Ban de islam uit het Westen
-
Wil. - Lid geworden op: 15 nov 2005, 19:41
Een Franse boer uit Lot-et-Garonne is op 18 juni neergestoken door een mohammedaan die daarbij de intussen gekende kreet 'Allahu Akbar' schreeuwde. In de voorbije week mocht hij het hospitaal verlaten en heeft er 23 hechtingen aan overgehouden, plus een maand arbeidsonbekwaamheid.
Wat hem dan nog het meest irriteert is de complete mediastilte die blijkbaar gold rond die aanslag op zijn leven door deze moslimterrorist. De mohammedaan die hem zou hebben afgemaakt als de helper van de boer niet had ingegrepen stond onder huisarrest op het moment van de feiten. Bovendien werd hij 'nauwlettend in de gaten gehouden' omdat hij bekend was als islamist bij de overheid.
Bron: http://bit.ly/2tzZora
Wat hem dan nog het meest irriteert is de complete mediastilte die blijkbaar gold rond die aanslag op zijn leven door deze moslimterrorist. De mohammedaan die hem zou hebben afgemaakt als de helper van de boer niet had ingegrepen stond onder huisarrest op het moment van de feiten. Bovendien werd hij 'nauwlettend in de gaten gehouden' omdat hij bekend was als islamist bij de overheid.
Bron: http://bit.ly/2tzZora

pSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.-
Ik ben me bewust van de agenda van de moslimbroeders. Hier bij ons heeft de onwetende, volgzame burger het idee dat die groepering zoiets is in de trant van de broeders van liefde of zo.
In het V.K. zijn de M.B. ook bestempeld als een terroristische beweging, maar Obama aan de andere kant, heeft hen binnengehaald om aanwezig te zijn in de Homeland Security and State Departments.
Bron: http://www.investors.com/politics/edito ... otherhood/
Ik kan enkel maar hopen en ook vermoeden dat Trump de mollen eruit gesjot heeft.
In het V.K. zijn de M.B. ook bestempeld als een terroristische beweging, maar Obama aan de andere kant, heeft hen binnengehaald om aanwezig te zijn in de Homeland Security and State Departments.
Bron: http://www.investors.com/politics/edito ... otherhood/
Ik kan enkel maar hopen en ook vermoeden dat Trump de mollen eruit gesjot heeft.

Wil. schreef:In Duitsland is nogal wat aandacht in de welwillende media geweest omtrent een 'vooruitstrevende moskee' waar vrouwen en mannen samen bidden en waar een vrouw ook de gebeden leidt.
Diyanet, de Turkse dienst voor religieuze zaken die in gans West-Europa invloed heeft en Turkse goedgekeurde imams aflevert in onze landen, die Diyanet heeft met afkeuring gesproken over de moderne moskee.
De Ibn Rushd - Goethe moskee verwaarloost de basisprincipes van de islam en is niet compatibel met de methodes, de manier van aanbidden en de kennis die doorheen de 1400 jaar geschiedenis zijn behouden gebleven, aldus Diyanet. Er werd nog aan toegevoegd: we vertrouwen erop dat echte gelovigen zich ver zullen houden van zulke provocaties.
Tja, wat volmaakt is, dat hoef je toch niet te proberen aan te passen?
Een paar blz. terug heb ik deze moskee van de moderne Duitse moslim vermeld. Vandaag is de toestand al danig veranderd. De stichteres van de moskee - mevr. Seyran Ates, een Koerdische moslima - heeft tal van doodsbedreigingen gekregen van gelovigen die er een andere mening op nahouden. Ze krijgt nu 24u op 24 politiebescherming...
't Kan verkeren, nietwaar? Maar laat vooral de hoop niet varen en laten we blijven streven naar een 'Europese islam' .

socrates - Lid geworden op: 05 nov 2005, 19:32
Is dat dan geen tegenstrijdigheid ? Europese Islam, is dat niet zoiets als katholieke moslim ?Wil. schreef: 't Kan verkeren, nietwaar? Maar laat vooral de hoop niet varen en laten we blijven streven naar een 'Europese islam' .
Is de Islam, op tal van punten, tegenover de URM dan niet zoals water en vuur ?
"NO ONE CAN MAKE YOU UPSET.
YOU CHOOSE TO BE. " Epictetus
-
Uit de rollende oogjes die ik erbij heb geplaatst zou al moeten blijken dat dit een waanbeeld is. De islamideologen hebben een eigen versie van de URM uitgewerkt (de 'Caïroverklaring') en daarin staat dat vrije meningsuiting prima is, zolang die maar niet botst met de voorschriften van de sharia, want dan komt de sharia eerst.socrates schreef:Is dat dan geen tegenstrijdigheid ? Europese Islam, is dat niet zoiets als katholieke moslim ?Wil. schreef: 't Kan verkeren, nietwaar? Maar laat vooral de hoop niet varen en laten we blijven streven naar een 'Europese islam' .
Art. 22 • (a) Iedereen zal het recht hebben om zijn opinie vrijelijk uit te drukken op een zodanige manier dat deze niet in tegenstelling is met de principes van de sharia.
• (c) Informatie is van vitaal belang in een maatschappij. Die informatie mag niet uitgebuit of op zodanige wijze misbruikt worden dat daardoor de heilige status en de waardigheid van de profeten wordt geschonden, dat ze de morele of ethische waarden van een maatschappij ondermijnt of die waarden doet uit elkaar vallen, dat ze de gemeenschap kwaad berokkent en corrupt maakt of dat ze het geloof van de gemeenschap verzwakt.
De islam is bedoeld voor alle tijden en alle plaatsen. Dus ook voor Europa. Tussen haken: de moslims zijn hier al eens eerder gedurende 700 jaar geweest. Toen was er geen behoefte aan een 'Europese islam' .
Het boek is de perfectie en de profeet is de perfecte mens.
Waarom morrelen aan de perfectie? Never change a winning team!

