Wil. schreef: ↑15 jun 2020, 14:04
De kannibaal schreef: ↑15 jun 2020, 13:49
Het meest essentiële zijt gij nog vergeten te citeren, maar het is waarschijnlijk niet opgenomen in de officiële documenten.
Ja, dat wou ik ook nog te doen, maar als we voorlopig dat dispuut over blanken / zwarten en de gevallen van racisme in dit verband kunnen aanpakken, dan zou dat een goede eerste stap zijn. Mogelijk heb je daar over-gelezen hoewel hier al een reeks postings na elkaar over dat aspect gaan. Geen mening?
Ik heb voorzeker hierover een mening, maar ik ben wat terughoudend omdat mij betrokken partij of vooroordelen zouden kunnen worden verweten. Ik heb als jongeling gelopen in de sporen van een Zuid-Afrikaanse trader, en enige partijdigheid is hier niet uit te sluiten. Er zijn grote overeenkomsten tussen de Zuid-Afrikaanse negers en de Amerikaanse, maar ook grote verschillen.
Met een rapport van de Harvard of Oxford uni. Kunt gij weinig indruk op mij maken. Ze bevestigen meestal de overtuiging van de weldoeners die hun financieel ondersteunen. Ik ben er duizend procent van overtuigd dat elke neger of Latino, die neergeschoten wordt op de ranch van een Texaan niet wordt opgenomen in de misdaadstatistieken. Het is hetzelfde als een gestolen fiets bij ons. Zelfs de Politie vraagt U om geen aangifte te doen, omwille van ambtelijke overbelasting.
Het lijkt nogal logisch dat er in de laagste categorie drugdealers, negers door andere negers van kant worden gemaakt en ze zijn met duizenden. In de laag daarboven zullen het blanke maffiosi zijn, die afrekenen met hun werknemers. Hoe hoger gij stijgt naar de top van de hiërarchische piramide, hoe minder moorden er aan licht zullen komen.
Laat staan dat Harvard hier tevoorschijn zou komen met betrouwbare statistieken.