TRUMP wordt een goede president
-
Fred1950 - Lid geworden op: 20 nov 2019, 10:18
Weg vanonder vaders paraplu , tijd om volwassen te worden. En misschien ook het einde van de veramerikanisering en voor een mondialere visie op de wereld. Gedaan met navelstaren.
-
socrates - Lid geworden op: 05 nov 2005, 19:32
Als dat machtige trio ooit 1984 heeft gekezen, dan wordt het toch hoogtijd voor hen om meer systematisch "haatsessies" te gaan organiseren Om te beginnen bij het puberende Europa dat dan blijkbaar toch een lastige wesp is geworden. De grote Aziatische wesp zullen ze nog niet meteen durven provoceren.
"NO ONE CAN MAKE YOU UPSET.
YOU CHOOSE TO BE. " Epictetus
-
boeffer - Lid geworden op: 07 feb 2012, 21:58
Oekraïense Neptune-raket, zelf ontwikkeld kan 1000km ver. https://www.msn.com/nl-be/nieuws/other/ ... r-AA1B9EeN
W11 RAM 32 GB SSD 1 TB,16:9=1920*1080 ; 4:3=1440*1080, ik heb steeds mijn helpdesk
-
petrol - Lid geworden op: 29 jan 2018, 08:06
Trump announces 25% tariffs on all foreign-made vehicles.
https://www.youtube.com/watch?v=wXTJBr9tt8Q
https://www.youtube.com/watch?v=wXTJBr9tt8Q
-
-
Wil. - Lid geworden op: 15 nov 2005, 19:41
Trump haalt hard uit naar Poetin omdat die het staakt het vuren on hold heeft gezet. Trump zei dat hij "pissed off" was door de houding van Poetin.
Trump zei ook dat hij van plan was om deze week met Poetin te spreken, nadat hij had gedreigd om “secundaire tarieven” op Russische energie te heffen door sancties van 50 procent op te leggen aan landen die Russische olie en gas kopen; dat zijn onder andere China en India.
Verder heeft Donald T en passant ook gedreigd om Iran te bombarderen als dat land geen nucleaire overeenkomst wil bereiken met de VS.
En woensdag gaan de tariffs in op volle kracht.
Nooit een saaie tijd met DT in de buurt
Trump zei ook dat hij van plan was om deze week met Poetin te spreken, nadat hij had gedreigd om “secundaire tarieven” op Russische energie te heffen door sancties van 50 procent op te leggen aan landen die Russische olie en gas kopen; dat zijn onder andere China en India.
Verder heeft Donald T en passant ook gedreigd om Iran te bombarderen als dat land geen nucleaire overeenkomst wil bereiken met de VS.
En woensdag gaan de tariffs in op volle kracht.
Nooit een saaie tijd met DT in de buurt

pSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.-
socrates - Lid geworden op: 05 nov 2005, 19:32
Op een internationaal forum las ik dat Trump een geheim agent was van Moskou en dat van hem werd verwacht dat hij de VS van binnenuit zou ontregelen. Hij zou al van in de jaren 80, toen zijn bedrijf omzeggens failliet ging, grote leningen hebben gekregen bij Russische banken??? Is zo'n scenario denkbaar ?
"NO ONE CAN MAKE YOU UPSET.
-
Wil. - Lid geworden op: 15 nov 2005, 19:41
Ik denk het niet, maar in de praktijk komt zijn politiek er wel op neer dat hij Poetin steunt in zijn strijd om het Russisch grondgebied weer 'groot' te maken (alsof er al geen plaats genoeg is).

pSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.-
Heeft de fobie u weeral te pakken ? Pilleke nemen ....