Corona virus
-
De kannibaal - Lid geworden op: 01 mei 2015, 18:25
De man lijdt aan smetvrees. Ik heb het vermoeden dat die 2 keer per dag zich laat testen en dat die effectief in de waan leeft dat hij alle dagen hydroxychloroquine krijgt toegediend maar dat zijn lijfarts hem een placebo toedient om hem kalm te houden in zoverre dat mogelijk is.Fred1950 schreef: ↑20 mei 2020, 12:52Dat heeft hij van horen zeggen,maar 't schijnt toch waar te zijn.
Trump, neemt nu alle dagen hydroxychloroquine , dus als die gek doodvalt, weten ze toch tenminste waarvan.
![]()
Waarom stelt ge Trump eens niet voor om zich moedwillig te laten besmetten om te bewijzen dat hydroxychloroquine echt werkt ?Dan zijn we er nog vlugger vanaf en kan de VS terug op adem komen.
![]()
De dag dat hij positief test zou ik niet in die arts zijn schoenen willen staan, want die zal zich moeten verantwoorden voor landverraad.
Wat Ice betreft, stapt deze avond naar de dokter, en laat U preventief behandelen met een dubbele dosis hydroxychloroquine. Dan krijgt gij nog maar een kwartje binnen van de proefversies die men toedient aan patiënten op de ic-afdeling. En alle dagen post gij hier een kort medisch verslag van hetgeen gij voelt. Ik neem aan dat er hier wel collega's te vinden zijn om ons proefkonijn financieel te steunen, het gaat immers maar om een korte periode. Graag ook een copie van de dagelijkse ecg, of een opgave van de TD-tijd is voldoende. De enige manier om te weten of De Vadder een leugenaar is of wij U een laatste eerbetoon moeten voorbereiden.
-
Fred1950 - Lid geworden op: 20 nov 2019, 10:18
Nee, officieel meegedeeld dat hij zich één keer per dag laat testen. Uw vermoedens waren bijna correct.De kannibaal schreef: ↑20 mei 2020, 14:31.....
De man lijdt aan smetvrees. Ik heb het vermoeden dat die 2 keer per dag zich laat testen en dat die effectief in de waan leeft dat hij alle dagen hydroxychloroquine krijgt toegediend maar dat zijn lijfarts hem een placebo toedient om hem kalm te houden in zoverre dat mogelijk is.
....
Hij heeft zelf het initiatief genomen om hydroxychloroquine in te nemen, en zijn lijfarts heeft dan maar gezegd "OK, U doet maar .... ". Dat heeft hij zelf ( met gelijkaardige woorden ) op een persconferentie verteld.
-
Ice
Ja....
Jij mag trouwens niks voorstellen, de staat bepaalt welk geneesmiddel gij moogt krijgen en leukine behoort niet tot het lijstje...
En wat een gezever en bullshit allemaal hier, onvoorstelbaar!
Ik heb het vermoeden dat die 2 keer per dag..
blabla...een mislukte poging om grappig te zijn of wa? Boeit het ook maar iemand wat trump doet of niet?dat hij zich één keer per dag laat testen....
Roddelwijven.
DIT is de PRAKTIJK: net nog een mijnheer ontmoet die én COPD én kanker heeft én nu corona overleefd heeft, zelfs zonder beademing, das wat anders dan hysterische schijtbroeken die al dagen op dit forum liggen te janken voor ze geslagen worden (besmet zijn.)
Laat gij u maar blaaskes wijsmaken en de stuipen op het lijf jagen, wij zullen intussen wel genieten van ons leven en het mooie weer terwijl jullie leven vergald wordt door irreële angst.

-
tokkio - Lid geworden op: 04 jan 2004, 15:17
Niet alles langs de zwarte zijden zien,de Trump heeft er bijgezegd ,baat het niet schaad het niet, als men niet TE veel neemt,is het voor preventie,overdaad schaad, maar ik geloof ook niet alles wat de virologen vertellen,Hij heeft zelf het initiatief genomen om hydroxychloroquine in te nemen, en zijn lijfarts heeft dan maar gezegd "OK, U doet maar .... ". Dat heeft hij zelf ( met gelijkaardige woorden ) op een persconferentie verteld.
er zijn nog andere middelen die verlichting brengen als men besmet is met covid 19,maar is het allemaal zonder nevenverschijnselen, men geeft er geen antwoord op, maar ik ben er zeker van dat men vele proeven doet op patiënten,die al ver op het einde zijn, en ze nog een laatste redmiddel geven,met in het achterhoofd, geneest die dan hebben we een goed middel, sterft hij, dan is het collateral damage.
