TRUMP wordt een goede president

Hier is plaats voor discussie over politieke onderwerpen.
Bepaalde dwalingen verdwijnen pas als men ophoudt ze te weerleggen (Otto Weiss 1847)

minou-

08 nov 2016, 18:24

dat hij dan maar eerst zijn aardrijkskunde leert, brussel is een land en belgie een stad !!!!
Echte vrienden , blijven vrienden , maar of die echt bestaan???
Gast

08 nov 2016, 20:03

brussel is een land en belgie een stad !!!!
'België is een wondermooie stad en een heerlijke plaats met mooie gebouwen. Ik was daar ooit, vele, vele jaren geleden'.Dixit de Republikeinse kandidaat Donald Trump op een partijbijeenkomst in de stad Atlanta in Georgia.
Als je Belgie vergelijkt met New York of andere grote steden in de wereld is Belgie voor een Amerikaan inderdaad maar een stad.
Een sarcastische sneer naar een landje, een pindanoot groot, dat zich wil profileren als wereldspeler. :roll:

Misschien doelde Trump hierop:
In de Amerikaanse staat Illinois ligt een stadje dat Brussels heet en eentje dat Belgium heet.

en de pocomedia met hun goedgelovige lezertjes ( zieltjes ) voelden zich weer aangesproken en in hun gat gebeten. Het is niet moeilijk dat Kilary zoveel aanhangers heeft.
Laatst gewijzigd door Gast op 08 nov 2016, 20:23, 1 keer totaal gewijzigd.

maior domus

08 nov 2016, 20:13

Marine Lepen zou de perfecte presidente zijn voor de Franse Republiek.

En degenen die morgen juichen dat toch Clinton het heeft gehaald, zouden in de grond moeten zinken van schaamte...
Ondank is 's werelds loon

socrates

08 nov 2016, 20:42

maior domus schreef:
uoona schreef: Die haat tegen Clinton, zou dit er ook niet mee te maken hebben dat zij een vrouw is, terwijl die haters mannen zijn!
Kom kom uoona.
Ik steek niet onder stoelen of banken dat ik ook Karel De Gucht haat, en dat is een man.
Maar wel even corrupt als La Clinton.
Het heeft dus eerder daarmee te maken.

En ik hou van mensen die tegen het verrotte systeem schoppen.
En dat zijn nu eenmaal meestal mannen.
Wilders, De Winter, Trump ...
Saunders even vergeten ?
"NO ONE CAN MAKE YOU UPSET.
YOU CHOOSE TO BE. " Epictetus
Gast

08 nov 2016, 20:44

HBVL - 08.11.2016 - 20.08 UUR

Trump uitschakelen? Zorg gewoon dat je niet op hem kán stemmen

Zo blijkt uit videobeelden van een Afro-Amerikaanse man die probeert voor Trump te stemmen in een stemlokaal in Pennsylvania. De machine weigert gewoon een andere optie te kiezen dan Hillary Clinton.Een technisch probleem of is er toch iemand stiekem vals aan het spelen?

Als we het mogen geloven gok ik op het laatste. :roll:
Gast

09 nov 2016, 06:14

Na Brexit de tweede grote verassing in het politieke landschap.
Trump for president !!

Silver Wolf

09 nov 2016, 06:23

maior domus schreef:Marine Lepen zou de perfecte presidente zijn voor de Franse Republiek.
En degenen die morgen juichen dat toch Clinton het heeft gehaald, zouden in de grond moeten zinken van schaamte...
Wordt nu bedoeld dat Marine "leep" is :?:
Wan ze heet wel Le Pen :idea:

sw

Silver Wolf

09 nov 2016, 06:29

BRON =
http://www.standaard.be/cnt/dmf20161108_02563161

Trump lijkt op weg naar Witte Huis

Situatie om 6.00 uur:
- 244 kiesmannen voor Trump, 209 voor Clinton.
- Donald Trump wint de strijdstaten Ohio, Georgia en North Carolina. Clinton kan het presidentschap binnenhalen, maar dan moet ze wel in staten als Michigan, New Hampshire en Pennsylvania zegevieren.
- Trump wint tot dusver alle staten waar die hij verwacht werd binnen te halen. Clinton haalt ook de democratische bastions binnen, maar ligt wel achterop in 'blauwe' staten als Winsconsin, waar nog geen definitief resultaat bekend is.
- Verslagenheid in het Clintonkamp: aanhangers verlaten de verkiezingsbijeenkomst in New York al voor de toespraak van de presidentskandidate.
EINDE CITAAT.

