Ban de islam uit het Westen

Hier is plaats voor discussie over politieke onderwerpen.
Bepaalde dwalingen verdwijnen pas als men ophoudt ze te weerleggen (Otto Weiss 1847)

frits1955

06 jul 2017, 23:01

Ja - straf toch he...4 maanden verlof, 22 uren week, dikke pree en nog veel dikker pensioen - en toch : een nijpend tekort aan leerkrachten . Bij afwezigheid van de Jules zal ik het maar doen he :lol: :lol:

Fokke

07 jul 2017, 00:24

The Spirit of Flanders schreef:
tokkio schreef:
socrates schreef:
LUC7515 schreef:Peeters (CD&V): Een job voor elke Belg.
Is dit dan de oplossing, er gaan veel mensen op de vlucht slaan als zij dat horen!!!!
Vanaf welk moment in tijdsverbruik wordt een job een job ? In wekk jaar heeft België ooit volledige tewerkstelling gekend ?
Ik denk in 1945 :D

Maar crevits wil nog straffer doen dan de peeters, ze wilt de gepensioneerde schoolmeesters terug aan het werk zetten..... :D

http://www.hln.be/hln/nl/957/Binnenland ... kort.dhtml
Fokke , haal maar je geleende krijtjes van de zolder terug naar beneden :lol:
Ik heb nog twee kleine stompkes... :lol:
Weet dan dat uw stem door niemand wordt aanhoord zolang ge stamelend bidt en bedelt bij de poort!

Wil.

07 jul 2017, 10:44

In Antwerpen zijn er nu enkele straten die worden 'afgesloten' door bepaalde personen. Je mag er enkel doorrijden als je tol betaalt. Wie dat niet doet krijgt wat motten of zijn voertuig wordt beschadigd.

Dit lijkt erg in overeenstemming met het afdwingen van de jiziya - de verplicht betaling van een zgn. beschermingsbelasting door ongelovigen - zoals opgelegd in hoofdstuk 9, vers 29 van de koran:

" Bestrijdt diegenen onder de mensen van het Boek, die in Allah noch in de laatste Dag geloven, noch voor onwettig houden wat Allah en Zijn boodschapper voor onwettig hebben verklaard, noch de ware godsdienst belijden totdat zij de belasting met eigen hand betalen, terwijl zij onderdanig zijn"
AfbeeldingAfbeeldingpSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.
Ice

07 jul 2017, 12:03

Wil, de belgische belastingbetaler en élke europese belastingbetaler betaalt reeds jiziya: gedwongen door de politieke judassen die ons verarmen en alles afpakken om uit te delen aan de 'moslimvluchtelingen' die uitgenodigd worden om een menswaardig bestaan te komen opbouwen op de kap van de ongelovigen/autochtonen die ze dan wél daarvoor het menswaardig bestaan ontnemen!

Verder krijgen moslim migranten toch al 30 jaar ons belastinggeld door allerlei voorkeuren zoals uitkeringen en pensioenen via gekochte arbeidscontracten, fiscale teruggaven voor kapitaalvlucht om de economie in hun thuislanden te doen groeien en onze economie af te breken, (judas decroo stelde toch voor om dat bedrag zelfs te verhogen!!) voorkeuren inzake sociale voordelen die dan wel niet meer gelden voor autochtonen.
Zelfs erkende asiel/moslims krijgen fiscaal van ons belastinggeld teruggaven zonder één eurocent belasting bij te dragen! Pure schande en waanzin!
Hoe duidelijk moet het nog worden?

Een pamperende rechter vindt bovendien dat islamieten de politie ongestraft mogen aftroeven want dat hoort bij hun 'job'...voor de vorm krijgt dat jihad crapuul enkele maanden cel...kwestie van de schijn op te houden.
Een veroordeelde terrorist krijgt 90.000€ schadevergoeding om onterecht te klagen over de bak en de politie, beëdigd ambtenaar en ordehandhaver krijgt een symbolische 1€ om werkonbekwaam geslagen te worden door moslimcrapuul?!