Dus is er nog hoop, vooral wij mannen kunnen dan nog de perfectie bereiken, het volstaat dan toe te treden tot dat winning teamWil. schreef:Uit de rollende oogjes die ik erbij heb geplaatst zou al moeten blijken dat dit een waanbeeld is. De islamideologen hebben een eigen versie van de URM uitgewerkt (de 'Caïroverklaring') en daarin staat dat vrije meningsuiting prima is, zolang die maar niet botst met de voorschriften van de sharia, want dan komt de sharia eerst.socrates schreef:Is dat dan geen tegenstrijdigheid ? Europese Islam, is dat niet zoiets als katholieke moslim ?Wil. schreef: 't Kan verkeren, nietwaar? Maar laat vooral de hoop niet varen en laten we blijven streven naar een 'Europese islam' .
Art. 22 • (a) Iedereen zal het recht hebben om zijn opinie vrijelijk uit te drukken op een zodanige manier dat deze niet in tegenstelling is met de principes van de sharia.
• (c) Informatie is van vitaal belang in een maatschappij. Die informatie mag niet uitgebuit of op zodanige wijze misbruikt worden dat daardoor de heilige status en de waardigheid van de profeten wordt geschonden, dat ze de morele of ethische waarden van een maatschappij ondermijnt of die waarden doet uit elkaar vallen, dat ze de gemeenschap kwaad berokkent en corrupt maakt of dat ze het geloof van de gemeenschap verzwakt.
De islam is bedoeld voor alle tijden en alle plaatsen. Dus ook voor Europa. Tussen haken: de moslims zijn hier al eens eerder gedurende 700 jaar geweest. Toen was er geen behoefte aan een 'Europese islam' .
Het boek is de perfectie en de profeet is de perfecte mens.
Waarom morrelen aan de perfectie? Never change a winning team!
-
Onthoud toch maar dat alles wat je hier doet, in functie staat van het eeuwige paradijselijke leven dat nog volgt. Maar ... er zijn maar 70.000 plaatsen in het paradijs. En Mohammed heeft gezegd dat van alle 1.000 zielen er 999 naar de hel gaan.
Men schat dat er tot nog toe zo'n 100 miljard mensen ooit hebben geleefd. 1 pro mille daarvan, dat zijn er nog 100 miljoen en niet 70.000. Er zijn dus meer kaartjes verkocht dan er zitplaatsen zijn
Denk dus toch maar 2 keer na voor je je aansluit bij die club.
Men schat dat er tot nog toe zo'n 100 miljard mensen ooit hebben geleefd. 1 pro mille daarvan, dat zijn er nog 100 miljoen en niet 70.000. Er zijn dus meer kaartjes verkocht dan er zitplaatsen zijn

