TRUMP wordt een goede president

Hier is plaats voor discussie over politieke onderwerpen.
Bepaalde dwalingen verdwijnen pas als men ophoudt ze te weerleggen (Otto Weiss 1847)

E.T.

15 jun 2020, 12:39

frits1955 schreef:
15 jun 2020, 12:06
Als een bevolkingsgroep die goed is voor 12% van de totale bevolking ook goed is voor bijna 25% van het totaal aantal dodelijke slachtoffers door politiegeweld in de periode 2015 - 2019 ....dan bespeuren jullie daar geen anomaliteit in? Als 35% van de totale bevolking aan "anders" gekleurden goed is voor de helft van al het dodelijk politiegeweld in diezelfde periode dan zien jullie daar geen abnormale verhouding in en dat raciale vooroordelen daar op zijn minst een rol in zullen spelen?
De vraag stellen is ze beantwoorden Frits 8)
OPGELET bovenstaande tekst kan sporen van ironie en/of sarcasme bevatten
64bits - Core i3 - Acer A9Q1KNT - SPIN SP314-51 - Windows 11 Home - Firefox - Wifi - Telenet

Dicksy

15 jun 2020, 12:40

Nee, het past niet in jullie linkse kraam.

Wil.

15 jun 2020, 12:58

frits1955 schreef:
Als een bevolkingsgroep die goed is voor 12% van de totale bevolking ook goed is voor bijna 25% van het totaal aantal dodelijke slachtoffers door politiegeweld in de periode 2015 - 2019 ....dan bespeuren jullie daar geen anomaliteit in? Als 35% van de totale bevolking aan "anders" gekleurden goed is voor de helft van al het dodelijk politiegeweld in diezelfde periode dan zien jullie daar geen abnormale verhouding in en dat raciale vooroordelen daar op zijn minst een rol in zullen spelen?
Lees wat de mensen van Harvard daarover zeggen.

Je hebt hopelijk ook gelezen dat bij 'gewone moorden' (burgers onderling) 94% van de zwarte slachtoffers door zwarten worden gedood? Je merkt ook dat zwarte slachtoffers (burgers/burgers) véél sterker vertegenwoordigd zijn dan hun 12% van de bevolking?
50% van de vermoorde mensen waren zwarten hoewel ze maar 12- 13% van de ganse bevolking uitmaken.
!! 94% van die moorden waren black on black moorden.
Het is niet omdat de feiten eigenaardig en verrassend lijken, dat er geen ernstige verklaring voor kan zijn zonder naar de slogan 'racisme' te moeten grijpen.

Ik heb geciteerd uit officiële documenten van de overheid.
Laatst gewijzigd door Wil. op 15 jun 2020, 13:55, 1 keer totaal gewijzigd.
AfbeeldingAfbeeldingpSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.

De kannibaal

15 jun 2020, 13:49

Wil. schreef:
15 jun 2020, 12:58
frits1955 schreef:
Lees wat de mensen van Harvard daarover zeggen.

Je hebt hopelijk ook gelezen dat bij 'gewone moorden' (burgers onderling) 94% van de zwarte slachtoffers door zwarten worden gedood? Je merkt ook dat zwarte slachtoffers (burgers/burgers) véél sterker vertegenwoordigd zijn dan hun 12% van de bevolking?
50% van de vermoorde mensen waren zwarten hoewel ze maar 12- 13% van de ganse bevolking uitmaken.
!! 94% van die moorden waren black on black moorden.
Het is niet omdat de feiten eigenaardig en verrassend lijkt, dat er geen ernstige verklaring voor kan zijn zonder naar de slogan 'racisme' te moeten grijpen.

Ik heb geciteerd uit officiële documenten van de overheid.
Het meest essentiële zijt gij nog vergeten te citeren, maar het is waarschijnlijk niet opgenomen in de officiële documenten.
Om hun staten te stichten, hebben ze de volledige oorspronkelijke bevolking gedecimeerd. Hetgeen ervan overgeschoten is, werd in kweekreservaten gestopt, uit bezorgdheid voor de volledige uitroeiing van het ras. Er is hier uiteraard geen sprake van racisme. Wij mogen het waarschijnlijk niet zeggen, maar de Amerikanen zijn een samenraapsel van goudzoekers, racisten, ontsnapte gedetineerden, moordenaars, een heel klein gedeelte avonturiers met één rode draad; meester huichelaars van de eerste tot de laatste.

Wil.