Bovendien maakt dat moslim snotjong zich schuldig aan veel meer misdrijven dan enkel de politie aanvallen: doodsbedreigingen uiten, laster en eerroof, smaad aan de politie, haatzaaien op facebook.....stuk voor stuk misdrijven, maar die worden onder de mat geveegd door de politiek correcte 'rechter'.

Mensen worden ontslagen voor reacties op hun facebookpagina, politiek eist controle en verwijderen van haatzaaierij en racisme op smoelenboek maar de fb van een radicale moslimcrimineel wordt ongemoeid gelaten.
Ziedaar: terrorist=moslim - crimineel=moslim - agent=autochtoon
Moet er nog zand zijn?!

voorn

07 jul 2017, 12:59

In Antwerpen Noord heeft men echte overlast tot afpersing te maken met jongeren van 12 tot 16 jaar.
Wie is de schuld volgens de ouders de politie en klagers.
Waar is het einde? Een mes tussen hun ribben....en eens zien wie wat durft beslissen.

Wil.

09 jul 2017, 12:56

Jan Jambon wil 'meer diversiteit' in het politiecorps. Opgepast met dat soort wensen.

In een Parijse voorstad is een politieman (moslim) aangehouden. Hij zou ronselaars de kans hebben gegeven om jihadi's te blijven contacteren en hen toe te laten om die strijders vrije doorgang te geven naar Syrië.
Hij zou zijn positie gebruikt hebben om beveiligde politiebestanden in te kijken en met die info andere jihadi's te helpen.
dejules

09 jul 2017, 12:58

Wil. schreef:Jan Jambon wil 'meer diversiteit' in het politiecorps. Opgepast met dat soort wensen.

In een Parijse voorstad is een politieman (moslim) aangehouden. Hij zou ronselaars de kans hebben gegeven om jihadi's te blijven contacteren en hen toe te laten om die strijders vrije doorgang te geven naar Syrië.
Hij zou zijn positie gebruikt hebben om beveiligde politiebestanden in te kijken en met die info andere jihadi's te helpen.
Heeft uw Marokkaanse vrouw U verlaten?

Horus1

09 jul 2017, 13:06

Jij zult er al lang geen meer hebben zeker; als je er al ooit een gehad hebt. En om bij het onderwerp te blijven: wat er hier ook verklaard en geschreven is : de situatie gaat niet pf te nooit meer veranderen: welke hoogdravende verklaringen politiekers van welk pluimage ook mogen verkondigen en nog minder door al die heftige statements en geroep à la ice. Ne keer goed lachen moet ik daar mee. Trouwens het merendeel van de mensen die ik dat laat lezen ( en dat zijn de opgroeiende jeugd) vragen zich af in welk tijdperk jullie leven? Kruistochten of zoiets?
Ice

09 jul 2017, 15:06

Horus1 schreef:Jij zult er al lang geen meer hebben zeker; als je er al ooit een gehad hebt. En om bij het onderwerp te blijven: wat er hier ook verklaard en geschreven is : de situatie gaat niet pf te nooit meer veranderen: welke hoogdravende verklaringen politiekers van welk pluimage ook mogen verkondigen en nog minder door al die heftige statements en geroep à la ice. Ne keer goed lachen moet ik daar mee. Trouwens het merendeel van de mensen die ik dat laat lezen ( en dat zijn de opgroeiende jeugd) vragen zich af in welk tijdperk jullie leven? Kruistochten of zoiets?
Is dat dan die opgroeiende jeugd die onenightstands zonder condoom verkiest zoals op univ antwerpen?:roll:

Wat de diversiteit betreft, zowel voor een ambtenaar als bij de politie: als elke inwijkeling integreert, dan is er geen diversiteit en ook geen (bijgemaakte) nutteloze jobs voor diversiteitsambtenaren nodig, enkel respecteren en volgen van onze wetten.
De 'afspiegeling' van de maatschappij in het politiekorps is dan heel eenvoudig: er is dan gelijkheid ipv diversiteit...

