TRUMP wordt een goede president

Hier is plaats voor discussie over politieke onderwerpen.
Bepaalde dwalingen verdwijnen pas als men ophoudt ze te weerleggen (Otto Weiss 1847)

Passant

Vandaag, 16:49

Titels vandaag

HLN : redding van Iran of begin van jarenlange chaos.
DM : Iran in het midden van de storm maar einde lijkt nog niet voorbij.
Standaard : Trump zet de deur op een kier voor exit uit Iran
Nieuwsblad : Trump zet de wereld opnieuw in brand
GVA : met aanval zet Trump de wereld in brand.
(zustergazet is gematigder...foutje ? )

Wat doen lezers vaak ? Een titel lezen en verder niets meer.
Dat kan wel eens gaan schelen als die lezers nadien op hun sociale media hun overtuigde waarheid gaan posten ...

frits1955

Vandaag, 16:54

Ja? En heb jij meer dan titels gelezen?

Dicksy

Vandaag, 17:20

door Passant » 21 minuten geleden
Dat kan wel eens gaan schelen als die lezers nadien op hun sociale media hun overtuigde waarheid gaan posten ...
Dan toch liever die hun mening lezen op sociale media dan hier een mening lezen die men papegaait uit het artikel of eerst laat checken op ChatGpt of ze wel politiek correct zijn.
Die mensen die dan hun "overtuigde waarheid" gaan posten op sociale media door alleen maar de titels te lezen, tonen tenminste dat ze nog een eigen mening kunnen vormen. En of deze mening nu niet strookt met het gangbare of niet overeenstemming is met uw mening is bijzaak. Punt is dat ze tenminste een eigen mening hebben.

Fred1950

Vandaag, 18:33

Passant schreef:
Vandaag, 12:26
Fred1950 schreef:
Gisteren, 15:57

Iran zal pas met rust gelaten worden als het een "vriendje" wordt van Israel ( dus van de zionisten ) --- en onafhankelijk van wie in Iran de scepter zwaait , moslim of geen moslim.
Voor iedereen, beter vriendje van Israël dan bommenleverancier aan terroristen...?
Voor iedereen ? Vertel dat maar eens aan de Palestijnen in Gaza en op de Westelijke Jordaanoever.

frits1955

Vandaag, 18:58

Dan toch liever die hun mening lezen op sociale media dan hier een mening lezen die men papegaait uit het artikel
Zoals dat gigantische epistel van willyvandamme op het draadje rond Poetin :lol:
Ik ben zo'n zonderling die zoiets leest nietwaar - best interessant ; alleen is zijn situering van de bolsjewieken in 2017 een beetje bizar :lol:

Dicksy

15 minuten geleden

door frits1955 » 52 minuten geleden
Zoals dat gigantische epistel van willyvandamme op het draadje rond Poetin :lol:
Ik ben zo'n zonderling die zoiets leest nietwaar - best interessant ; alleen is zijn situering van de bolsjewieken in 2017 een beetje bizar :lol:
Zulke artikels lees ik meestal diagonaal omdat je weet wie het schrijft en in eerdere (veel korte) epistels alles al eens geschreven werd, je weet eigenlijk dus al wat er komt.
Dat van bolsjewieken viel mij ook op maar ik klasseer dat onder de noemer: journalistieke vrijheid. :wink: