Wordt arbeid schaars?
-
dejules
Idioot!Wil. schreef:Dejules : Bron : radio 1
Bron: jouw dikke duim. Bewijzen op tafel. Waar is de link?
-
Gast
Klopt het dat Uw partij " 1.557 miljard euro " aan pensioenafdrachten mee opgesoupeerd heeft ?Klopt het dat uw partij "op zoek is naar 8 miljard Euro"?
-
dejules
Klopt het dat U niet afdroeg als netto-ontvanger?Dicksy schreef:Klopt het dat Uw partij " 1.557 miljard euro " aan pensioenafdrachten mee opgesoupeerd heeft ?Klopt het dat uw partij "op zoek is naar 8 miljard Euro"?
U was statutair, toch?
-
Gast
Klopt het dat de pensioenafdrachten van de mensen waren en dat uwe groene goeroe Leemans er rijkelijk zijn zakken mee vult ?Klopt het dat U niet afdroeg als netto-ontvanger?
Klopt het dat Leemans geld als slijk verdient en een zeer royaal pensioen krijgt en zijn leden wandelen stuurt met de laagste pensioenen in Europa en dat nog ok vindt ook ? Dat doet zelfs NVA niet want die beschermt haar ambtenaren.
-
Wil. - Lid geworden op: 15 nov 2005, 19:41
Vanmorgen ben je begonnen met : " u bent de achterlijke, toch? " en nu varieer je op dat thema met "idioot"dejules schreef:Idioot!Wil. schreef:Dejules : Bron : radio 1
Bron: jouw dikke duim. Bewijzen op tafel. Waar is de link?
Als de argumenten op zijn, gaat de verliezer over naar schelwoorden.

pSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.-
dejules
Dicksy schreef:Klopt het dat de pensioenafdrachten van de mensen waren en dat uwe groene goeroe Leemans er rijkelijk zijn zakken mee vult ?Klopt het dat U niet afdroeg als netto-ontvanger?
Klopt het dat Leemans geld als slijk verdient en een zeer royaal pensioen krijgt en zijn leden wandelen stuurt met de laagste pensioenen in Europa en dat nog ok vindt ook ? Dat doet zelfs NVA niet want die beschermt haar ambtenaren.
Het inkomen van Leemans kan uw googlelen en is een pak minder dan uw goeroe De Wever.
En in vergelijking met Bracke is Leemans een landloper!!
-
Gast
Klopt het dat Uw partij in de vorige regeringen Uw pensioengeld opsoupeerde, U erbij stond, U er naar keek en het goed vond en U nu met de gebakken peren zit en het nog steeds goed vindt !Het inkomen van Leemans kan uw googlelen en is een pak minder dan uw goeroe De Wever.
-
dejules
Kerel, U denigreert mij reeds jaren : U noemt mij "Julio", pakjesdrager, goederenbehandelaar, werkloze, beroepsstaker, vakbondsafval, ...Wil. schreef:Vanmorgen ben je begonnen met : " u bent de achterlijke, toch? " en nu varieer je op dat thema met "idioot"
Laatst gewijzigd door dejules op 16 jun 2017, 20:58, 1 keer totaal gewijzigd.
-
dejules
De laatste maanden duiken met de regelmaat vd klok artikels op over de onrechtvaardige en onbetaalbare overheidspensioenen. Misschien zit U binnenkort met de gebakken peren. U was statutair, toch?Dicksy schreef:Klopt het dat Uw partij in de vorige regeringen Uw pensioengeld opsoupeerde, U erbij stond, U er naar keek en het goed vond en U nu met de gebakken peren zit en het nog steeds goed vindt !Het inkomen van Leemans kan uw googlelen en is een pak minder dan uw goeroe De Wever.
-
Gast
Klopt het dat U al jaren met een laag pensioen zit omdat omdat Uw partij Uw pensioengeld opgesoupeerd heeft ?De laatste maanden duiken met de regelmaat vd klok artikels op over de onrechtvaardige en onbetaalbare overheidspensioenen. Misschien zit U binnenkort met de gebakken peren. U was statutair, toch?
-
dejules
Nee, dat klopt niet.Dicksy schreef: Klopt het dat U al jaren met een laag pensioen zit omdat omdat Uw partij Uw pensioengeld opgesoupeerd heeft ?
Ons pensioengeld werd gestolen door de ambtenarij, iets met "uitgestelde lonen".
-
Gast
Klopt het dat met de 1.557 miljard opgesoupeerde pensioengelden door o.a. Uw partij iedere werkmens nu zou kunnen genieten van een royaal pensioen zonder zich zorgen te moeten maken voor zijn oude dag ?Nee, dat klopt niet.
Ons pensioengeld werd gestolen door de ambtenarij, iets met "uitgestelde lonen".
Klopt het dat gepoogd werd om de NV-A uit de regering te houden om het dekseltje op het opgesoupeerde pensioenpotje te kunnen houden ?
Klopt het dat De Wever terecht de vraag stelde show me the money ?
-
Wil. - Lid geworden op: 15 nov 2005, 19:41
Julio, dat is de 'nom de guerre' die ik je geef; (gelieve uit te spreken op zijn Spaans, met een ch vooraan). Maar het is geen scheldwoord. Evenmin is pakjesdrager, goederenbehandelaar of werkloze een scheldwoord. Achterlijke en idioot zijn dat wel.dejules schreef:Kerel, U denigreert mij reeds jaren : U noemt mij "Julio", pakjesdrager, goederenbehandelaar, werkloze, beroepsstaker, vakbondsafval, ...Wil. schreef:Vanmorgen ben je begonnen met : " u bent de achterlijke, toch? " en nu varieer je op dat thema met "idioot"
Vakbondsafval en beroepsstaker zijn geen woorden die uit mijn klavier zijn gekomen. Ze komen alweer uit jouw duim. Bewijs je gelijk anders maar eens.
Of nog beter: gebruik eens argumenten om je verzonnen cijfers te ondersteunen. Ik heb je al meermaals met je neus in je eigen foutieve cijfers gewreven. Denk je nu echt dat we je nog geloven? Argumenten en bewijsmateriaal. Daarover gaat het, maar die heb je niet.

pSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.-
dejules
Die vraag krijgt hij bij de volgende verkiezingen voorgeschoteld en samen met zijn 4 zwaar betaalde cumuls zal dat zijn ondergang worden!Dicksy schreef:Klopt het dat De Wever terecht de vraag stelde show me the money ?
-
dejules
Ik vraag me af hoe dit gaat eindigen ... pensioenkost gaat de komende jaren nog verder stijgen. Werken tot 67 kun je nauwelijks een ingreep noemen, aangezien dit land geen arbeidsmarkt heeft voor 45+ers.Dicksy schreef:Klopt het dat U al jaren met een laag pensioen zit omdat omdat Uw partij Uw pensioengeld opgesoupeerd heeft ?De laatste maanden duiken met de regelmaat vd klok artikels op over de onrechtvaardige en onbetaalbare overheidspensioenen. Misschien zit U binnenkort met de gebakken peren. U was statutair, toch?
Wanneer en hoe ontploft dit verhaal?