Maar de race naar het middel, en ook het geld is bezig,men doet zelfs proeven met het gele koorts vaccin, dat mogelijk levenslange immuniteit geeft,vele onderzoekers passen nog het systeem van mengele toe, als het resultaat geeft is het goed, anders is het ene minder die we moeten onderhouden.
De mens heeft een uniek biologisch systeem in zijn lichaam,ons immuunsysteem kan vreemde tructuren onder scheppen, maar soms moeten ze een duwtje krijgen, dat duwtje noemen ze vaccin .
Zie niet uit naar de dag dat alle problemen opgelost zijn, want dan is men dood.
-
Bekijk ( of herbekijk ) het Canvas programma "Hoe ging Zuid-Korea met corona om?" van vandaag ( 20.08 ). Zie https://www.vrt.be/vrtnu/kanalen/canvas/ Registreren en aanmelden kan met Google Mail, Facebook, ...
Een aanrader voor meer informatie over het virus, en vooral hoe het in Zuid-Korea bijzonder professioneel werd aangepakt. Het laat vooral ook zien hoe echt achterlijk
wij hier hebben gereageerd en nog reageren met totaal incompetente mensen, zowel in de politieke als in wetenschappelijke kringen, net een stel kind-volwassenen ... De Congolezen pakken het ebola virus beter aan dan wij dit corona "griepje". In Vergelijk met China, Zuid-Korea , Taïwan is België een ontwikkelingsland ( met daarbij nog stammentwisten tussen noord en zuid -- belachelijker kan toch niet meer ). De cijfers van het aantal dagelijkse besmettingen is de laatste week trouwens terug aan het stijgen ....
Wanneer gaat de Belg nu eens wat volwassener worden en zich intelligenter gaan gedragen ? 
Een aanrader voor meer informatie over het virus, en vooral hoe het in Zuid-Korea bijzonder professioneel werd aangepakt. Het laat vooral ook zien hoe echt achterlijk
Laatst gewijzigd door Fred1950 op 21 mei 2020, 23:45, 1 keer totaal gewijzigd.
-
Wil. - Lid geworden op: 15 nov 2005, 19:41
Ben jij en belg, Sof? Ja, toch?
Ga dan voor de spiegel staan en stamp jezelf onder je kont onder het motto: 'Verbeter de wereld, begin ....'

pSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.-
boeffer - Lid geworden op: 07 feb 2012, 21:58
Ik denk ook dat men steeds denkt, daar is het gras groener.
Op de visput ook, om de kampioen te helpen kreeg die vis van zijn gebuur.(ik moest die vis gaan wegen).
En 't zal blijven bestaan, doodzwijgen, bedriegen, achteraf zeggen daar was het beter.
Op de visput ook, om de kampioen te helpen kreeg die vis van zijn gebuur.(ik moest die vis gaan wegen).
En 't zal blijven bestaan, doodzwijgen, bedriegen, achteraf zeggen daar was het beter.
W11 RAM 32 GB SSD 1 TB,16:9=1920*1080 ; 4:3=1440*1080, ik heb steeds mijn helpdesk
-
Heb je die docu bekeken ? Heb je de datums gevolgd waar en wanneer zij iets ondernomen hebben ? De genetische code was hen bekend ( die hadden de Chinezen vrijgegeven als ik me niet vergis ), en op zowat een week of zoiets hebben zij testkits ontwikkeld en de productie ervan massaal opgestart. Denk je dat wij tot zoiets in staat zouden zijn ? We zijn niet eens in staat om eigen mondmaskers massaal aan te maken, de bevolking moet ze maar zelf naaien. Wij importeren nu wel hun testkits.
Heb je gemerkt waar en hoe ze aan contact tracing deden en met welke middelen ze dat hebben gedaan ? Wij zijn niet eens in staat om hier zo iets te organiseren. Ook gezien hoe iedereen op straat met een mondmasker aan loopt ? Hier zijn we daar vies van omdat het "te lastig" is ....
