Jobs - Jobs - Jobs
-
Silver Wolf - Lid geworden op: 08 apr 2008, 16:51
Toen ik de recentste antwoorden las op vorige blz...
ben ik zekerheidshalve toch eens gaan opzoeken of dit nu wel seniorennet is!?
Quote De anale fase is, volgens Freud, de tweede fase in de psychoseksuele ontwikkeling en duurt van ongeveer 15 maanden tot 3 jaar. Het overlapt dus gedeeltelijk met de orale fase. Rond deze leeftijd (2 jaar, maar dit verschilt ook per cultuur) begint ongeveer de zindelijkheidstraining, wat betekent dat het kind gefascineerd raakt over de erogene zone van de anus. Dit stadium valt samen met het begin van het vermogen om de sluitspier te beheersen.
Einde citaat
Het is ook mogelijk dat enkele senioren vanuit hun RVT reageren en daar zijn nogal wat gevallen, die teruggekeerd zijn naar het beginstadium.
En op de afdeling "P" van pamper zijn ingedeeld.
Door het warme weer kan dat inderdaad een acute vorm van anale fixatie opleveren.
sw
Quote De anale fase is, volgens Freud, de tweede fase in de psychoseksuele ontwikkeling en duurt van ongeveer 15 maanden tot 3 jaar. Het overlapt dus gedeeltelijk met de orale fase. Rond deze leeftijd (2 jaar, maar dit verschilt ook per cultuur) begint ongeveer de zindelijkheidstraining, wat betekent dat het kind gefascineerd raakt over de erogene zone van de anus. Dit stadium valt samen met het begin van het vermogen om de sluitspier te beheersen.
Einde citaat
Het is ook mogelijk dat enkele senioren vanuit hun RVT reageren en daar zijn nogal wat gevallen, die teruggekeerd zijn naar het beginstadium.
Door het warme weer kan dat inderdaad een acute vorm van anale fixatie opleveren.
sw
-
jamaar - Lid geworden op: 30 aug 2013, 17:34
U zoekt het veel te ver SW.Silver Wolf schreef:Toen ik de recentste antwoorden las op vorige blz...![]()
Einde citaat
Door het warme weer kan dat inderdaad een acute vorm van anale fixatie opleveren.![]()
sw
We vrezen gewoon voor een terugkeer naar de jaren vijftig.
Een WC kot buitenhuis met een plank met een opening erin en tweemaal per jaar de beerput uitvoeren ...
Regressie (om in de Freud terminologie te blijven) slechts te vermijden als de Vlamingen opnieuw leren wat écht werken is.
-
De kannibaal - Lid geworden op: 01 mei 2015, 18:25
Tijd om Uw business plan op te stellen voor U nieuw bedrijfje. Bij ons in de streek is er voldoende vraag. Naast elke kool plaatst men een pollepel, bij voorkeur kwaliteitsmest. liefst een bio product. Uw voedsel dient dus te worden aangepast in functie van het te leveren product. Gij zult dus waarschijnlijk moeten veranderen van warenhuisketen voor Uw aankopen, want anders verliest de kolenboer zijn bio-certificering.jamaar schreef:
Een WC kot buitenhuis met een plank met een opening erin en tweemaal per jaar de beerput uitvoeren ...
Regressie (om in de Freud terminologie te blijven) slechts te vermijden als de Vlamingen opnieuw leren wat écht werken is.
Ik moet U uiteraard niet herinneren aan fiscale voordelen verbonden aan de zelfstandigheid.
-
Gast
Wacht maar af. Je zal ooit wel eens je poep afgekuist worden met wat meer lijkt op behangpapier dan op WC papier. Je zal dan wel eens terug nadenken over de tijd van vóór de "besparingen" door de uw volprezen partij(en) en hun "helfies".jamaar schreef:U zoekt het veel te ver SW.Silver Wolf schreef:Toen ik de recentste antwoorden las op vorige blz...![]()
Einde citaat
Door het warme weer kan dat inderdaad een acute vorm van anale fixatie opleveren.![]()
sw
-
Fokke - Lid geworden op: 05 aug 2004, 11:09
Ik kan hier geen zinnig antwoord op geven wegens niet afgestudeerd en dus geen master en onbevoegd in deze materie...The Spirit of Flanders schreef:Wacht maar af. Je zal ooit wel eens je poep afgekuist worden met wat meer lijkt op behangpapier dan op WC papier. Je zal dan wel eens terug nadenken over de tijd van vóór de "besparingen" door de uw volprezen partij(en) en hun "helfies".jamaar schreef:U zoekt het veel te ver SW.Silver Wolf schreef:Toen ik de recentste antwoorden las op vorige blz...![]()
Einde citaat
sw
Weet dan dat uw stem door niemand wordt aanhoord zolang ge stamelend bidt en bedelt bij de poort!
-
Gast
Ge hoeft niet gestudeerd te hebben om bediend te worden met behangpapier.Fokke schreef: Ik kan hier geen zinnig antwoord op geven wegens niet afgestudeerd en dus geen master en onbevoegd in deze materie...
-
Oh ja, die goeie oude tijd ...The Spirit of Flanders schreef: Wacht maar af. Je zal ooit wel eens je poep afgekuist worden met wat meer lijkt op behangpapier dan op WC papier. Je zal dan wel eens terug nadenken over de tijd van vóór de "besparingen" door de uw volprezen partij(en) en hun "helfies".
-
telloorlekker - Lid geworden op: 26 nov 2002, 17:46
Nooit geweten dat oplaadbatterijen vol "poeppapier" zit...ED. schreef:. De papierfabrieken vrezen voor jobs.
-
telloorlekker - Lid geworden op: 26 nov 2002, 17:46
toch... meer condensatoren dan je kan bedenken... maar wat die twee of meer draadjes bij de jouwe zouden aanrichten ? Verbonden aan "tampons" misschien ?ED. schreef:Tll. Nog nooit een kontensator gezien?
-
pol55 schreef:Met de huidige taks Lift zal elke gepentioneerde in 2018 DUZEND euro \ jaar blijvend moeten inleveren (met 2 is dat 2000 euro) En rijken worden rijker
De échte rijken laten zich niet pluimen want die zitten met hun geld in het buitenland.
In België wordt voor het ogenblik niemand rijker. Kan ook moeilijk anders want het land wordt armer en armer omdat er steeds minder écht wordt gewerkt, ondernomen en gespaard.
En als er moet ingeleverd worden door de gepensioneerden, is dit het gevolg van het feit dat de Staat minder geld binnenkrijgt en er dus ook minder kan uitdelen zoals sinterklaas.
Als het maar bij die 1.000 euro blijft. De kans bestaat dat de Staat het pensioen helemaal niet meer zal kunnen uitbetalen.
Met andere woorden dat België terecht komt in een toestand zoals Griekenland.
-
Gast
Ik zit nu al maandelijks aan mijn spaargeld. 'k Zal eens bij mijn huisdokter moeten langs gaan om me wat invalied te laten verklaren. Dat helpt zeggen de Nederlanders.pol55 schreef:Met de huidige taks Lift zal elke gepentioneerde in 2018 DUZEND euro \ jaar blijvend moeten inleveren (met 2 is dat 2000 euro) En rijken worden rijker