Door migranten (moslims) toe te laten voor een openbaar ambt zoals politie onder het mom van diversiteit, zet je de kat bij de melk aangezien zij vinden dat de wet voor hen niet geldt en sharia boven de wet stellen dus de loyaliteit is op zn minst twijfelachtig en het risico op machts- en ambtsmisbruik des te groter.
Dat wordt bewezen door de aangehouden Parijse politieman/terrorist.

tokkio

09 jul 2017, 18:33

Wij moeten in dialoog gaan met die hangjongeren zegt peeters, die begrijpt ook niet dat dat niet in hun cultuur zit, ze zijn hier om de macht over ons in te nemen,en dat begint van jongs af aan ,en het zijn de ouders van die jongeren die hard moeten optreden,en de politie moet gelijk krijgen van de rechters, niet anders om,nu zegen ze, geef de politie maar een pak rammel het is het risico van hun beroep.
Dialoog telt niet voor die mafkerels, ,ze vervelen zich, werken niet, maar willen wel mooie kleren, de laatste nieuwe I pod en aan zekere status bij hun soortgenoten,nu zijn het nog neten, maar dat worden ook luizen.
http://www.hln.be/hln/nl/957/Binnenland ... ever.dhtml
Zie niet uit naar de dag dat alle problemen opgelost zijn, want dan is men dood.

Wil.

09 jul 2017, 22:21

Horus1 schreef:(...) Ne keer goed lachen moet ik daar mee. Trouwens het merendeel van de mensen die ik dat laat lezen ( en dat zijn de opgroeiende jeugd) vragen zich af in welk tijdperk jullie leven? Kruistochten of zoiets?
• Ben ik er ver naast als ik zeg dat die opgroeiende jeugd geen enkele kennis heeft van de basisteksten van de islam?

• Wat is er zo lachwekkend aan het volgende:

Het Zweedse nationaal bureau voor statistiek heeft in de eerste 6 maanden van dit jaar 3.430 gerapporteerde gevallen van verkrachting opgetekend (+14% tegenover vorig jaar).
In 43% van die 3.430 misdrijven was het slachtoffer een kind en de meeste daders komen uit dit groepje van landen: (in dalende volgorde) Afghanistan, Somalië, Eritrea, Syrië, Gambia, Iran, Palestina, Chili en Kosovo. Enkel de Chilenen zijn niet-moslims.

Bron: https://www.10news.one/swedens-islamic- ... -children/

Horus1

10 jul 2017, 08:32

Wil, daar is absoluut niets lachwekkends aan, integendeel dit is intriest. Die gebeurtenissen daar dan. En verder wie had die jongvolwassenen de kennis van de islam moeten bijbrengen? Leraren? Zijn we vlug uitgepraat hé. Prettige dag verder :D

maior domus

10 jul 2017, 09:36

Horus1 schreef:wat er hier ook verklaard en geschreven is : de situatie gaat niet of te nooit meer veranderen
En gij staat er bij en kijkt er naar en vindt dat zonder meer goed.

Triest hoor, echt een in-trieste mentaliteit.

Wij kijken ook naar de situatie en stellen vast dat ze bar slecht is, en wij verzetten ons daartegen.

Horus, gij zijt zo typisch ene van "weg met ons".
Ondank is 's werelds loon

Wil.

10 jul 2017, 10:26

Horus1 schreef:Wil, daar is absoluut niets lachwekkends aan, integendeel dit is intriest. Die gebeurtenissen daar dan.
Zweden, dat is wel vlak naast de deur, hé, Horus. En voor een stuk beginnen wij dat dichterbij ook al te voelen. Denk even aan Keulen, de oudejaarsnacht anderhalf jaar geleden.
En verder wie had die jongvolwassenen de kennis van de islam moeten bijbrengen? Leraren? Zijn we vlug uitgepraat hé. Prettige dag verder :D
Ze zien en horen toch dat er in de wereld vreemde gebeurtenissen naar boven komen. Die feiten zijn heel dikwijls verbonden met de islamideologie. Wordt het dan geen tijd dat zij zichzelf eens bijscholen, of tenminste een afwachtende houding aannemen alvorens een (dwaas) oordeel te vormen? Als men niet weet waartegenover men zich geplaatst ziet, dan kan men toch onmogelijk beoordelen of anderen, die misschien degelijk geïnformeerd zijn, "nog in de tijd van de kruistochten leven" ? Wie is er dan een beetje wereldvreemd?