15 jun 2020, 14:04

De kannibaal schreef:
Het meest essentiële zijt gij nog vergeten te citeren, maar het is waarschijnlijk niet opgenomen in de officiële documenten.
Ja, dat wou ik ook nog te doen, maar als we voorlopig dat dispuut over blanken / zwarten en de gevallen van racisme in dit verband kunnen aanpakken, dan zou dat een goede eerste stap zijn. Mogelijk heb je daar over-gelezen hoewel hier al een reeks postings na elkaar over dat aspect gaan. Geen mening?

De kannibaal

15 jun 2020, 15:47

Wil. schreef:
De kannibaal schreef:
Ja, dat wou ik ook nog te doen, maar als we voorlopig dat dispuut over blanken / zwarten en de gevallen van racisme in dit verband kunnen aanpakken, dan zou dat een goede eerste stap zijn. Mogelijk heb je daar over-gelezen hoewel hier al een reeks postings na elkaar over dat aspect gaan. Geen mening?
Ik heb voorzeker hierover een mening, maar ik ben wat terughoudend omdat mij betrokken partij of vooroordelen zouden kunnen worden verweten. Ik heb als jongeling gelopen in de sporen van een Zuid-Afrikaanse trader, en enige partijdigheid is hier niet uit te sluiten. Er zijn grote overeenkomsten tussen de Zuid-Afrikaanse negers en de Amerikaanse, maar ook grote verschillen.
Met een rapport van de Harvard of Oxford uni. Kunt gij weinig indruk op mij maken. Ze bevestigen meestal de overtuiging van de weldoeners die hun financieel ondersteunen. Ik ben er duizend procent van overtuigd dat elke neger of Latino, die neergeschoten wordt op de ranch van een Texaan niet wordt opgenomen in de misdaadstatistieken. Het is hetzelfde als een gestolen fiets bij ons. Zelfs de Politie vraagt U om geen aangifte te doen, omwille van ambtelijke overbelasting.
Het lijkt nogal logisch dat er in de laagste categorie drugdealers, negers door andere negers van kant worden gemaakt en ze zijn met duizenden. In de laag daarboven zullen het blanke maffiosi zijn, die afrekenen met hun werknemers. Hoe hoger gij stijgt naar de top van de hiërarchische piramide, hoe minder moorden er aan licht zullen komen.
Laat staan dat Harvard hier tevoorschijn zou komen met betrouwbare statistieken.

figaretto

15 jun 2020, 15:55

E.T. schreef:
15 jun 2020, 12:02
Der zijn er hier nog die niet goed weten wat uitkramen: geen spoor van racisme 8O 8O 8O
Voor het geval dat je mij hiermee bedoelt : men is hier afgeweken van het onderwerp Trump en verzeild geraakt in de kwestie van wel of geen geen racisme bij het optreden van de politie met dodelijke afloop. Uit de meerdere studies, hier gepubliceerd o.a. Washington Post, Harvard Universiteit, vond ik geen spoor van racisme, althans wat deze specifieke materie betreft. Nu, knappere universitaire koppen dan ik vinden er ook geen. Maar er zijn misschien nóg straffere koppen zoals bij Antifa en andere geleerde genootschappen die er wel zullen vinden. En met woord en daad, vooral daad, de kop inslaan.

Wil.

15 jun 2020, 16:11

De kannibaal schreef:
Wil. schreef:
De kannibaal schreef:
Ik heb voorzeker hierover een mening, maar ik ben wat terughoudend omdat mij betrokken partij of vooroordelen zouden kunnen worden verweten. Ik heb als jongeling gelopen in de sporen van een Zuid-Afrikaanse trader, en enige partijdigheid is hier niet uit te sluiten. Er zijn grote overeenkomsten tussen de Zuid-Afrikaanse negers en de Amerikaanse, maar ook grote verschillen.
Met een rapport van de Harvard of Oxford uni. Kunt gij weinig indruk op mij maken. Ze bevestigen meestal de overtuiging van de weldoeners die hun financieel ondersteunen. Ik ben er duizend procent van overtuigd dat elke neger of Latino, die neergeschoten wordt op de ranch van een Texaan niet wordt opgenomen in de misdaadstatistieken. Het is hetzelfde als een gestolen fiets bij ons. Zelfs de Politie vraagt U om geen aangifte te doen, omwille van ambtelijke overbelasting.
Het lijkt nogal logisch dat er in de laagste categorie drugdealers, negers door andere negers van kant worden gemaakt en ze zijn met duizenden. In de laag daarboven zullen het blanke maffiosi zijn, die afrekenen met hun werknemers. Hoe hoger gij stijgt naar de top van de hiërarchische piramide, hoe minder moorden er aan licht zullen komen.
Laat staan dat Harvard hier tevoorschijn zou komen met betrouwbare statistieken.
Heel kritisch zijn: goed standpunt, kannibaal. Kun je me zeggen welke bronnen ik écht mag vertrouwen? Dan kan ik me des te beter informeren, nietwaar.

