TRUMP wordt een goede president

Hier is plaats voor discussie over politieke onderwerpen.
Bepaalde dwalingen verdwijnen pas als men ophoudt ze te weerleggen (Otto Weiss 1847)

uoona

26 jan 2017, 18:24

Trump lijdt aan grootheidswaanzin net als dienen andere despoot in Turkije....Een heel gevaarlijke vent, wat jullie ook mogen beweren......De tijd zal het uitwijzen.....

Fokke

26 jan 2017, 18:46

uoona schreef:Trump lijdt aan grootheidswaanzin net als dienen andere despoot in Turkije....Een heel gevaarlijke vent, wat jullie ook mogen beweren......De tijd zal het uitwijzen.....
Na een week weten wij nu al tenminste dat het ne slechte is! Bij sommigen weet men dat pas na acht jaar! :lol: :lol: :lol:
Weet dan dat uw stem door niemand wordt aanhoord zolang ge stamelend bidt en bedelt bij de poort!
Gast

26 jan 2017, 19:57

uoona schreef:Trump lijdt aan grootheidswaanzin net als dienen andere despoot in Turkije....Een heel gevaarlijke vent, wat jullie ook mogen beweren......De tijd zal het uitwijzen.....
grootheidswaanzin ? Ik denk dat die vent met zakken Prozac slikt. Daar wordt die super manisch van. En misschien nog wat cocaine erbij .....
Gast

26 jan 2017, 20:15

grootheidswaanzin ? Ik denk dat die vent met zakken Prozac slikt. Daar wordt die super manisch van. En misschien nog wat cocaine erbij .....
Hahaha weer iemand die niet in het gareel loopt of loopt hoe de poco's van de sixties het willen.
Je hebt ook nog joints, lsd, xtc, speed, cocaine, ghb, heroine, methadon, paddo's, truffels en misschien vergeet ik er nog. Hij heeft ze allemaal genomen :lol: :lol: :lol: :lol:

Fokke

26 jan 2017, 20:45

Dicksy schreef:
Hahaha weer iemand die niet in het gareel loopt of loopt hoe de poco's van de sixties het willen.
Je hebt ook nog joints, lsd, xtc, speed, cocaine, ghb, heroine, methadon, paddo's, truffels en misschien vergeet ik er nog. Hij heeft ze allemaal genomen :lol: :lol: :lol: :lol:

Dicksy, je waart mij voor! :lol:
Weet dan dat uw stem door niemand wordt aanhoord zolang ge stamelend bidt en bedelt bij de poort!
Gast

26 jan 2017, 20:51

Dicksy schreef:
Ik bekijk zijn gedrag en taalgebruik "wetenschappelijk". 8) Ik zie geen symptomen die wijzen naar het gebruik van joints, lsd, xtc, speed, heroine, methadon. :)

Fokke

26 jan 2017, 20:54

The Spirit of Flanders schreef:
Dicksy schreef:
Ik bekijk zijn gedrag en taalgebruik "wetenschappelijk". 8) Ik zie geen symptomen die wijzen naar het gebruik van joints, lsd, xtc, speed, heroine, methadon. :)
Excuseer maar ik ben niet thuis in die materie!
Gast

26 jan 2017, 21:04

Fokke schreef: Excuseer maar ik ben niet thuis in die materie!
Had je nu nog voor de klas moeten staan , ging je wel snel geleerd hebben wie er bvb. een jointje opheeft of wie cocaine had gesnoven.

Fokke

26 jan 2017, 21:11

The Spirit of Flanders schreef:
Fokke schreef: Excuseer maar ik ben niet thuis in die materie!
Had je nu nog voor de klas moeten staan , ging je wel snel geleerd hebben wie er bvb. een jointje opheeft of wie cocaine had gesnoven.
In mijnen tijd waren we nog achterlijk! :evil: :oops: :lol:
Gast

26 jan 2017, 21:20

in mijne tijd waren we nog achterlijk
Fokke wij niet zalle want ne joint was bij ons al ( stiekem ) goe ingeburgerd. Maar ja ik ben nog maar een jong gepensioneerde. :lol:
Gast

26 jan 2017, 21:29

Dicksy schreef:
in mijne tijd waren we nog achterlijk
Fokke wij niet zalle want ne joint was bij ons al ( stiekem ) goe ingeburgerd. Maar ja ik ben nog maar een jong gepensioneerde. :lol:
Jaja ... ik heb er in de familie die regelmatig jointjes rookten en roken. Nu , als 60+ hebben ze zware aanvallen van migraine ....
Gast

26 jan 2017, 21:43

Overdaad schaadt altijd hé sof, das ook zo met het gegraai van de sossen :lol: :lol: ( grapjeeeee )

socrates

26 jan 2017, 22:20

Volgens mij wil Trump in de eerste plaats triomferen. Hij heeft eindelijk bekomen wat hij, met al het geld van de wereld, nooit had kunnen kopen; het oppercommando van een supermacht. Nu al lijkt hij gek van glorie.
Slimmere jongens, zoals een Poetin, kunnen zo iemand zodanig vleien dat hij niet meer beseft wat hij doet. Voor Poetin is Trump de hefboom waarmee hij de hinderlijke E.U. kan ontmantelen. Het hedendaagse triumviraat: Erdogan, Poetin en Trump zullen er, elk vanuit zijn eigenbelang, alles aan doen om het ontstaan van een Verenigd Europa, met een eigen militaire macht, te beletten. Eens die hinderlijke entiteit is opgeruimd kunnen zij, eventueel samen, China gaan tackelen. Vraag is hoever Trump -vanwege zijn echte meester de "inner party"- zal mogen gaan. De Dow Jones is Trumps koortsmeter, zo lang die stijgt zal hij zich met losse teugel verder mogen vergalopperen.
"NO ONE CAN MAKE YOU UPSET.
YOU CHOOSE TO BE. " Epictetus
Gast

26 jan 2017, 23:15

Trump wil 20 % invoerheffing op producten uit Mexico heffen om zijn muur te betalen , nog een "vijand" erbij. Die man is knettergek ..... :(

Flashback

27 jan 2017, 09:12

The Spirit of Flanders schreef:Trump wil 20 % invoerheffing op producten uit Mexico heffen om zijn muur te betalen , nog een "vijand" erbij. Die man is knettergek ..... :(
Hij had toch verwittigd dat Mexico die muur ging betalen ?
Maar eigenlijk vangt hij meteen die bedrijven welke 'verhuisden' vanuit de USA naar 'het land van de goedkope werkkrachten', willen die voortbestaan moeten ze hun verhuis ongedaan maken ... jobs, jobs jobs hé, Texas kan dat goed gebruiken !