En ten allerlaatste : de resultaten die je hier kan "bewonderen" : https://gisanddata.maps.arcgis.com/apps ... 7b48e9ecf6
Zuid-Korea kent amper 11.122 besmettingen. Wij kennen nu al 56.235 besmettingen en het aantal stijgt nog steeds, maar niet meer in Zuid-Korea.
Ze hadden één voordeel die wij niet hebben : zij hadden ervaring met het MERS virus in 2015
-
boeffer - Lid geworden op: 07 feb 2012, 21:58
Die van onze regering zullen wel een diplom hebben en elke situatie is anders. Bvb in rij gaan staan omdat er voor u anderen al maskers besteld hadden(geduld).
Wat het beste is, velen zitten daar op te wachten.
En ondertussen ergens ter wereld of België en de rest van de wereld, UV licht.
https://youtu.be/SqytOuYfsnA
Wat het beste is, velen zitten daar op te wachten.
W11 RAM 32 GB SSD 1 TB,16:9=1920*1080 ; 4:3=1440*1080, ik heb steeds mijn helpdesk
-
diplom ? van geschiedenis en aardrijkskunde zeker ? Of er 7 jaar overdoen i.p.v. 4 jaar. Welke situatie is anders ? Dat we hier met 9 ministers van gezondheid zitten of zoiets en ginder maar één ?
.
Ik schreef toch dat we fabrieken hebben die ze zelf konden maken.Bvb in rij gaan staan omdat er voor u anderen al maskers besteld hadden(geduld).
Dat UV licht ontsmet is al lang bekend, maar 't is weeral China dat dit toepast, hier denkt men daar zelfs niet aan. Kan je mij nu nog verwijten dat ik geen greintje dunk meer heb over de capaciteiten van een Belg/Vlaming ? Wel één en al verkleutering, dat stel ik dag na dag vast.Wat het beste is, velen zitten daar op te wachten.
-
DelaVega - Lid geworden op: 22 apr 2014, 17:05
LONGARTS DAVID PRINS STELT VRAGEN RONDOM CORONA EN VACCINS
https://www.youtube.com/watch?time_cont ... e=emb_logo
Dat de censuur-moderatoren op dit forum ook maar eens dit filmpje bekijken.
De Nederlandse longarts David Prins doet zijn verhaal over de vaccinatie waanzin rondom de Corona hype.
Als iedereen weet dat het normaal 5 tot 20 jaar onderzoek en testen kost om een veilig vaccin op de markt te zetten, waar is men dan mee bezig?
David Prins zegt:
"Ik schrok van het bericht van gezondheidsminister Hugo de Jonge.
Het is wachten op een vaccin tot we terug kunnen naar de 'normale' samenleving kunnen, totdat het vaccin er is geen grote evenementen of andere grote publieke bijeenkomsten."
"Dit bericht geeft mij een onderbuikgevoel, Het roept bij mij vragen op. Vragen die leiden tot meer vragen. Moeten we het normaal vinden dat er zoveel censuur wordt toegepast op sociale media rondom het corona onderwerp? En moeten we Bill Gates nomineren voor de Nobelprijs? of kijken we hier naar een ongekende belangenverstrengeling en is er noodzaak tot waakzaamheid? "
"Ik heb de antwoorden niet, wel de vragen.
Laten we vooral kritisch en open-minded blijven nadenken"
Als iedereen weet dat dit mRNA vaccin het eerste vaccin is wat je DNA in een cell veranderd, is het dan nu dubbel nodig om het eerst goed te testen, immers als je DNA veranderd kan dit niet meer ongedaan worden gemaakt en geef je dat mislukte DNA mee in je kinderen.
#corona #vaccin #wetenschap #conflictofinterest? #censuur #watisnormaal #COVID-19 #WHO #kritischblijven #RIVM
Dat de censuur-moderatoren op dit forum ook maar eens dit filmpje bekijken.
De Nederlandse longarts David Prins doet zijn verhaal over de vaccinatie waanzin rondom de Corona hype.
Als iedereen weet dat het normaal 5 tot 20 jaar onderzoek en testen kost om een veilig vaccin op de markt te zetten, waar is men dan mee bezig?
David Prins zegt:
"Ik schrok van het bericht van gezondheidsminister Hugo de Jonge.
Het is wachten op een vaccin tot we terug kunnen naar de 'normale' samenleving kunnen, totdat het vaccin er is geen grote evenementen of andere grote publieke bijeenkomsten."
