraat misschien?

frits1955

02 mar 2018, 16:43

""Waarschijnlijk kent ze slechts dezelfde drie vrome jongens die ik heb gesproken."

Over vrome jongens gesproken, Wil. Hoe zit dat eigenlijk met zo'n joodse school waar de evolutietheorie niet mag besproken worden? Naar wat ruikt dat? Achterlijkheid?Fanatisme?Overigens is er nog een andere joodse school in het Antwerpse waar de kinderen niet mogen kennis maken met moderne communicatiemiddelen zoals internet of zelfs televisie- nochtans maakt mediawijsheid ook  deel uit van de eindtermen van ons onderwijs. Stel U eens voor dat het over islamscholen zou gaan - het kot zou te klein zijn he.
Laatst gewijzigd door frits1955 op 02 mar 2018, 16:45, 1 keer totaal gewijzigd.

Wil.

02 mar 2018, 16:45

frits1955 schreef:""Waarschijnlijk kent ze slechts dezelfde drie vrome jongens die ik heb gesproken."

"Ze" kan mij niet schelen, Wil. Ik vraag gewoon hoe jij die wolven in schaapskleren hebt ondervraagd waarna je hebt kunnen besluiten dat een deel - "sommigen" - van de leerkrachten islam hun verderfelijke  "ideologie" willen uitstrooien over al dan niet onschuldige kinderhoofden.

Overigens is het mij een raadsel hoe die tandarts Safai zou kunnen weten wat er allemaal op scholen verteld zou worden. Politiek geïnspireerde NVA -toogpraat misschien?
Safia is misschien wel een ervaringsdeskundige, hé frits?

Het 'hoe' van mijn ondervragingstechnieken speelt geen enkele rol. Ik kan je met de hand op het hart bevestigen dat drie leerkrachten islam me bevestigd hebben dat :
1. de koran het nooit veranderde en dus juiste woord van Allah is
2. dat de profeet Mohammed de beste mens is die ooit geleefd heeft
3. dat zij geen afstand nemen van om het even welk vers in de koran, zelfs niet als daarin gesteld wordt dat de ongelovige moet bevochten worden als hij zich niet onderwerpt aan de islam. Dat geldt ook voor joden en christenen, die een speciaal statuut kunnen krijgen.
4. zij gaan niet zelf over tot de strijd omdat zij zich willen 'inschakelen in de maatschappij' . "Wij doen dat niet" is het excuus. De vraag is dan: waarom niet?

Het is goed gekend dat de basisteksten van de islamideologie (sharia) duidelijk stellen dat een moslim pas de gewapende jihad moet voeren als de moslims sterk genoeg zijn. Dat is voorlopig niet het geval. Dus kunnen ze volstaan met de zachte jihad: het streven naar meer invloed, meer voorrechten, uitzonderingen in de wet enz. Het getal kan ondertussen in hun voordeel werken.

Wie voldoende kennis heeft van de basisprincipes, weet ook dat het liegen tegenover een goddeloze perfect is toegestaan indien daarmee de positie van de islamideologie en van de islamgemeenschap kan verbeterd worden of indien een negatieve impressie daardoor vermeden kan worden. Ook dat weten we vanuit de grote denkers van de islamideologie.

We weten ook dat Mohammed de Arabische holocaust op zijn conto mag schrijven: het uitmoorden en 'Judenrein' maken van een ganse stad en van een gans schiereiland.
Hoe moeten democraten omgaan met mensen die zo'n man op een voetstukje zetten?
Laatst gewijzigd door Wil. op 02 mar 2018, 16:49, 1 keer totaal gewijzigd.

frits1955

02 mar 2018, 16:47

""S"afia is misschien wel een ervaringsdeskundige, hé frits? "

Noppes, Wil. Zij heeft zoveel met Vlaamse scholen te maken als de stoel waar ik op zit. Dat zij ervaring heeft met een bepaald soort islam en de vrouwonvriendelijkheid in het algemeen geloof ik - gezien haar levensgeschiedenis - 100%.

Wil.

