De man lijdt aan smetvrees. Ik heb het vermoeden dat die 2 keer per dag zich laat testen en dat die effectief in de waan leeft dat hij alle dagen hydroxychloroquine krijgt toegediend maar dat zijn lijfarts hem een placebo toedient om hem kalm te houden in zoverre dat mogelijk is.Fred1950 schreef: ↑20 mei 2020, 12:52Dat heeft hij van horen zeggen,maar 't schijnt toch waar te zijn.
Trump, neemt nu alle dagen hydroxychloroquine , dus als die gek doodvalt, weten ze toch tenminste waarvan.
![]()
Waarom stelt ge Trump eens niet voor om zich moedwillig te laten besmetten om te bewijzen dat hydroxychloroquine echt werkt ?Dan zijn we er nog vlugger vanaf en kan de VS terug op adem komen.
![]()
De dag dat hij positief test zou ik niet in die arts zijn schoenen willen staan, want die zal zich moeten verantwoorden voor landverraad.
Wat Ice betreft, stapt deze avond naar de dokter, en laat U preventief behandelen met een dubbele dosis hydroxychloroquine. Dan krijgt gij nog maar een kwartje binnen van de proefversies die men toedient aan patiënten op de ic-afdeling. En alle dagen post gij hier een kort medisch verslag van hetgeen gij voelt. Ik neem aan dat er hier wel collega's te vinden zijn om ons proefkonijn financieel te steunen, het gaat immers maar om een korte periode. Graag ook een copie van de dagelijkse ecg, of een opgave van de TD-tijd is voldoende. De enige manier om te weten of De Vadder een leugenaar is of wij U een laatste eerbetoon moeten voorbereiden.