Geef hem misschien en de geschiedenis nog een kans.
Misschien bedoelt Trump hiermee de staatsgreep van 2014
( op de keper beschouwd is Zelensky wel degelijk vanuit de filmset zijn land binnengevallen - van fictie naar realiteit
Hoe wil je de website zien?
Kies je kleuren
Kies de lettergrootte
Je keuze blijft bewaard op deze computer of telefoon. Ze geldt voor de hele website.

pSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.
pSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.
pSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.Probeer eens met rooksignalen te communiceren, want ik heb het moeilijk met wat jij op mijn scherm laat verschijnen (ik heb nog maar pas een nieuw scherm, dus daaraan ligt het niet).

pSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.Nog nooit eens bekeken wat de Chinezen aanbieden ? Sommige dingetjes moet je echt uit China importeren omdat er elders , ook bij de Amerikanen , geen alternatief te vinden is. Als voorbeeld : allemaal en uitsluitend verkocht door Chinezen : https://www.fruugo.be/search/?q=konnwei ... m327+kw902 Ook nog niets gehoord over Huawei , BYD , enz ... ? Op heel wat gebieden steken de Chinezen de Amerikanen glansrijk voorbij , en ze zijn ook nog eens goedkoper. En anderzijds vinden de Chinezen onze "varkenspoten en oren" heel lekker.

pSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.Omwille van "spionage" ? Dat een "chip" spioneert valt heel gemakkelijk te ontdekken .. Wat denk je van het leasing bedrijf dat mijn Kangoo batterij verhuurt en nu en dan met mijn wagen communiceert ? Is dat ook geen spionage , en moet ik dat dan wel vertrouwen omdat het Renault is en geen BYD ?
Om te antwoorden heb je een gratis account nodig. Heb je al een account, klik dan op "Aanmelden". Via "Gratis account maken" maak je er eenvoudig een in enkele minuten.