De Mossad heeft die inval waarschijnlijk georganiseerd

pSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.Hoe wil je de website zien?
Kies je kleuren
Kies de lettergrootte
Je keuze blijft bewaard op deze computer of telefoon. Ze geldt voor de hele website.
Onze e-cards zijn vernieuwd! Stuur een kaartje voor een verjaardag, als bedankje of zomaar. Bekijk de e-cards
De Mossad heeft die inval waarschijnlijk georganiseerd

pSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.Laatst gewijzigd door Fazal op 08 okt 2023, 18:32, 1 keer totaal gewijzigd.

pSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.Neen, dat zegt Frits helemaal niet. Jij leest dat maar steeds omdat jij - en de meesten hier - blijven wegkijken van de wortel, de bron, de echte oorzaken van dit conflict. En die hebben niets te maken met moslims maar alles met de kolonisatie van Arabisch land door Europese joden die geen enkele binding hadden met Palestina behalve een hoop Bijbelse zever. De ene generatie na de andere groeit op in Gaza etc. in mensonwaardige omstandigheden en de woede om zoveel onrecht woekert steeds maar door. Als je een hond voortdurend blijft slaan moet je niet kwaad zijn dat hij terugbijt. Als je natuurlijk doet of je dat allemaal niet ziet - of weet zoals dat voor de meesten hier is - en je kijkt enkel naar het heden zie je een bloederig conflict tussen 2 soorten extremisten: een joods apartheidsregime dat zoveel mogelijk Palestijnen wil wegjagen en hun gronden inpikken en anderzijds de moslim extremisten van Hamas die een zinloze slachting aanrichten in de grensgebieden ( ze hebben een politieke agenda maar dat heb ik hoger al eens geschreven). Onschuldige burgers aan beide kanten zijn weeral eens het slachtoffer.Frits zegt dat de situatie vandaag in Israël niks met godsdienst (moslims) te maken heeft.
Als je myoop blijft staren naar de beperkte geschiedenis van de laatste 120 jaar, dan kun je wel zo'n uitleg verzinnen. Maar het geschil tussen joden en Arabieren gaat veel verder terug dan jij denkt. Je bent je er niet van bewust dat de haat tegenover joden gestart is vanuit de Arabische stammen; niet omgekeerd. Maar dan moet ik je de hele geschiedenis vanaf de 7e eeuw gaan bijbrengen en dat is wat veel voor Corneel.frits1955 schreef: ↑09 okt 2023, 14:59Neen, dat zegt Frits helemaal niet. Jij leest dat maar steeds omdat jij - en de meesten hier - blijven wegkijken van de wortel, de bron, de echte oorzaken van dit conflict. En die hebben niets te maken met moslims maar alles met de kolonisatie van Arabisch land door Europese joden die geen enkele binding hadden met Palestina behalve een hoop Bijbelse zever.Frits zegt dat de situatie vandaag in Israël niks met godsdienst (moslims) te maken heeft.

pSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.De problemen die we in Europa doorheen de eeuwen hebben genoteerd tussen joden en voornamelijk christenen, staan compleet los van de haat die in alle moslimlanden bestaat t.o.v. joden. De oorsprong van beide fenomenen is totaal anders.

pSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.Om te antwoorden heb je een gratis account nodig. Heb je al een account, klik dan op "Aanmelden". Via "Gratis account maken" maak je er eenvoudig een in enkele minuten.