02 mar 2018, 16:51

frits1955 schreef:""S"afia is misschien wel een ervaringsdeskundige, hé frits? "

Noppes, Wil. Zij heeft zoveel met Vlaamse scholen te maken als de stoel waar ik op zit. Dat zij ervaring heeft met een bepaald soort islam en de vrouwonvriendelijkheid in het algemeen geloof ik - gezien haar levensgeschiedenis - 100%.
Jij weet helemaal niets af van Safia's ervaring met islamleerkrachten in Vlaamse scholen. Ik ook niet. Ik haal enkel haar eigen woorden aan die in de pers vermeld staan. Maar wat is dan jouw grond om die uitspraak over haar te doen? Ja, ik weet het: je links 'buikgevoel'.

tokkio

02 mar 2018, 16:51

Overigens is het mij een raadsel hoe die tandarts Safai zou kunnen weten wat er allemaal op scholen verteld zou worden.
Is ze daar misschien tandarts?Politiek geïnspireerde NVA -toogpraat
misschien?
Geen toogpraat Frits,die vrouw zal het wel weten ze heeft ondervonden hoe het leven als vrouw in een moslimstaat is, ze heeft er zelfs voor in het gevang gezeten,moslims worden van jongs af aan gebrainwasht,
ze willen altijd en overal hun gelijk halen, maken met iedereen die geen moslim is en dat in vraag stelt ruzie, ze vechten zelfs tegen andere moslims gewoon omdat ze tot een andere stam behoren.
lees maar wat er een islamoloog van vind.............

http://de-bron.org/content/islamoloog-a ... ek-de-ring
Zie niet uit naar de dag dat alle problemen opgelost zijn, want dan is men dood.

frits1955

02 mar 2018, 16:53

" "at zij geen afstand nemen van om het even welk vers in de koran, zelfs niet als daarin gesteld
wordt dat de ongelovige moet bevochten worden als hij zich niet
onderwerpt aan de islam. "

Ja Wil, ik ken die refreintjes. Wie het bovenstaande op papier zet of door leerlingen laat opschrijven binnen het GO kan op staande voet ontslagen worden omdat het niet strookt met de basisprincipes van het GO. Een leerkracht die in dienst wil treden moet die principes erkennen en toepassen - ook een leerkracht godsdienst die in principe enkel inzage moet toestaan aan zijn pedagogische begeleider(s). In al die jaren heb ik zo maar één in soepjurk geklede poesjenel weten opduiken; dezelfde dag kon hij beschikken. De gegeven leerstof kan nooit geheim of verborgen blijven omdat elke leerkracht zijn leerplan, behandelde leerstof, examenvragen etc. aan de directie moet overmaken - ook de leraar islam. Elke directeur mag de klas betreden om te zien of er voldoende discipline is etc; hij mag echter op dat moment geen uitspraken doen over lesinhouden. Dat kan enkel in samenspraak met de pedagogische begeleiders.
Laatst gewijzigd door frits1955 op 02 mar 2018, 17:05, 1 keer totaal gewijzigd.

frits1955

02 mar 2018, 17:00

" "Ik haal enkel haar eigen woorden aan die in de pers vermeld staan. "

Uit niets blijkt dat zij speciaal ervaring heeft met Vlaamse scholen uit alles wat ik over haar gelezen heb- ze is niet eens zo héél lang in ons land. Ze heeft hier zeker niet op de schoolbanken gezeten.. Als de eerste de beste slager of dokter met roots in een moslimland zoiets zou vertellen over Vlaamse scholen waar hij verder niets mee te maken heeft zou ik net hetzelfde zeggen. Maar Safai is binnengehaald door de NVA om dit soort praatjes te verkopen dus..

","die vrouw zal het wel weten ze heeft ondervonden hoe het leven als vrouw in een moslimstaat is, ze heeft er zelfs voor
in het gevang gezeten,"

Ja, beste man, dat is helemaal juist. Maar daar gaat het hier dus niet over.

Wil.

02 mar 2018, 17:09

frits1955 schreef:" "dat zij geen afstand nemen van om het even welk vers in de koran, zelfs niet als daarin gesteld wordt dat de ongelovige moet bevochten worden als hij zich niet onderwerpt aan de islam. "

Ja Wil, ik ken die refreintjes. Wie het bovenstaande op papier zet of door leerlingen laat opschrijven binnen het GO kan op staande voet ontslagen worden omdat het niet strookt met de basisprincipes van het GO.
Er moet toch niets in die zin op papier gezet worden? Waarom zou het? Ik schreef hierboven toch dat de islamiet het recht, ja, de plicht heeft, om te liegen indien dat de positie van de islamideologie verbetert?  Wat denk je, dat die mensen dat niet durven toepassen omdat ze hier geboren zijn? Dat overkomt je dan als je niks weet van de basisprincipes van die ideologie.  Het kluitje en het riet.

