In Afrika begint het pas en Trump stuurt binnenkort massa's toestellen naar overal ter wereld.

pSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.Hoe wil je de website zien?
Kies je kleuren
Kies de lettergrootte
Je keuze blijft bewaard op deze computer of telefoon. Ze geldt voor de hele website.
Onze e-cards zijn vernieuwd! Stuur een kaartje voor een verjaardag, als bedankje of zomaar. Bekijk de e-cards

pSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.De kleine dictator heeft gesproken. Opgepast voor die rakkers.

pSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.Dr. Vogel uit Nederland heeft beslist er ook één .....gast43 schreef: ↑09 apr 2020, 19:29https://www.youtube.com/watch?v=3EGmwG-BjPY
COVID-19
Ontvang de laatste informatie van de Federale Overheidsdienst.
Huisarts Meijel denkt medicijn tegen coronavirus te hebben
En Duitsland heeft groot gelijk. Landen die de tering naar de tering hebben gezet moeten niet opdraaien voor hen die altijd de krekel hebben uitgehangen. België hoort zeker bij de groep krekels, zeker toen Verhofstadt aan de macht kwam is het van kwaad naar erger gegaan.dejules schreef:
De Duitse bondskanselier Merkel verwerpt het voorstel dat de reparatie van de economische schade van de corona-uitbraak gefinancierd moet worden met eurobonds.
Dit is slecht nieuws voor België dat zijn enorme ambtenarij en haar excessieve pensioenen niet meer kan financieren via leningen.
Daar valt u onder als privé werknemer. Bibber, bibber.haar excessieve pensioenen
De Belgische werknemer heeft ondanks ONBEPERKTE afdrachten het laagste pensioen van alle Oeso-landen.
Laatst gewijzigd door dejules op 09 apr 2020, 22:58, 2 keer totaal gewijzigd.
Om te antwoorden heb je een gratis account nodig. Heb je al een account, klik dan op "Aanmelden". Via "Gratis account maken" maak je er eenvoudig een in enkele minuten.