"Dit bericht geeft mij een onderbuikgevoel, Het roept bij mij vragen op. Vragen die leiden tot meer vragen. Moeten we het normaal vinden dat er zoveel censuur wordt toegepast op sociale media rondom het corona onderwerp? En moeten we Bill Gates nomineren voor de Nobelprijs? of kijken we hier naar een ongekende belangenverstrengeling en is er noodzaak tot waakzaamheid? "
"Ik heb de antwoorden niet, wel de vragen.
Laten we vooral kritisch en open-minded blijven nadenken"
Als iedereen weet dat dit mRNA vaccin het eerste vaccin is wat je DNA in een cell veranderd, is het dan nu dubbel nodig om het eerst goed te testen, immers als je DNA veranderd kan dit niet meer ongedaan worden gemaakt en geef je dat mislukte DNA mee in je kinderen.
#corona #vaccin #wetenschap #conflictofinterest? #censuur #watisnormaal #COVID-19 #WHO #kritischblijven #RIVM
Windows 8.1; Geïnstalleerd geheugen 8,00 GB; 64-bits besturingssysteem; Intel(r)Core (TM) i5 4440 CPU @ 3.10GHz; Internet Explorer 11; Ccleaner; MWB; AdwCleaner; Windows Defender.
-
Van waar heb je die informatie gehaald ?DelaVega schreef: ↑22 mei 2020, 11:31....
....
-
gast43 - Lid geworden op: 04 mar 2019, 13:50
https://www.info-coronavirus.be/nl/
Eens verder kijken é Fred1950
En bekijk youtube clip en onderaan staat info Covid-19
Eens verder kijken é Fred1950
En bekijk youtube clip en onderaan staat info Covid-19
-
Pfff .... al filmkes genoeg bekeken ... Ik heb de indruk dat velen in hun kinderjaren sprookjes hebben gelezen over boze heksen, demonen en andere duistere machten en hierbij een schrik hebben opgelopen voor "het onbekende" en een pak fantasie er rond durven te ontwikkelen.
Een vaccin "doet niks" , het is het immuunsysteem dat al het werk doet, en ik kan mij niet voorstellen dat het immuunsysteem het menselijk DNA zou veranderen. Een vaccin is niets anders dan een scheikundige stof ( of een dood virus ) dat lijkt op het virus zelf. Het immuunsysteem valt die stof aan alsof het een echt virus is en gaat het vernietigen, en wat juist belangrijk is, het gaat antistoffen ( IgM / IgG ) aanmaken om in de toekomst dat virus sneller te kunnen uitschakelen vooraleer het schade aanbrengt. Omdat het vaccin geen echt virus is, gaat het de persoon ook geen last bezorgen. Het doel is streven naar een perfect vaccin zonder bijwerkingen en waarbij het immuunsysteem toch voldoende antistoffen gaat aanmaken. Als een vaccin niet is wat ik hier beschrijf is het zonder meer geen vaccin te noemen.
Vergelijk een vaccin met een vogelverschrikker op de weide die aangevallen wordt door een domme hond die denkt dat het een stoute mens is. Die vogelverschrikker is het vaccin, en de domme hond is het immuunsysteem.
Een vaccin "doet niks" , het is het immuunsysteem dat al het werk doet, en ik kan mij niet voorstellen dat het immuunsysteem het menselijk DNA zou veranderen. Een vaccin is niets anders dan een scheikundige stof ( of een dood virus ) dat lijkt op het virus zelf. Het immuunsysteem valt die stof aan alsof het een echt virus is en gaat het vernietigen, en wat juist belangrijk is, het gaat antistoffen ( IgM / IgG ) aanmaken om in de toekomst dat virus sneller te kunnen uitschakelen vooraleer het schade aanbrengt. Omdat het vaccin geen echt virus is, gaat het de persoon ook geen last bezorgen. Het doel is streven naar een perfect vaccin zonder bijwerkingen en waarbij het immuunsysteem toch voldoende antistoffen gaat aanmaken. Als een vaccin niet is wat ik hier beschrijf is het zonder meer geen vaccin te noemen.
Vergelijk een vaccin met een vogelverschrikker op de weide die aangevallen wordt door een domme hond die denkt dat het een stoute mens is. Die vogelverschrikker is het vaccin, en de domme hond is het immuunsysteem.