Politiek

TRUMP wordt een goede president

Gestart door maior domus op 10 feb 2016, 12:49 5002 berichten 550.927 keer gelezen Reageer
Fred1950 25 mar 2025, 16:40 14.343 berichten
Wil. schreef: ↑
25 mar 2025, 16:11
...
Voor Europese beleidsmensen is het de laatste strohalm die wordt weggenomen: we staan er alleen voor.
Weg vanonder vaders paraplu , tijd om volwassen te worden. En misschien ook het einde van de veramerikanisering en voor een mondialere visie op de wereld. Gedaan met navelstaren.
    Citeer
    socrates 25 mar 2025, 20:11 EUROPA 18.535 berichten
    Als dat machtige trio ooit 1984 heeft gekezen, dan wordt het toch hoogtijd voor hen om meer systematisch "haatsessies" te gaan organiseren Om te beginnen bij het puberende Europa dat dan blijkbaar toch een lastige wesp is geworden. De grote Aziatische wesp zullen ze nog niet meteen durven provoceren.
    "NO ONE CAN MAKE YOU UPSET.
    YOU CHOOSE TO BE. " Epictetus
      Citeer
      socrates 27 mar 2025, 10:00 EUROPA 18.535 berichten
      Gaan we straks nog een belasting aan Trumpland moeten betalen wegens het gebruik van Google, Micosoft, Meta, GPS, Amazon enz ??? :roll:
        Citeer
        Fred1950 27 mar 2025, 10:59 14.343 berichten
        socrates schreef: ↑
        27 mar 2025, 10:00
        Gaan we straks nog een belasting aan Trumpland moeten betalen wegens het gebruik van Google, Micosoft, Meta, GPS, Amazon enz ??? :roll:
        Daar zal de EU wel voor zorgen , dat is allemaal "invoer" van de VS naar de EU ....
          Citeer
          voorn 30 mar 2025, 15:45 Antwerpen 5.848 berichten
          Nu gaat hij ook al bepalen hoe een bedrijf zijn personeel kiest hier in Europa.
          Eist een anti diversiteitsbeleid. Dit is in strijd met wetgeving in verschillende Europese landen
            Citeer
            Wil. 30 mar 2025, 22:44 24.095 berichten
            Trump haalt hard uit naar Poetin omdat die het staakt het vuren on hold heeft gezet. Trump zei dat hij "pissed off" was door de houding van Poetin.

Trump zei ook dat hij van plan was om deze week met Poetin te spreken, nadat hij had gedreigd om “secundaire tarieven” op Russische energie te heffen door sancties van 50 procent op te leggen aan landen die Russische olie en gas kopen; dat zijn onder andere China en India.

Verder heeft Donald T en passant ook gedreigd om Iran te bombarderen als dat land geen nucleaire overeenkomst wil bereiken met de VS.

En woensdag gaan de tariffs in op volle kracht.

Nooit een saaie tijd met DT in de buurt 8)
            AfbeeldingAfbeeldingpSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.
              Citeer
              Wil. 31 mar 2025, 10:04 24.095 berichten
              image.png
              image.png (365.81 KiB) 1385 keer bekeken
                Citeer
                socrates 31 mar 2025, 10:46 EUROPA 18.535 berichten
                Op een internationaal forum las ik dat Trump een geheim agent was van Moskou en dat van hem werd verwacht dat hij de VS van binnenuit zou ontregelen. Hij zou al van in de jaren 80, toen zijn bedrijf omzeggens failliet ging, grote leningen hebben gekregen bij Russische banken??? Is zo'n scenario denkbaar ?
                  Citeer
                  Wil. 31 mar 2025, 10:59 24.095 berichten
                  31 mar 2025, 10:46
                  Is zo'n scenario denkbaar ?
                  Ik denk het niet, maar in de praktijk komt zijn politiek er wel op neer dat hij Poetin steunt in zijn strijd om het Russisch grondgebied weer 'groot' te maken (alsof er al geen plaats genoeg is).
                    Citeer
                    Fred1950 31 mar 2025, 11:32 14.343 berichten
                    Wil. schreef: ↑
                    31 mar 2025, 10:59
                    31 mar 2025, 10:46
                    Is zo'n scenario denkbaar ?
                    Ik denk het niet, maar in de praktijk komt zijn politiek er wel op neer dat hij Poetin steunt in zijn strijd om het Russisch grondgebied weer 'groot' te maken (alsof er al geen plaats genoeg is).
                    Heeft de fobie u weeral te pakken ? Pilleke nemen ....
                      Citeer
                      socrates 31 mar 2025, 11:39 EUROPA 18.535 berichten
                      Afgaand op het (wan)gedrag van de VS president, is men toch geneigd om dat soort beweringen te gaan geloven. (Bron: "Qoora" Franstalige versie)
                        Citeer

Schrijf gerust een antwoord

Om te antwoorden heb je een gratis account nodig. Heb je al een account, klik dan op "Aanmelden". Via "Gratis account maken" maak je er eenvoudig een in enkele minuten.