De kannibaal

15 jun 2020, 16:36

Wil. schreef:
15 jun 2020, 16:11
De kannibaal schreef:
Wil. schreef:
Heel kritisch zijn: goed standpunt, kannibaal. Kun je me zeggen welke bronnen ik écht mag vertrouwen? Dan kan ik me des te beter informeren, nietwaar.
Het kort houden, want figaretto maakte ons attent op het feit dat wij over Trump bezig waren, hoewel bij nader inzien, wat is het verschil tussen Trump en een racist????
Blijft de bronnen gebruiken, waarin gij zelf in volle overtuiging geloof aan hecht WIL. Waarschijnlijk hebt gij vroeger Uw
kans laten voorbijgaan om eens kennis te maken met de realiteit van het dagelijkse leven. Ze is soms totaal verschillend.

Wil.

15 jun 2020, 21:15

Ik begrijp daaruit dat je me geen betere bronnen kunt aanraden en dat degene die ik aanhaal prima zijn (omdat ik erin geloof ).

squadra

16 jun 2020, 11:20

"Het financiële medicijn tegen corona is allang uitgevonden: meer geld/schuld", stelde investment manager Simon Wiersma van ING vast. "Waar zouden beleggers zijn zonder de Fed?"

De centrale bank in de VS gaat ook op de secundaire markt individuele bedrijfsobligaties opkopen, waar tot nu toe slechts indextrackers werden gekocht.

Ook zou de Amerikaanse president Trump 1.000 miljard dollar willen uitgeven aan overheidsbestedingen in infrastructuur, zoals bruggen en wegen, om de economie een duw vooruit te geven. "Vergelijkbaar met de Chinese manier van stimuleren", aldus Wiersma.
Je zou bijna denken dat de PVDA hun programma van den Trump overgenomen hebben en zeker al die van China.

De kannibaal

16 jun 2020, 14:37

squadra schreef:
16 jun 2020, 11:20
"Het financiële medicijn tegen corona is allang uitgevonden: meer geld/schuld", stelde investment manager Simon Wiersma van ING vast. "Waar zouden beleggers zijn zonder de Fed?"

De centrale bank in de VS gaat ook op de secundaire markt individuele bedrijfsobligaties opkopen, waar tot nu toe slechts indextrackers werden gekocht.

Ook zou de Amerikaanse president Trump 1.000 miljard dollar willen uitgeven aan overheidsbestedingen in infrastructuur, zoals bruggen en wegen, om de economie een duw vooruit te geven. "Vergelijkbaar met de Chinese manier van stimuleren", aldus Wiersma.
Je zou bijna denken dat de PVDA hun programma van den Trump overgenomen hebben en zeker al die van China.
Neen , gij vergist U. Trump las het programma van PVDA, stond versteld van de onverwachte genialiteit, en veranderde van koers.

E.T.

16 jun 2020, 15:04

:lol: :lol: :lol:
OPGELET bovenstaande tekst kan sporen van ironie en/of sarcasme bevatten
64bits - Core i3 - Acer A9Q1KNT - SPIN SP314-51 - Windows 11 Home - Firefox - Wifi - Telenet

frits1955

18 jun 2020, 13:32

Altijd leerrijk om eens naar de "Latest polls" te kijken ivm de race Trump/Biden :wink:

Afbeelding

Afbeelding

https://www.realclearpolitics.com/epolls/latest_polls/

frits1955

20 jun 2020, 12:33

Minstens zo leerrijk is dit: de vlaggen voor de herverkiezingscampagne "Trump 2020" worden gemaakt in..China. "Make America great again" :lol: :lol:

Afbeelding

Manufacturers are already hard at work churning out banners for President Donald Trump’s 2020 re-election campaign — in China.
According to a Reuters report Wednesday, China’s Jiahao Flag Co. has produced more than 90,000 “Trump 2020: Keep America Great!” banners and flags since March, and the factory has ramped up production before Trump’s threatened tariffs against all Chinese-made goods kick on.