TRUMP wordt een goede president
-
Fokke - Lid geworden op: 05 aug 2004, 11:09
Na een week weten wij nu al tenminste dat het ne slechte is! Bij sommigen weet men dat pas na acht jaar!uoona schreef:Trump lijdt aan grootheidswaanzin net als dienen andere despoot in Turkije....Een heel gevaarlijke vent, wat jullie ook mogen beweren......De tijd zal het uitwijzen.....
Weet dan dat uw stem door niemand wordt aanhoord zolang ge stamelend bidt en bedelt bij de poort!
-
Gast
grootheidswaanzin ? Ik denk dat die vent met zakken Prozac slikt. Daar wordt die super manisch van. En misschien nog wat cocaine erbij .....uoona schreef:Trump lijdt aan grootheidswaanzin net als dienen andere despoot in Turkije....Een heel gevaarlijke vent, wat jullie ook mogen beweren......De tijd zal het uitwijzen.....
-
Gast
Hahaha weer iemand die niet in het gareel loopt of loopt hoe de poco's van de sixties het willen.grootheidswaanzin ? Ik denk dat die vent met zakken Prozac slikt. Daar wordt die super manisch van. En misschien nog wat cocaine erbij .....
Je hebt ook nog joints, lsd, xtc, speed, cocaine, ghb, heroine, methadon, paddo's, truffels en misschien vergeet ik er nog. Hij heeft ze allemaal genomen
-
Dicksy schreef:Hahaha weer iemand die niet in het gareel loopt of loopt hoe de poco's van de sixties het willen.grootheidswaanzin ? Ik denk dat die vent met zakken Prozac slikt. Daar wordt die super manisch van. En misschien nog wat cocaine erbij .....
Je hebt ook nog joints, lsd, xtc, speed, cocaine, ghb, heroine, methadon, paddo's, truffels en misschien vergeet ik er nog. Hij heeft ze allemaal genomen![]()
![]()
![]()
Dicksy, je waart mij voor!
Weet dan dat uw stem door niemand wordt aanhoord zolang ge stamelend bidt en bedelt bij de poort!
-
Gast
Ik bekijk zijn gedrag en taalgebruik "wetenschappelijk".Dicksy schreef:Hahaha weer iemand die niet in het gareel loopt of loopt hoe de poco's van de sixties het willen.grootheidswaanzin ? Ik denk dat die vent met zakken Prozac slikt. Daar wordt die super manisch van. En misschien nog wat cocaine erbij .....
Je hebt ook nog joints, lsd, xtc, speed, cocaine, ghb, heroine, methadon, paddo's, truffels en misschien vergeet ik er nog. Hij heeft ze allemaal genomen![]()
![]()
![]()
-
Excuseer maar ik ben niet thuis in die materie!The Spirit of Flanders schreef:Ik bekijk zijn gedrag en taalgebruik "wetenschappelijk".Dicksy schreef:Hahaha weer iemand die niet in het gareel loopt of loopt hoe de poco's van de sixties het willen.grootheidswaanzin ? Ik denk dat die vent met zakken Prozac slikt. Daar wordt die super manisch van. En misschien nog wat cocaine erbij .....
![]()
![]()
Ik zie geen symptomen die wijzen naar het gebruik van joints, lsd, xtc, speed, heroine, methadon.
-
Gast
Had je nu nog voor de klas moeten staan , ging je wel snel geleerd hebben wie er bvb. een jointje opheeft of wie cocaine had gesnoven.Fokke schreef: Excuseer maar ik ben niet thuis in die materie!
-
In mijnen tijd waren we nog achterlijk!The Spirit of Flanders schreef:Had je nu nog voor de klas moeten staan , ging je wel snel geleerd hebben wie er bvb. een jointje opheeft of wie cocaine had gesnoven.Fokke schreef: Excuseer maar ik ben niet thuis in die materie!
-
Gast
Fokke wij niet zalle want ne joint was bij ons al ( stiekem ) goe ingeburgerd. Maar ja ik ben nog maar een jong gepensioneerde.in mijne tijd waren we nog achterlijk
-
Gast
Jaja ... ik heb er in de familie die regelmatig jointjes rookten en roken. Nu , als 60+ hebben ze zware aanvallen van migraine ....Dicksy schreef:Fokke wij niet zalle want ne joint was bij ons al ( stiekem ) goe ingeburgerd. Maar ja ik ben nog maar een jong gepensioneerde.in mijne tijd waren we nog achterlijk
-
socrates - Lid geworden op: 05 nov 2005, 19:32
Volgens mij wil Trump in de eerste plaats triomferen. Hij heeft eindelijk bekomen wat hij, met al het geld van de wereld, nooit had kunnen kopen; het oppercommando van een supermacht. Nu al lijkt hij gek van glorie.
Slimmere jongens, zoals een Poetin, kunnen zo iemand zodanig vleien dat hij niet meer beseft wat hij doet. Voor Poetin is Trump de hefboom waarmee hij de hinderlijke E.U. kan ontmantelen. Het hedendaagse triumviraat: Erdogan, Poetin en Trump zullen er, elk vanuit zijn eigenbelang, alles aan doen om het ontstaan van een Verenigd Europa, met een eigen militaire macht, te beletten. Eens die hinderlijke entiteit is opgeruimd kunnen zij, eventueel samen, China gaan tackelen. Vraag is hoever Trump -vanwege zijn echte meester de "inner party"- zal mogen gaan. De Dow Jones is Trumps koortsmeter, zo lang die stijgt zal hij zich met losse teugel verder mogen vergalopperen.
Slimmere jongens, zoals een Poetin, kunnen zo iemand zodanig vleien dat hij niet meer beseft wat hij doet. Voor Poetin is Trump de hefboom waarmee hij de hinderlijke E.U. kan ontmantelen. Het hedendaagse triumviraat: Erdogan, Poetin en Trump zullen er, elk vanuit zijn eigenbelang, alles aan doen om het ontstaan van een Verenigd Europa, met een eigen militaire macht, te beletten. Eens die hinderlijke entiteit is opgeruimd kunnen zij, eventueel samen, China gaan tackelen. Vraag is hoever Trump -vanwege zijn echte meester de "inner party"- zal mogen gaan. De Dow Jones is Trumps koortsmeter, zo lang die stijgt zal hij zich met losse teugel verder mogen vergalopperen.
"NO ONE CAN MAKE YOU UPSET.
YOU CHOOSE TO BE. " Epictetus
YOU CHOOSE TO BE. " Epictetus
-
Gast
Trump wil 20 % invoerheffing op producten uit Mexico heffen om zijn muur te betalen , nog een "vijand" erbij. Die man is knettergek ..... 
-
Flashback - Lid geworden op: 08 mei 2014, 17:47
Hij had toch verwittigd dat Mexico die muur ging betalen ?The Spirit of Flanders schreef:Trump wil 20 % invoerheffing op producten uit Mexico heffen om zijn muur te betalen , nog een "vijand" erbij. Die man is knettergek .....
Maar eigenlijk vangt hij meteen die bedrijven welke 'verhuisden' vanuit de USA naar 'het land van de goedkope werkkrachten', willen die voortbestaan moeten ze hun verhuis ongedaan maken ... jobs, jobs jobs hé, Texas kan dat goed gebruiken !