Vermeodelijk kun je toch niet zomaar aansluiten en moet je zoals bv in de loge een peter hebben die zich voor jou borg steltWil. schreef:Onthoud toch maar dat alles wat je hier doet, in functie staat van het eeuwige paradijselijke leven dat nog volgt. Maar ... er zijn maar 70.000 plaatsen in het paradijs. En Mohammed heeft gezegd dat van alle 1.000 zielen er 999 naar de hel gaan.
Men schat dat er tot nog toe zo'n 100 miljard mensen ooit hebben geleefd. 1 pro mille daarvan, dat zijn er nog 100 miljoen en niet 70.000. Er zijn dus meer kaartjes verkocht dan er zitplaatsen zijn![]()
Hoe dan ook, dat die eerste hemel vol zou zijn kan mij niet deren, ik ga toch geregeld naar de zevende.
-
tokkio - Lid geworden op: 04 jan 2004, 15:17
Onthoud toch maar dat alles wat je hier doet, in functie staat van het eeuwige paradijselijke leven dat nog volgt. Maar ... er zijn maar 70.000 plaatsen in het paradijs. En Mohammed heeft gezegd dat van alle 1.000 zielen er 999 naar de hel gaan.
Zeg maar tegen die moham-med(met t of d) dat er geen paradijs en geen hel is, voor sommige misschien hier op deze aarde, maar eens dat het leven gedaan is er niks meer , van die vermoedelijk 100 miljard die al op deze aardbol geweest zijn is er nog nooit iemand terug gekomen,dus kan hij zijn verhaaltjes terug in de woestijn gaan vertellen, en er voor zorgen dat zijn aanhangers volgen
Zie niet uit naar de dag dat alle problemen opgelost zijn, want dan is men dood.
-
Ice
Amnesty international die van ons subsidies krijgen?LUC7515 schreef: Erdogan laat directeur Amnesty International en tiental andere prominente mensenrechtenactivisten oppakken
Moslimbroeders!!!!
Amnesty international die profiteren van de miserie van al de vluchtelingen?
Amnesty international, die samen met andere ngo's er een ware industrie van gemaakt hebben en die nu opkomen voor de "rechten' van economische vluchtelingen en onze rechten ontzegt? Dat waant ons te kunnen voorschrijven om de hele wereldbevolking te MOETEN opnemen?
Dat judas crapuul? Laten we dat rottend potje eens opentrekken..
Dien turk weet tenminste waar amnesty international thuishoort: in de BAK! Dat heeft navolging nodig!
-
voorn - Lid geworden op: 27 okt 2006, 10:30
In Turkije is men zichzelf in de armoe aan het brengen.
Volg op canvas de reis van een Turks; Nederlandse schrijver.
GEEN ALCOHOL OP HET TERAS
GEEN ALCOHOL NA 23 UUR
GESCHEIDEN PLAGES VOOR MAN EN VROUW.
Welke toerist wil daar nog heen??...........nog 30%
Hoera voor die islamitische idioten.
MOGEN NOOIT BIJ EUROPA KOMEN.
En wat is waar van die militaire Navo spionnen???
Volg op canvas de reis van een Turks; Nederlandse schrijver.
GEEN ALCOHOL OP HET TERAS
GEEN ALCOHOL NA 23 UUR
GESCHEIDEN PLAGES VOOR MAN EN VROUW.
Welke toerist wil daar nog heen??...........nog 30%
Hoera voor die islamitische idioten.
MOGEN NOOIT BIJ EUROPA KOMEN.
En wat is waar van die militaire Navo spionnen???
-
Vanaf welk moment in tijdsverbruik wordt een job een job ? In wekk jaar heeft België ooit volledige tewerkstelling gekend ?LUC7515 schreef:Peeters (CD&V): Een job voor elke Belg.
Is dit dan de oplossing, er gaan veel mensen op de vlucht slaan als zij dat horen!!!!
-
tokkio - Lid geworden op: 04 jan 2004, 15:17
Ik denk in 1945socrates schreef:Vanaf welk moment in tijdsverbruik wordt een job een job ? In wekk jaar heeft België ooit volledige tewerkstelling gekend ?LUC7515 schreef:Peeters (CD&V): Een job voor elke Belg.
Is dit dan de oplossing, er gaan veel mensen op de vlucht slaan als zij dat horen!!!!
Maar crevits wil nog straffer doen dan de peeters, ze wilt de gepensioneerde schoolmeesters terug aan het werk zetten.....
http://www.hln.be/hln/nl/957/Binnenland ... kort.dhtml
Zie niet uit naar de dag dat alle problemen opgelost zijn, want dan is men dood.
-
boeffer - Lid geworden op: 07 feb 2012, 21:58
http://www.hln.be/hln/nl/32616/Terreurd ... iten.dhtml Met al die toeristen op Zaventem vrees ik ervoor . Nu hebben ze zelfs politieuniformen ,zwaailichten en de rest kunnen ze mss huren zoals een VW buske. Daar zit soms meer volk in en valt niet meteen op + het nieuwste type vw. Een sticker erop en gas geven.
W11 RAM 32 GB SSD 1 TB,16:9=1920*1080 ; 4:3=1440*1080, ik heb steeds mijn helpdesk
-
Gast
Fokke , haal maar je geleende krijtjes van de zolder terug naar benedentokkio schreef:Ik denk in 1945socrates schreef:Vanaf welk moment in tijdsverbruik wordt een job een job ? In wekk jaar heeft België ooit volledige tewerkstelling gekend ?LUC7515 schreef:Peeters (CD&V): Een job voor elke Belg.
Is dit dan de oplossing, er gaan veel mensen op de vlucht slaan als zij dat horen!!!!![]()
Maar crevits wil nog straffer doen dan de peeters, ze wilt de gepensioneerde schoolmeesters terug aan het werk zetten.....![]()
http://www.hln.be/hln/nl/957/Binnenland ... kort.dhtml