dat hij dan maar eerst zijn aardrijkskunde leert, brussel is een land en belgie een stad !!!!
Echte vrienden , blijven vrienden , maar of die echt bestaan???
Hoe wil je de website zien?
Kies je kleuren
Kies de lettergrootte
Je keuze blijft bewaard op deze computer of telefoon. Ze geldt voor de hele website.
'België is een wondermooie stad en een heerlijke plaats met mooie gebouwen. Ik was daar ooit, vele, vele jaren geleden'.Dixit de Republikeinse kandidaat Donald Trump op een partijbijeenkomst in de stad Atlanta in Georgia.brussel is een land en belgie een stad !!!!
Laatst gewijzigd door Gast op 08 nov 2016, 20:23, 1 keer totaal gewijzigd.
Saunders even vergeten ?maior domus schreef:Kom kom uoona.uoona schreef: Die haat tegen Clinton, zou dit er ook niet mee te maken hebben dat zij een vrouw is, terwijl die haters mannen zijn!
Ik steek niet onder stoelen of banken dat ik ook Karel De Gucht haat, en dat is een man.
Maar wel even corrupt als La Clinton.
Het heeft dus eerder daarmee te maken.
En ik hou van mensen die tegen het verrotte systeem schoppen.
En dat zijn nu eenmaal meestal mannen.
Wilders, De Winter, Trump ...
Wordt nu bedoeld dat Marine "leep" ismaior domus schreef:Marine Lepen zou de perfecte presidente zijn voor de Franse Republiek.
En degenen die morgen juichen dat toch Clinton het heeft gehaald, zouden in de grond moeten zinken van schaamte...
ik herinner mij al die zakkenvullers van hier gisteren op tv...Dicksy schreef:Het gezond verstand heeft het gehaald door niet op Kilary te stemmen.
albert229 schreef:..... neer kijken op trump. een man die rijk geworden is met eigen middelen, ......
Ge gelooft het blijkbaar zelf ook nog:
Donald Trump's legacy is anything but a rags to riches story. His dad kicked the bucket with $250-$300 million in the bank. The man who wants to ban all people of a particular religion from travel, wasn't born with a silver spoon in his mouth, his was white gold. The only thing more obnoxious than Donald Trump himself, is his family's money grubbing, bigoted history.
http://ahtribune.com/us/2016-election/2 ... r-kkk.html
Paul Siemons schreef:waar heeft een degucht zijn fortuin gehaald?albert229 schreef:..... neer kijken op trump. een man die rijk geworden is met eigen middelen, ......
Ge gelooft het blijkbaar zelf ook nog:
Donald Trump's legacy is anything but a rags to riches story. His dad kicked the bucket with $250-$300 million in the bank. The man who wants to ban all people of a particular religion from travel, wasn't born with a silver spoon in his mouth, his was white gold. The only thing more obnoxious than Donald Trump himself, is his family's money grubbing, bigoted history.
http://ahtribune.com/us/2016-election/2 ... r-kkk.html
Waar heeft verhofstadt zijn miljarden gepakt?
Waar heeft dehaene zijn fortuin gehaald?
Ik heb respect voor een coucke en zo, die hun geld "verdiend" hebben!
Mensen die fortuinen verdienen met een politieke carriere vind ik ordinaire dieven en die verdienen géén respect!
Om te antwoorden heb je een gratis account nodig. Heb je al een account, klik dan op "Aanmelden". Via "Gratis account maken" maak je er eenvoudig een in enkele minuten.