De leerkracht islam (en ook de leerlingen) hebben het recht om de koran als leidraad te nemen. Er wordt hen nooit gevraagd om afstand te nemen van de tientallen verzen die oproepen tot geweld tegen andersdenkenden. Er wordt hen evenmin gevraagd om de toelating tot het slaan van vrouwen af te zweren. Ook van de discriminerende regels ivm vrouwenerfrecht moeten geen afstand genomen worden.

En dan heb ik het alleen nog maar over de koran. Een veel groter deel van de ideologie vind je in de uitspraken van Mohammed - "Ik ben zegevierend gemaakt door terreur" "Ik heb de opdracht gekregen om te vechten tegen de mensen tot zij zeggen dat er geen god is buiten Allah en dat ik zijn profeet ben" .

Hoe moet een democraat omgaan met mensen die deze profeet tot hun grote voorbeeld stellen?
Laatst gewijzigd door Wil. op 02 mar 2018, 20:39, 1 keer totaal gewijzigd.

Wil.

02 mar 2018, 17:19

frits1955 schreef:" "Ik haal enkel haar eigen woorden aan die in de pers vermeld staan. "

Uit niets blijkt dat zij speciaal ervaring heeft (enz).
Je blijft in je eigen gelijk ronddraaien. Je wéét dat niet. Punt.

Je wil blijkbaar de mogelijkheid niet eens openlaten dat die vrouw kinderen heeft hier op school, of dat ze via Iraans-belgische vrienden heel goed weet wat er in de lessen islamideologie in ons land wordt verteld. Neen. Jíj  hebt de kennis van wat die vrouw al dan niet weet.
Gast

02 mar 2018, 18:24

MichelN schreef:
The Spirit of Flanders schreef:En wat denk je bvb. van de tweelingzusjes Ladan en Laleh Khodaparast , beide van Iraanse origine ?
Ja lap, de Sof heeft TWEE excuustruzen gevonden!
  • Laboratory of Clinical Bacteriology and Mycology, Department of Microbiology and
    Immunology, KULeuven, Herestraat 49, 3000, Leuven, Belgium
    [*]Switch Laboratory, VIB Center for Brain and Disease Research, Herestraat 49, 3000, Leuven, Belgium[*]Switch Laboratory, Department of Cellular and Molecular Medicine, KULeuven, Herestraat 49, 3000, Leuven, Belgium[*]Ladan Khodaparast and Laleh Khodaparast contributed equally to this work.
"We konden de pagina die u zocht niet vinden.".?
"Ladan Khodaparast and Laleh Khodaparast contributed equally to this work."

Oké, de KUL voelde zich zedelijk verplicht in het kader van de politieke correctheid minstens een paar moslims in de credentials te vermelden.
Op de VRT site staat binnen de tekst "De resultaten van het onderzoek van de Leuvense wetenschappers is vandaag verschenen in het tijdschrift Nature Communications. "  ,  deze link , en daar bovenaan staan beide namen vermeld  binnen " .. proteins constitute weak spots of bacterial proteostasis Ladan Khodaparast
  • Laleh Khodaparast, "  .  Dit zijn "pop up" 's van de Nature Communications pagina !
Gast

02 mar 2018, 18:38

MichelN schreef:.....
Die paar zwaluwen maken zeker de lente niet, technologisch leven ze nog in 1958.
Al eens de centra waar ze met uranium prutsen in Iran bezocht misschien ? 

Wil. schreef:
The Spirit of Flanders schreef:En wat denk je bvb. van de tweelingzusjes Ladan en Laleh Khodaparast , beide van Iraanse origine ?
Ik denk dat die twee vrouwen goede wetenschappers zijn.
In Nederland hebben ze de ex-Iraniër Elian Afshin. Die man doceert recht aan de universiteit in Leiden. Hij is een atheïst geworden en een uitgesproken criticus van de islamideologie.

Weet jij of die twee vrouwen per toeval ook nog moslims zijn? In die link die je gaf, stond daarover niks vermeld.

Nee , en daarom dat ik vroeg of JIJ  hen eens een email wilt sturen , in het engels bitte schön , met deze vraag :) Het e-mail adres van Laleh is "Laleh.khodaparast@switch.vib-kuleuven.be"  en pas op , dit is geen fake , dus denk aan uw fatsoen ! :)

( email adres gevonden op http://journals.plos.org/plosone/articl ... ne.0146704 )
Laatst gewijzigd door Gast op 02 mar 2018, 18:53, 1 keer totaal gewijzigd.