Durft Fred nog s'avonds buiten komen.
Hier op het Kiel de ouderen niet.
Raad eens hoe dat komt?
Raad eens hoe dat komt?
Hoe wil je de website zien?
Kies je kleuren
Kies de lettergrootte
Je keuze blijft bewaard op deze computer of telefoon. Ze geldt voor de hele website.
Onze e-cards zijn vernieuwd! Stuur een kaartje voor een verjaardag, als bedankje of zomaar. Bekijk de e-cards
Vlaams Belang heeft een probleem in Antwerpen: 100.000 euro extra om flop op 13 oktober te vermijdendoor voorn » 3 minuten geleden
Raad eens hoe dat komt?
Mischien is er op de Parking toch meer frisse lucht dan in 't stad ?Dicksy schreef: ↑10 aug 2024, 16:35door voorn » 3 minuten geleden
Raad eens hoe dat komt?
Heb zelf 30 jaar in Antwerpen gewoond en altijd zelfs heel graag. Nu heb ik het mij nog geen dag beklaagd dat ik er vertrokken ben.
Dus dezelfde vraag hier voorn: "Raad eens hoe dat komt?"![]()
Dat begint ook serieus te minderen.door socrates » 10 minuten geleden
Mischien is er op de Parking toch meer frisse lucht dan in 't stad ?
Ondanks dat er genoeg veerbo(o)t(jes)en overvaren is dit echt geen optie.door socrates » minder dan een minuut geleden
Dan ook maar het Kanaal oversteken ?
Ik vermoed dat een plaatsje in zo"n, vaak overvolle, bootjes, te duur zijn voor wat ze kunnen opleveren. Bovendien is de "atmosfeer" in UK momenteel zeker niet beter dan hier op de Parking.
Niet iedereen gaat akkoord:frits1955 schreef: ↑10 aug 2024, 14:12Nu en dan worden er ook verstandige dingen gezegd over de extreem-rechtse plunderaars in GB:
... Nu is het ter rechterzijde moeilijk om extreemrechts geweld te benoemen als wat het is: extreemrechts geweld dat slachtoffers maakt en schade berokkent. Er is een vrij breed gedeelde overtuiging dat migranten die slachtoffer zijn van bruut straatgeweld dat aan zichzelf te wijten hebben. Dat victimblaming komt overeen met het idee dat extreemrechts behendig in de markt zet, namelijk dat pogromachtig straatgeweld een soort explosie van het volksgemoed laat zien, tot een kookpunt gebracht door jaren van ontkende migratieproblemen en criminaliteit.

pSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.
pSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.
pSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.Duidelijke afsprakenVolgens de Israëlische wet hebben Joden het recht om te bidden op de Tempelberg,
Over welk bezoek gaat het?De internationale kritiek is groot. Jordanië, dat formeel de bewaarder is van de heilige plaatsen, noemde het bezoek “een bestorming” van de Tempelberg

pSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.Om te antwoorden heb je een gratis account nodig. Heb je al een account, klik dan op "Aanmelden". Via "Gratis account maken" maak je er eenvoudig een in enkele minuten.