OPGELET
De haan van mijn buur (boer Jules) moet eerst nog drie keer de keel schrapen,
alvorens TRUMP zelf, "triomf" kan kraaien :!:

sw
Gast

09 nov 2016, 08:07

Het gezond verstand heeft het gehaald door niet op Kilary te stemmen.
Gast

09 nov 2016, 08:16

Dicksy schreef:Het gezond verstand heeft het gehaald door niet op Kilary te stemmen.
ik herinner mij al die zakkenvullers van hier gisteren op tv...
de gucht, van rompuy, allemaal zakkenvullers eerste klas die clinton zeker als president wilden!!!
zouden ze nu eindelijk beseffen dat "het krapuul" tegen die superrijke politieke klasse weg wil! gelijk wie in d plaats komt!
Gast

09 nov 2016, 08:25

ik denk dat niemand vôôr Trump gestemd heeft, maar iedereen tegen de clinton maffia.
Veel mensen zijn het beu dat de politieke klasse alles doet voor de superrijken en zo zelf superrijk worden!
Ik zag gisteren degucht, gwendolien trutten, van rompuy , neer kijken op trump. een man die rijk geworden is met eigen middelen, en niet politiek geld gepakt van de gewone man, dat verstaan die gasten niet!
Hopelijk krijgen ze hier ook een flinke stamp onder hun kloten!
Gast

09 nov 2016, 08:42

de amerikanen stemden voor de verandering.
Hopelijk wordt hij ook niet opgeslokt door het grootkapitaal, zoals hier gebeurd is met dewever.
"verandering" is niet altijd ten goede, in Belgie kunnen wij daar al twee jaar van meespreken!

Paul Siemons

09 nov 2016, 08:49

albert229 schreef:..... neer kijken op trump. een man die rijk geworden is met eigen middelen, ......

Ge gelooft het blijkbaar zelf ook nog:

Donald Trump's legacy is anything but a rags to riches story. His dad kicked the bucket with $250-$300 million in the bank. The man who wants to ban all people of a particular religion from travel, wasn't born with a silver spoon in his mouth, his was white gold. The only thing more obnoxious than Donald Trump himself, is his family's money grubbing, bigoted history.

http://ahtribune.com/us/2016-election/2 ... r-kkk.html
Gast

09 nov 2016, 09:10

Paul Siemons schreef:
albert229 schreef:..... neer kijken op trump. een man die rijk geworden is met eigen middelen, ......

Ge gelooft het blijkbaar zelf ook nog:

Donald Trump's legacy is anything but a rags to riches story. His dad kicked the bucket with $250-$300 million in the bank. The man who wants to ban all people of a particular religion from travel, wasn't born with a silver spoon in his mouth, his was white gold. The only thing more obnoxious than Donald Trump himself, is his family's money grubbing, bigoted history.

http://ahtribune.com/us/2016-election/2 ... r-kkk.html
waar heeft een degucht zijn fortuin gehaald?
Waar heeft verhofstadt zijn miljarden gepakt?
Waar heeft dehaene zijn fortuin gehaald?
Ik heb respect voor een coucke en zo, die hun geld "verdiend" hebben!
Mensen die fortuinen verdienen met een politieke carriere vind ik ordinaire dieven en die verdienen géén respect!
Gast

09 nov 2016, 09:13

heel vreemd op trump bezig te horen in zijn speech!
met een normale stem.....
Alle politiekers zijn nu getraind om te spreken met overslaande stem, met zinnetjes die op het einde een applaus vragen.

een gewone stem.... vreemd
hij moet zeker eens die cursus van nva eens volgen: hoe bespeel ik een publiek?
hoe ontwijk ik vragen ,